Strona główna» Komunikacja w Polsce» Gdańsk» Gdańsk - Tramwaje» Duewag N8C #1133

Duewag N8C #1133

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105N #5001+06205
Następne zdjęcie: Duewag N8C #1140»

Duewag N8C #1133

Data zrobienia zdjęcia: 13 sierpnia 2007 roku (poniedziałek)
Opis: Jeden z dwóch gdańskich N8C na linii 92 na ulicy Mickiewicza. Popołudniu tramwaj pojawił się na linii 96.
Słowa kluczowe: Duewag N8C #1133 ZKM_Gdańsk Gdańsk Mickiewicza
Data dodania zdjęcia: 17.08.2007 19:18, Wyświetleń: 1851, Pobrań: 10, Wielkość pliku: 159.4 KB
Dodał: Michał Wojtaszek

Ostatnie komentarze

gdanszczanin
Użytkownik

Komentarzy: 283
13.07.2008 17:02
mały błąd w opisie 😛
To jeden z dwóch N8C
Offline gdanszczaninslazynski.lukasz at gmail.com
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
13.07.2008 17:30
Teraz już trzech 😛
Przy okazji pytanko - czy "nowy" N8C #1125, który jutro ma wyjechać na linię różni się czymś szczególnie od #1133 i #1140?
Offline Wiroos
gdanszczanin
Użytkownik

Komentarzy: 283
13.07.2008 17:55
Hmm, nie mam pojęcia.
Póki co ZKM ani ZTM się nie chwalą.
Jeśli dobrze kojarzę fakty, to w Modertransie już remontują jeden N8C i powinien wyglądać tak http://img.trojmiasto.pl/zdj/fotki/15200/z15291.jpg
Offline gdanszczaninslazynski.lukasz at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
13.07.2008 19:53
no to całkiem sensowna modyfikacja, na tym rysunku prezentuje sie całkiem OK
Offline Kasztann44
Coffee
Gość

13.07.2008 20:57
Oby tylko Kraków nie wpadł na pomysł wysyłania N8S lub E6 do Modertransu.
 
I.G.I
Użytkownik

Komentarzy: 190
13.07.2008 21:38
Już sobie wyobrażam E6 z takim ryjkiem Modertransu. 😈
Offline I.G.Ihttp://phototrans.eu/16,1306,0.html
UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
13.07.2008 22:32
W ZKM-ie maja chyba za duzo pieniedzy....rozumiem wymiane srodkowego czlonu na niskopodlogowy,staram sie zrozumiec likwidacje wygodnych podwojnych siedzen....ale "lifting" to niemal zbrodnia i glupota.Proponuje "parasolom" z ZKM upiekszenie Bergmana.....to tez niemiecka konstrukcja.... 😛
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com
gdanszczanin
Użytkownik

Komentarzy: 283
14.07.2008 23:41
cała "modyfikacja" N8C kosztuje 28 milionów złotych za 46 sztuk, czyli cena 3 nowych Bombardierów. Wymiana środkowych członów to konieczność, a że je troszkę zliftingują z zewnątrz ... to już efekt uboczny. Mnie osobiście podobają się N8C w oryginale 🙂
Offline gdanszczaninslazynski.lukasz at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
15.07.2008 06:47
Ja wolałbym nie zbulwiać N8C i kupić 3 Bombardiery, no ale widać nie dla wszystkich jest to oczywiste 🤣 Co się dzieje ze środkowymi członami, że na gwałt trzeba je wymieniać?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
15.07.2008 14:57
46 sztuk N8C w Gdańsku ? sporo, to tyle co u nas Bombardierów 😉 tak wiec Gdańsk będzie zaraz za Krakowem jeżeli chodzi o ilość tramów niskopodłogowych, bo chyba do takich już można zaliczyć te zmodyfikowane N8C ?
Offline Kasztann44
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
15.07.2008 15:17
Bardzo to naciągane, one co najwyżej niskowejściowe będą. To tak jakby Jelcza Vero nazwać autobusem niskopodłogowym 😛
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
gdanszczanin
Użytkownik

Komentarzy: 283
15.07.2008 16:10
Tylko środkowy człon będzie niskopodłogowy, więc zmodyfikowane N8C będą tylko po części niskopodłogowe. Wymiana tego członu to teraz konieczność. Sukcesywnie N8C będą zastępowały najbardziej zasłużone składy 105N i pochodne. Ciekawostką jest fakt, że część składów N8C nie będzie w standardowym malowaniu. Będą pomalowane na biało-zielono, czyli w kolorach gdańskiej Lechii 😁
A co do trzeciego składu N8C, to chyba widziałem go ostatnio w zajezdni we Wrzeszczu. Stał jednak za daleko i nie jestem pewien czy to #1125
Offline gdanszczaninslazynski.lukasz at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
16.07.2008 07:10
Ale dlaczego jest to konieczność? Tak się te środkowe człony sypią?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
gdanszczanin
Użytkownik

Komentarzy: 283
16.07.2008 13:26
Nie sypią się, miasto chce najzwyczajniej zapewnić transport dla niepełnosprawnych, a poza tym N8C nie ma w środkowym członie drzwi. Po modernizacji zyska dodatkowe drzwi, co ułatwi wymianę pasażerów na przystankach 🙂
Offline gdanszczaninslazynski.lukasz at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2461
16.07.2008 14:01
Z tego co widuję regularnie na Alei Pokoju, do 1, 2, 4 czy 5 drzwi zawsze pchają się ci, którzy powinni wsiąść trzecimi (swoją drogą, obecność #3304 i #1133 może wprowadzać nieco zamieszania). Podobnie w Jelczach czy CLLkach - ci, którzy skorzystaliby z niskiej podłogi, zwykle wsiadają tam, gdzie jest to najtrudniejsze.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
17.07.2008 13:03
Srodkowy czlon to waska "kiszka".W godzinach szczytu to niemal pulapka z ktorej ciezko sie wydostac.Brak drzwi,o czym juz wspominano, urtudnia rotacje pasazerow,a poza tym szerokie dwuosobowe "kanapy",wygodne zreszta,tez tego nie ulatwiaja.# 1125 dzis jest na linii 1
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com