Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Autobusy» Solaris Urbino 8,9LE electric» Solaris Urbino 8,9LE electric #DE603

Solaris Urbino 8,9LE electric #DE603

Następne zdjęcie: Solaris Urbino 8,9LE electric #DE603»

Solaris Urbino 8,9LE electric #DE603

Data zrobienia zdjęcia: 18 stycznia 2021 roku (poniedziałek)
Opis: Kraków, ulica Wita Stwosza. Kolejna odsłona próby znalezienia zatrudnienia dla małych elektryków - dwurazówki na 537.
Słowa kluczowe: Solaris Urbino 8.9LE electric #DE603 Kraków Wita_Stwosza linia_537 ciekawostki_brygadowe
Data dodania zdjęcia: 18.01.2021 19:19, Wyświetleń: 756, Pobrań: 0, Wielkość pliku: 812.7 KB
Dodał: Domas
IPTC Info
Byline: DOMAS
Date created: 18.01.2021
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 70D
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 18.01.2021 15:01:01
Długość ogniskowej: 35mm

Ostatnie komentarze

Majster
Użytkownik

Komentarzy: 188
18.01.2021 20:42
Spośród wszystkich midikowych linii 537 od zawsze mi się wydawało idealne pod elektryki.
Offline Majsterj.wol at interia.pl
lesiu88
Użytkownik

Komentarzy: 65
19.01.2021 09:25
Ładowarka na dworcu wschodnim nie jest do nich przystosowana, czy rozkład nie pozwala ich tam ładować tak, aby mogły obsłużyć wszystkie brygady?
Offline lesiu88l.lesniewski at wpk.katowice.pl
Krzysiek3
Użytkownik

Komentarzy: 97
19.01.2021 11:32
Wczoraj ładowały się na DGZ.
Offline Krzysiek3kr.war at wp.pl
Domas
Użytkownik

Komentarzy: 32
20.01.2021 11:54
lesiu88 napisał(a):
Ładowarka na dworcu wschodnim nie jest do nich przystosowana, czy rozkład nie pozwala ich tam ładować tak, aby mogły obsłużyć wszystkie brygady?
Rano i popołudniu przerwy na 537-02 i 537-04 wynoszą po 15 minut na dworcu, a na 537-01 i 537-03 najdłuższe przerwy mają po szczycie i to aż jedną, odpowiednio 20 i 30 minut, więc bez szans na sensowne ładowanie.
Offline Domasdominik at obara.eu
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1287
21.01.2021 09:52
Jedyną sensowną pracą dla tych aut są właśnie te dwie szczytowe brygady 537. Brak ładowarek na mieście wymusza takie rozwiązania...
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Domas
Użytkownik

Komentarzy: 32
21.01.2021 10:35
Wystarczyłoby przerobić jedną z brygad szczytowych na całodzienną i myślę, że spokojnie wszystkie 4 brygady można obsłużyć małymi elektrykami.
Offline Domasdominik at obara.eu
lesiu88
Użytkownik

Komentarzy: 65
21.01.2021 11:53
No dobra, ale chyba coś jest i tak nie bardzo z ładowarką na dworcu wschodnim, skoro Krzysiek3 pisze, że ładowały się na DWZ.
Offline lesiu88l.lesniewski at wpk.katowice.pl
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1287
21.01.2021 13:51
Domas, zgadza się, ale takie rozwiązanie generuje dodatkowe koszty w postaci kierowcy. Moim zdaniem zatrudnienie tych elektryków na linii 537 jest dobrym rozwiązaniem, gdyż były bezrobotne po zawieszeniu linii 154. Myślę, że kilka kółek na 537, a potem przejazd na ładowanie i tak w kółko, rozwiązuje problem. Znowu pojawiają się dodatkowe koszty w postaci kierowcy i wracamy do punktu wyjścia.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Krzysiek3
Użytkownik

Komentarzy: 97
21.01.2021 23:43
Jasiek1993krk napisał(a):
gdyż były bezrobotne po zawieszeniu linii 154.


Jeździły potem na 155, ale podzieliło los 154.
Offline Krzysiek3kr.war at wp.pl