Strona główna» Różne» Pojazdy» Samochody» Ford Mondeo 07

Ford Mondeo 07

«Poprzednie zdjęcie: Ford Mondeo 07
Następne zdjęcie: Auto i Tatry»

Ford Mondeo 07

Data zrobienia zdjęcia: 10 lipca 2007 roku (wtorek)
Opis: Najnowsze Mondeo podczas swojej prasowej premiery w Krakowie. Jak dla mnie najciekawszą nowością w tym aucie jest duży kolorowy wyświetlacz między obrotomierzem a prędkościomierzem. Prawdziwy telewizor 😁
Słowa kluczowe: Ford Mondeo Ford_Mondeo Kraków premiera Przegorzały
Data dodania zdjęcia: 11.07.2007 13:30, Wyświetleń: 1201, Pobrań: 11, Wielkość pliku: 203.1 KB
Dodał: Unrealgod

Ostatnie komentarze

XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
11.07.2007 14:03
Taki a'la Aston Martin 😁 Muszę sąsiadowi powiedzieć żeby kupił tego nowego mondeo 😁
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
11.07.2007 15:37
Ładny
Offline thomas_
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.07.2007 16:06
Z kolegą Redaktorem uznaliśmy że przód w stylu fiata a tył lexusa.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
11.07.2007 20:03
Wydaje mi sie ze przód ma cos z nowego Fiata Linea.
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.07.2007 20:13
zapraszam na Interię gdzie jest wiele więcej zdjęć i filmiki.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
11.07.2007 23:02
Ciekawe, bo kiedyś widziałem rysunek, chyba projekt nowego mondeo, gdzie wyglądało troche bardziej "agresywnie". zewnętrzne rogi przednich świateł zagięte były lekko do góry. Mondeo to fajny wózek, ale do takiego wózka potrzebny jest mocny silnik...
Offline YogYyogy at onet.eu
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
12.07.2007 00:18
Podoba mi sie jego bryła zwłaszcza jak sie patrzy na niego z boku 🙂 co do tego wyswietlacza na desce to jak dla mnie spieprzone jest to totalnie zero symetri, wyglada jakby byl wcisniety tam na siłe zupelnie mi nie pasuje. Deska rozdzielcza nawet fajna chodz nie wiem jak te plastki prezentuja sie w rzeczywistosci. Ogolne wrazenie dobre 🙂
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Pietrek
Użytkownik

Komentarzy: 177
13.07.2007 23:16
Ford g...o wort. 😏
Offline Pietrekfaur at gazeta.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
14.07.2007 00:09
Widać że żadnego nie prowadziłeś.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Pietrek
Użytkownik

Komentarzy: 177
14.07.2007 14:10
Oj najezdziłem się tym badziewiem najezdziłem
Offline Pietrekfaur at gazeta.pl
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
14.07.2007 14:42
Unreal: A ty prowadzisz te samochody czy podrozujesz nimi jako pasazer
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
14.07.2007 15:58
Pietrek: Ford jest jaki jest. Wnętrze mi się osobiście nie podoba. Stylistyka jest ciekawa, silniki bez rewelacji. Ale to jak te samochody się prowadzą jest zaskakujące. Wielowachaczowe przekombinowane zawieszenia na prawdę świetnie działają. Taki C-max na przykład w zakrętach prowadzi się lepiej od niejednego niższego kompakta.
Sarzek: To różnie bywa. Czasem jadę z kimś i wtedy prowadzę tylko część trasy, czasem dostaję auto na kilka godzin żeby pojeździć i porobić zdjęcia. Czasem kilkadziesiąt godzin.
Fotografowane przeze mnie auta z redakcji zawsze prowadziłem. Jeżeli auto do zdjęć było czyjąś prywatną własnością albo dostawałem je od jakiejś firmy to nie raz nie dawali się przejechać (na przykład niezarejestrowany Discovery III).
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Pietrek
Użytkownik

Komentarzy: 177
15.07.2007 00:17
Zgadzam się co do zawieszenia ,ale takie firmy jak Ford czy Opel nie potrafią zbudować nawet przyzwoitego silnika dlatego muszą sie ratować cudzymi konstrukcjami .Ford diesle "bierze" od Peugot-a ,a Opel od Fiat-a i Isuzu. 😛
Offline Pietrekfaur at gazeta.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
15.07.2007 00:33
Osobiście lubię auta z przełomu lat 80 i 90. Zwłaszcza forda i opla. Planuję kupić sobie coś z tamtego okresu. To były fajne czasy. Już spore moce silników, wciąż powszechny napęd na tył i żadnych kagańców czy ograniczników.
Co do silników to opel ma fajne te diesle. Fordowskie wydają się gorsze od konstrukcji PSA (mam porównanie). Ciągle najlepsza zabawa jest z benzynowymi jednostkami ale diesle ostatnio nieźle się rozwijają. Trochę szkoda że koncerny się wymieniają konstrukcjami bo to spowalnia rozwój.
Wracając do sedna. Ford nie "jest g.... wart" ze względu na to jak się prowadzi. Jest na prawdę dużo gorszych wozów.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Owsik
Użytkownik

Komentarzy: 758
15.07.2007 03:05
>Ford diesle "bierze" od Peugot-a

Które ? Bo raczej nie te większe.
Offline Owsik
Pietrek
Użytkownik

Komentarzy: 177
15.07.2007 10:40
Oczywiście zawieszenie jest ważne ale sercem samochodu jest silnik,jak jest kiepski to już nic mu nie pomoże.Dla mnie najlepsze "wozy" robiono na przełomie lat "60-"70, wtedy dokonał się przełom w konstrukcjach silników, pojawiły w produkcji masowej takie wynalazki jak :hamulce tarczowe ,wspomaganie podciśnieniowe itp, i do tego ta duża ilość chromu to było TO. Natomiast samochody z lat "80 po kryzysie paliwowym to auta "ekonomiczne" okrojone do granic możliwości niebezpieczne i plastikowe.
Offline Pietrekfaur at gazeta.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
15.07.2007 11:37
Owsik: Te mniejsze też raczej nie są od PSA. PSA ma fajnego diesla 1.6 o mocy 110KM i nie widziałem go w ofercie forda.
Pietrek: Jeździłeś kiedyś czymś amerykańskim? Wielkie silniki, niezbyt wyżyłowane ale mocne. Natomiast fatalne zawieszenie. Ciężkie nadwozie. Można tym jeździć po długich prostych ale na zakrętach porażka! Co do kryzysu paliwowego to dotyczył on głównie USA gzie wymiótł wielkie krążowniki szos i przyczynił się do zainteresowania ekonomicznymi konstrukcjami Azjatyckimi. W Europie nie miał tak dużego wpływu. Hamulce tarczowe znano już wcześniej. Licencję na dużego fiata kupiono w połowie lat 60 a kredens miał wszystkie hamulce tarczowe (wtedy). Co do niebezpieczeństwa i plastikowości aut z lat 80 się nie zgodzę w żadnym wypadku. Auta miały już wtedy pasy bezpieczeństwa, ABS, airbagi. Tego plastiku też jeszcze wtedy nie stosowano tak masowo. Fakt że auta były wtedy stosunkowo lekkie a jak wiadomo przyśpieszenie zależne jest od masy (prędkość maksymalna od oporów powietrza).
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Pietrek
Użytkownik

Komentarzy: 177
15.07.2007 12:38
Unrealgod:Amerkańce to wielki szajs (to jakby wsadzić do Warszawy albo Wołgi silnik od Zil-a), jeśli chodzi o kryzys odbił swoje piętno na europie tylko na nas to nie miało wielkiego wpływu bo byliśmy w wrogim obozie. Jeśli chodzi o hamulce to wyraznie napisałem "w produkcji masowej", tarcze znano juz w latach 40-50" ale stosowano głównie w sporcie.Pokaż mi auto z lat 80" które w standarcie miało poduszki i ABS (oczywiście klasy popularnej a nie jakieś tam Merce klasy S) Np taki Kadett lub Golf (oczywiście z tamtych lat ) podczas małej stłuczki to ledwie tylne światła zostają. 🤣
Offline Pietrekfaur at gazeta.pl
Owsik
Użytkownik

Komentarzy: 758
15.07.2007 23:54
>Oczywiście zawieszenie jest ważne ale sercem samochodu jest silnik,jak jest kiepski to już nic mu nie pomoże.

Szczerze mówiąc, to wolałbym mieć słabszy silnik i dobre zawieszenie niż na odwrót...
Offline Owsik
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
16.07.2007 09:28
Mini nie miał wielkiego silnika za to świetnie się prowadził co zapewniło mu popularność a nawet sukcesy rajdowe. Z drugiej strony było pełno samochodów o wielkich i mocnych silnikach które wypadały z drogi bo nie były w stanie pokonać zakrętu. Samochód to nie tylko silnik czy zawieszenie, to całość. Musi się dobrze prowadzić i dobrze jechać.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com