Naprawdę na tej imprezie było aż tak mało fotostopów, że to już kolejny, z którego pojawia się drugie, praktycznie takie samo ujęcie?
dodał: snejk04, 29.07.2017 23:33
Linia 28
dodał: snejk04, 27.06.2017 12:02
Masz na myśli panią przechodzącą przez jezdnię? Na szczęście kretynizm, jakim niewątpliwie jest wciskanie ludzi pod ziemie w tym miejscu, ma podobno wreszcie zostać zmieniony.
dodał: snejk04, 16.06.2016 20:35
A co takiego się w związku z tym zmieniło na (nomen omen) plus?
dodał: snejk04, 23.04.2016 22:58
No tak, będąc zwykłym pasażerem, na pewno widząc (bądź nie) uciekający autobus zwrócę uwagę na cyferkę jaką ma napisaną z tyłu :D Dodatkowo biorąc pod uwagę częstotliwość Km w Zakopanem, to w tym konkretnym przypadku brak numerów taborowych może być problemem tylko dla miłośników KM.
dodał: snejk04, 23.04.2016 21:58
Faktycznie kompromitacja, bałbym się wsiąść do takiego autobusu.
dodał: snejk04, 10.09.2015 22:24
Brakuje miejscowości w kluczowych (Balice?)
dodał: snejk04, 04.08.2015 22:46
czatowiec napisał(a):
po uruchomieniu linii do Balic powinno się ściąć 292 do granic Krakowa
Ale na lotnisku chyba pracują jacyś ludzie? Na pewno się ucieszą jak zostanie im tylko pociąg z cacy taryfą.
dodał: snejk04, 30.07.2015 18:28
Gdyby nie było słupków to pewnie robiłaby za zatoczkę do parkowania.
dodał: snejk04, 05.05.2015 22:46
Ale w jaki sposób potrafi wprowadzić w błąd?
edit. AndrzejK był szybszy :)
dodał: snejk04, 16.04.2015 08:48
Cytat:
Na 52 powinny jeździć ze 4 bombardiery z oznaczeniem kursów niskopodłogowych w rozkładzie
52 jechałem kilka razy na krzyż, ale czy przy takcie 5 minutowym takie oznaczenia miałyby sens? Tzn. czy wszystkie brygady jeżdżą cacy wg swoich rozkładów, nie ma jakiś przestawień, opóźnień itd?
dodał: snejk04, 15.04.2015 18:26
Jest na parkingu za skrętem w prawo. Co swoją drogą jest idiotyzmem, bo ustawiono tam zakaz ruchu, przez co zniknęło kilkanaście miejsc postojowych. Lepiej, gdyby w stronę Krakowa autobus jechał przez Legionów i tam zrobić tymczasowy przystanek na ulicy.
dodał: snejk04, 26.03.2015 17:31
SKA jeżdżące raz na dwie godziny to żadne SKA. Co z tego, że aglobusy jeżdżą rzadziej, nikt nie zostawi samochodu (a o to chyba chodzi), żeby dostosować się do pociągu jeżdżącego z taką f. Będą pustki, to jeszcze się potnie, a koniec końców zlikwiduje, jak napisał AndrzejK, nie raz to przerabialiśmy. Jeśli się brać za takie przedsięwzięcie to albo na poważnie, albo wcale, szkoda marnotrawić pieniądze.
dodał: snejk04, 17.03.2015 20:04
W kluczowych samo linia_15
dodał: snejk04, 25.02.2015 22:20
Zaskakująco ciasne (wąskie) wnętrze, z zewnątrz wydaje się, że jest dokładnie odwrotnie.
dodał: snejk04, 21.02.2015 08:49
Wszystko to pięknie brzmi w teorii i mogłoby mieć znaczenie w rzeczywistości, w której specjalnie nie musimy się przejmować środkami finansowymi by przyciągnąć ludzi do KM.
Niestety, realną sytuację mamy "troszkę" inną. Sądzę, że większe znaczenie od "atrakcyjności" czy "stałości kursowania" (btw nie do końca rozumiem ten argument) ma to ile na autobus/tramwaj trzeba czekać oraz w jakich warunkach odbędziemy podróż.
Jeśli z jakiś wydumanych powodów będziemy wydawać więcej środków niż to konieczne (choćby obsługując mało obciążone relacje tramwajami, zamiast kilkukrotnie tańszymi autobusami) to gdzieś tych pieniędzy zabraknie.
A jeśli przyjdzie mi czekać 20 minut na pojazd, do którego w dodatku nie wiadomo czy się zmieszczę, to choćby podjechało takie cudo jak na zdjęciu, to jego atrakcyjność nie przekona mnie do tego, by zostawić samochód w garażu.
Wiadomo, że KM nigdy nie będzie zarabiać na siebie, ale niestety aspekt ekonomiczny jest bardzo ważnym, o ile nie najważniejszym czynnikiem jaki trzeba brać pod uwagę przy jej planowaniu.
dodał: snejk04, 03.02.2015 21:40
Dworzec PKS jeszcze na starym miejscu :)
dodał: snejk04, 24.01.2015 21:28
linie_strefowe raczej
dodał: snejk04, 14.01.2015 22:30
Gmina pokrywa różnicę między kosztami, a zyskiem z biletów.
dodał: snejk04, 19.12.2014 18:07
Twoja duma została urażona, że nie możesz tego po prostu poprawić?