No ale z drugiej strony kwestia bezpieczeństwa też jest ważna. A nie oszukujmy się, ale torowisko na Pleszów jest jeszcze niegotowe w pełni. Pomijając brak oświetlenia prawie wszędzie, brak wszystkiego na pętli Pleszów (PKR to 1 kontener i oprócz niego nie ma nic). Pasażerowie muszą sporo biegać do i z tramwaju. Bo autobusy nie stoją na pętli bo jeszcze jest niegotowa. No i niespodzianki. Czyli wyjeżdża tramwaj zza łuku przy Giedroycia, a tam koparka z rurami pod torowiskiem bo pan zabezpieczający w tym momencie gada przez komórkę...
dodał: Klimueres, 28.05.2018 11:30
Wiadomo co się dzieje ze #HB559? Bo jeżeli #HW117 do kasacji, #HB517 łączy się z #HW161 to zostaje sama przyczepa, bez silnikowego.
dodał: Klimueres, 07.07.2017 23:07
Tylko grafika trochę ładniejsza :p
dodał: Klimueres, 27.05.2017 21:53
Fajne zdjęcie. Wykonane w idealnym momencie; jak motorowy drugim patykiem przejechał na rozruchu po przerywaczu :D
dodał: Klimueres, 26.10.2016 16:05
Jeżeli w bardziej luksusowych Ikarusach było ogrzewanie tunelowe to co je "ogrzewało"? Bo w pierwszym członie mieliśmy nagrzewnice. Natomiast jak to rozwiązano w członie B? Oczywiście mowa tutaj, o przykładowym Ikarusie ze zdjęcia wyżej.
Chyba, że to były zwykłe małe grzejniczki tak jak w c3.
dodał: Klimueres, 12.09.2016 12:54
Wiedeń nam ich nie sprzeda. Są za nowoczesne :)
dodał: Klimueres, 02.08.2016 23:16
Niestety, ale podczas ŚDM było sporo zamieszania z wieloma liniami. Zamykania, wyłączenia odcinków. Najbardziej po tyłku dostali biedni obcokrajowcy, którzy nawet komunikatów nie rozumieli bo były wyświetlane/publikowane w języku polskim. Jednakże, przy takiej liczbie ludności to podejrzewam że nawet metro by sobie nie poradziło... więc wydaje mi się, że nie ma co narzekać.
We wiedeńcach dało się ustawić S1, S2. Zresztą na mieście można było to zauważyć, że niektóre składy wyświetlały prawidłowo i czytelnie na górnym wyświetlaczu np. S1. Tylko oczywiście było to zależne od tego, czy sterownik plus wyświetlacze były R&G i czy miały wgrane odpowiednie czcionki/literki.
Natomiast jeżeli na sterowniku R&G i wyświetlaczach Elmar wklepało się linię S1, to po prostu na górnym wyświetlaczu wyświetlało się 0. Pytanie tylko takie, czy to wina "Elmarów" czy efekt nie wgrania literek do sterowników/wyświetlaczy.
dodał: Klimueres, 01.08.2016 17:06
Hmmm a nie można tam po prostu puścić krótkich Citaro albo nowych Solarisów? Zakładając oczywiście kasację wszystkich krótkich Jelczy..
dodał: Klimueres, 18.06.2016 00:49
Thomas, masz jeszcze jakieś fotki czerwonego z tego dnia? Czy tylko tą jedną pstryknąłeś?
dodał: Klimueres, 25.03.2016 22:12
To nie był ten z butlami gazowymi? W sensie testowa wersja CNG?
dodał: Klimueres, 14.03.2016 13:49
Hmm on jedzie na awaryjnych?
dodał: Klimueres, 29.02.2016 12:02
Z tego co kojarzę, to jest chyba jedyny znak "10" który jest czerwony. Wszystkie inne są normalne, czarne, więc chyba zgodnie z przepisami.
Ostatnio czerwony wisiał przy Fabrycznej, ale go ściągnęli ze 2 tygodnie temu.
dodał: Klimueres, 03.02.2016 14:56
Tylko że 105ka/PCC to tramwaj o całkiem innej konstrukcji. Zresztą nie wiem po co porównywać europejską wizję tramwaju, z amerykańską.
dodał: Klimueres, 24.12.2015 18:07
No niby tak, że bardzo dużo zależy od wozu. Jednakże, motorowy też może starać się płynnie ruszać i hamować, tylko że to wtedy nie jest jazda która nadaje się na pracę na linii. Tylko na zwiedzanie Krakowa lub jazdę np na eLce.
dodał: Klimueres, 23.12.2015 15:09
Tak, w naszych też szarpie. W jednych mniej, w drugich bardziej. Aczkolwiek wszystko zależy od motorowego. Jak jeździ na zasadzie pełny rozruch i pełne hamowanie, to szarpie.
dodał: Klimueres, 15.11.2015 11:39
Wydaje mi się, że to raczej sygnalizator jest tak krzywy, a nie zdjęcie ...
dodał: Klimueres, 14.10.2015 15:06
Nawet jeśli to co puszczą na 4kę? Oczywiście zakładając że już 105Na nie będzie. Wiedeńce? Jeśli tak, to marnie to widzę.
dodał: Klimueres, 09.10.2015 09:09
czatowiec napisał(a):
Nie, żeby każda Pesa na "50" zwalniała jedno NGT8, które może iść np. na "52"... Poza tym przecież obecny rozdział taboru ma niewiele wspólnego z tym, co będzie docelowo.
No dobrze. W tej chwili mamy 3 Pesy, więc gdzie są te 3 "wolne" NGT8? Na 52 ich nie widać. Nawet na 14, gdzie prawie cały czas jeździły najnowsze Bombardiery, jeżdżą teraz NGT6'ki.