Ładowarka na dworcu wschodnim nie jest do nich przystosowana, czy rozkład nie pozwala ich tam ładować tak, aby mogły obsłużyć wszystkie brygady?
Rano i popołudniu przerwy na 537-02 i 537-04 wynoszą po 15 minut na dworcu, a na 537-01 i 537-03 najdłuższe przerwy mają po szczycie i to aż jedną, odpowiednio 20 i 30 minut, więc bez szans na sensowne ładowanie.
Domas, zgadza się, ale takie rozwiązanie generuje dodatkowe koszty w postaci kierowcy. Moim zdaniem zatrudnienie tych elektryków na linii 537 jest dobrym rozwiązaniem, gdyż były bezrobotne po zawieszeniu linii 154. Myślę, że kilka kółek na 537, a potem przejazd na ładowanie i tak w kółko, rozwiązuje problem. Znowu pojawiają się dodatkowe koszty w postaci kierowcy i wracamy do punktu wyjścia.