Strona główna» Komunikacja w Polsce» Wrocław» Wrocław - Autobusy» Solaris Urbino 12 #88

Solaris Urbino 12 #88

«Poprzednie zdjęcie: Mercedes O530G C2 eCitaro #6001
Następne zdjęcie: Mercedes O530G C2 #8536»

Solaris Urbino 12 #88

Data zrobienia zdjęcia: 5 października 2023 roku (czwartek)
Opis: Żerniki Wrocławskie gm. Siechnice, ul. Wrocławska.
Z początkiem października ważną część siechnickiej komunikacji, czyli linie do Wrocławia, przejął nowy przewoźnik, Trako. Tabor - podobno tymczasowo - to zbieranina U12 i Conecto z różnych miast. Widoczne na zdjęciu U12 wyprodukowano w 2007 r. i w PKA Gdynia nosiło numer taborowy 5087.
Kolejna ciekawostka: podwójna numeracja linii. Na użytek wewnątrzgminny mają numery dwucyfrowe, zaś na słupkach we Wrocławiu pozostały 800, 810 i 820.
Słowa kluczowe: Solaris Urbino_12 #88 Trako Siechnice Żerniki_Wrocławskie linia_81 linia_810 linie_aglomeracyjne
Data dodania zdjęcia: 05.10.2023 22:11, Wyświetleń: 643, Pobrań: 2, Wielkość pliku: 711.8 KB
Dodał: Marvin
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 80D
Czas ekspozycji: 1/500 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 250
Data utworzenia: 05.10.2023 16:31:31
Długość ogniskowej: 23mm

Ostatnie komentarze

Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
22.10.2023 15:35
Gmina Siechnice i Gmina Żórawina wchodzą w skład Związku powiatowo-gminnego Oławskie Przewozy Gminno-Powiatowe", stąd też ich dwucyfrowe numery na terenie gminy.
http://opgp.olawa.pl
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Marvin
Użytkownik

Komentarzy: 6
24.10.2023 23:20
Niemniej jednak, to chyba pierwszy znany mi przypadek, gdy autobus zmienia numer linii w trakcie kursu.
Offline Marvina.marciszuk at gmail.com
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
25.10.2023 23:17
Wrocław ma w tym doświadczenie 😁 Co prawda na tramwajach, ale bywało często stosowane za poprzedniego prezesa, że tramwaj dojeżdżał do jakiegoś przystanku, trwała normalna wymiana pasażerska, tramwaj zmieniał numer i trasę i jechał dalej.
I konsternacja wśród pasażerów...
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Marvin
Użytkownik

Komentarzy: 6
26.10.2023 21:08
Jednak w przypadku tramwajów zmiana linii następowała, przynajmniej teoretycznie, po zakończeniu kursu 😝 Ciekawe rozwiązanie, zwiększające elastyczność przy planowaniu siatki połączeń, zwłaszcza przy tymczasowych skróceniach trasy. Minusem jest brak postojów wyrównawczych między kursami: kończącym się i zaczynającym na przystanku przelotowym.
Offline Marvina.marciszuk at gmail.com