no jak się kupuje autobus, który zgodnie z prawem nie może jeździć na regularnych liniach, to później tak to wygląda ;)
dodał: pavlack, 22.11.2016 15:53
Herb będzie, po prostu się skończyły i trzeba było zamówić ;)
A co do numeracji - skoro MPK się samo tego systemu nie trzyma, nie mówiąc już o pokrywaniu się numerów z Mobilisem (chociaż przy odrobinie dobrej woli mogliby tego uniknąć), to czego wymagacie? Każdy przewoźnik numeruje tak jak mu pasuje. Nigdzie nie jest napisane, że Mobilis ma stosować te same zasady co MPK.
Może po prostu Mobilis przyjął C jako oznaczenie Mercedesa Conecto bez względu na długość :D
dodał: pavlack, 12.07.2016 21:54
Swoją drogą, WC na Grunwaldzkim u Michno Haliny też rozwala :D
dodał: pavlack, 12.07.2016 21:52
Zawsze jak oglądam te brygadówki archiwalne to się zastanawiam jak oni funkcjonowali przy tak krótkich przerwach wtedy. Wiadomo że korki mniejsze, ale jednak. No chyba że to działało na zasadzie rozkład swoje, a kierowca i tak jechał kiedy chciał :D
dodał: pavlack, 03.07.2016 12:27
No teraz jak tam trzeba dać przeguby, to pewnie niekoniecznie. Ale 3 elektryczne przeguby też przecież mają być ;)
dodał: pavlack, 02.07.2016 14:42
Z tego co wiem to pod elektryki (te i kolejne 20 na które jest aktualnie przetarg) są planowanie linie 115, 154, 130, 124/424, 169 i chyba coś tam jeszcze, ale już nie pamiętam :)
dodał: pavlack, 08.06.2016 21:06
Wypalacz Rafał napisał(a):
Tyle że wcześniej Mobilis wjechał w zakres MPK :p
No chyba nie bardzo, Mobilis wchodząc na rynek w 2008 dostosował się do schematu MPKowskiego, jednocześnie zajmując wolny zakres czyli 9xx. Dopiero później MPKowska numeracja Solarisów "wjechała" w ten zakres.
W 2014 wprowadzając Conecto i AMZ znowu wybraliśmy zakresy, które miały nie pokrywać się z MPK (docelowo po kasacji CLL). Zobaczymy na jak długo to wystarczyło :twisted:
dodał: pavlack, 08.06.2016 14:58
Dziwny napisał(a):
Zawsze mogą ponumerować od 001, skoro wytną CLLki.
I znowu wjadą na zakres Mobilisa :P
dodał: pavlack, 03.04.2016 20:23
Michał Wojtaszek napisał(a):
Też odnoszę wrażenie, że AMZ najlepiej się sprawował podczas tych całych testów. Wielka szkoda, że nie wygrał żadnego przetargu w Krakowie.
Jednak zrobić większą serię, to dużo większe wyzwanie niż jedną sztukę :P
dodał: pavlack, 31.08.2015 23:15
Nie ma, bo MPK ciężko było przekazać ZIKITowi schemat wagonu... A wiem że prośby były kilkukrotne, no ale wiadomo kto u nas rządzi komunikacją ;)
dodał: pavlack, 23.05.2015 16:04
Zobaczy, tam gdzie było 502 teraz będzie przystanek dla 172, a w miejsce 172 ląduje 501.
dodał: pavlack, 13.04.2015 23:59
Kebsy mają osprzęt SIMS, tutaj jest firmowane przez Pixela jeszcze (na komponentach SIMS oczywiście). Nie wiem na ile Pixel rozwija program do KPP po tym jak się rozstali z SIMSami.
Natomiast nie zmienia to faktu, że nawet w SIMSowskiej wersji negatyw trzeba zaprogramować na etapie tworzenia danych. Kierowca nie ma możliwości wybrania linii z negatywem lub bez, jeżeli ktoś tego wcześniej nie uwzględni jako osobny wariant przy robieniu danych.
dodał: pavlack, 09.03.2015 22:21
Zresztą Mobilis Group też jest nazwą tylko i wyłącznie handlową i marketingową całej firmy. PKSy to nadal oddzielne spółki.
dodał: pavlack, 09.03.2015 22:18
Tak czysto formalnie to nie ma czegoś takiego jak oddział Kraków. Jest zajezdnia Kraków.
dodał: pavlack, 02.09.2014 22:06
Przeczytałeś dokładnie co napisałem? 3 drzwi są bez wymuszenia. Kierowca nie ma nawet przycisku do ich zamykania na desce - tylko fotokomórka.
Co to by mogło oznaczać na 502, tłumaczyć chyba nie muszę. 2 przystanki i koniec jazdy.
dodał: pavlack, 02.09.2014 21:43
Auto jest na testach, a jeździ zamiast 12M bo ma tylko 3 pary drzwi a dodatkowo 3 bez wymuszenia, więc na liniach przegubowych raczej nie dałby rady.
dodał: pavlack, 18.07.2014 21:49
Na razie opcji doładowania/aktywowania KKM nie ma, natomiast rozmowy na ten temat były prowadzone i jest to technicznie możliwe - czy uda się kiedyś wprowadzić, zobaczymy.
Herb będzie wymieniony jak i naklejki o automatach biletowych które nie są do końca poprawne ;)
dodał: pavlack, 18.07.2014 00:15
Manualne
dodał: pavlack, 17.07.2014 21:20
Prostując powyższe wypowiedzi:
Automaty mają tylko płatnośc kartą, zgodnie z SIWZ.
Okna mają blokady.
dodał: pavlack, 25.06.2014 23:11
Coffee napisał(a):
Choćby kolorystycznie - brak szarego koloru na dachu/osłonie klimatyzatorów (Conecto do tego jest jeszcze w jaśniejszym odcieniu barw), to AMZ-ty mają znów czarne pasy na szybach, które nie są częścią konstrukcyjną pojazdu, a zasłaniają widok pasażerom.
Rozumiem, że wiesz dokładnie jakie kolory Mercedes zastosował, bo nie sądzę że taki ekspert opierałby się na jakichś szpiegowskich fotkach z internetu?
Co do AMZ i czarnych pasów na szybach - jest to uwzględnione w księdze identyfikacji wizualnej, jakbyś nie zauważył. A elementy na dachu - kto powiedział że auta które były na testach to jest ostateczna wersja?