Obecnie jest to 2,4 kilometra. A co do kombinowania to dodam jeszcze że na tydzień przed uruchomieniem ruchu pasażerskiego na widocznym za tramwajem łuku doszło do wyboczenia - skutek wysokich temperatur. Awarię rzecz jasna przed uruchomieniem usunięto, ale o ile szyny dla toru wąskiego zespawano ponownie, to na torze normalnym pozostawiono je rozcięte i z dość sporym odstępem.
Właśnie obejrzałem filmik z tej nowej trasy i dziwi mnie brak dylatacji, nawet na wiaduktach.
dodał: Flash, 24.06.2016 09:40
Nie wybrzuszenia tylko wyboczenia i proszę popraw ten fragment "przesiadamy s powrotem" bo aż w oczy kłuje.
dodał: Flash, 20.12.2015 22:39
Karol1994 napisał(a):
No niezle :) Tramino w klimat Olsztyna doskonale sie prezentuje - pytanie tylko jaka jest cena przejazdu za bilet 24 godzinny lub jednorazowy :?: :arrow: :?:
Dobowy normalny kosztuje 10zł, ale do końca roku tramwajami można jeździć za darmo.
dodał: Flash, 20.12.2015 15:57
M_Szymkowiak napisał(a):
Wszędzie w kluczowych brakuje S1110, miasta, ulicy i nr taborowych. ;)
Tak dawno nie dodawałem tutaj zdjęć, że zapomniałem co trzeba wpisywać i gdzie :P
dodał: Flash, 12.09.2015 20:02
Michał76 napisał(a):
Trikk no szanuję Twoją opinię ale ja już też troszkę jeździłem pesowskimi tramwajami w Wawie czy Gdańsku. Sam jeździłem Swingiem dla Bydgoszczy i nie dopatrzyłem się jakiś niedoróbek.
Uwielbiam takie fachowe opinie zwykłego pasażera :roll:
dodał: Flash, 09.09.2015 22:12
No tak, jakim prawem Tramwaje Warszawskie wymagają niezawodności, powinni w ogóle cieszyć się, że łaskawie Pesa coś dla nich robi... Mam prośbę o nie karmienie trolla.
dodał: Flash, 09.09.2015 09:27
Po kontrakcie na 186 Swingów, TW nauczyło się na błędach i postawiło wysoko poprzeczkę którą PESA ledwo spełnia i sama sobie grób kopie.
dodał: Flash, 09.08.2015 09:01
Bo Tramino to stara konstrukcja, u nas tramwaje nie muszą mieć już skosów.
dodał: Flash, 08.08.2015 09:06
Po dłuższej chwili myślenia czekając na zmianę, co mają skosy na burtach do skrajni na łukach :|
dodał: Flash, 07.08.2015 09:17
czatowiec napisał(a):
Czy Jazz ma standardowe skosy na frontach pudła? Bo wygląda tak, jak by nie było możliwości minięcia się ich dwóch na zakręcie.
Nie ma skosów i spokojnie Jazzy mijają się na łukach w całej Warrszawie, nie licząc obecnie przebudowywanego łuku Radiowa - Powstańców-Śląskich gdyż na tym łuku po przebudowie nic nie mogło się mijać :D
dodał: Flash, 14.04.2015 09:18
Żeby sen stał się rzeczywistością, wystarczy przyjechać do warszawy w maju na zlot zabytkowych autobusów ;)
dodał: Flash, 09.02.2015 09:20
Poza tym, ten chyba ma silnik Euro 6, więc jednak czymś się różni ;)
dodał: Flash, 05.02.2015 18:09
Pal licho śnieg, znowu jest skład :P
dodał: Flash, 01.02.2015 11:02
Otóż tak :P
dodał: Flash, 03.03.2014 09:38
Mogłeś go trochę wypuścić.
dodał: Flash, 15.02.2014 15:27
A kartą można już płacić w tej biedronce? :P
dodał: Flash, 17.11.2013 11:21
@Pavlack: Duża kabina nie jest wcale cichsza :P W Warszawskich modelach kabina jest wzmocniona od góry tylko jednym wspornikiem który w dodatku pęka... Więc wali cała obudowa kabiny oraz drzwi...
dodał: Flash, 14.11.2013 11:23
Inaczej Peczek nie przyjedzie, albo co gorsze, przyjedzie i będzie marudzić, że zimno :P
dodał: Flash, 10.04.2013 09:26
Wyświetlacze są firmy Mobitec, zaś sterownik firmy Macrosystem ;)
dodał: Flash, 06.03.2013 09:07
Ale u was musiało być ciepło skoro kierowca po 17 nie zamknął szyberdachów :P Ja już po 16 pozamykałem jak zachodziło słońce :P
Właśnie obejrzałem filmik z tej nowej trasy i dziwi mnie brak dylatacji, nawet na wiaduktach.