EU8N #HL401
«Poprzednie zdjęcie: EU8N #HL411
Następne zdjęcie: EU8N #HL415»
EU8N #HL401
Data zrobienia zdjęcia: | 6 listopada 2020 roku (piątek) |
Opis: | Kraków, ulica Kocmyrzowska, nieopodal wiaduktów. Apokaliptyczny klimat potęgowany widokiem sterty ściętych drzew przemieszanych z niepociętymi wrakami samochodów i stadami gawronów żerujących w miejscu gdzie jeszcze niedawno te drzewa rosły... Wycięcie drzew (i wyburzenia budynków) to oczywiście przygotowania do budowy kolejnego odcinka drogi S7, aczkolwiek przy samych torach tramwajowych nie wycięto żadnego drzewa. |
Słowa kluczowe: | EU8N #HL401 linia_1 MPK_Kraków Kraków Kocmyrzowska wycinka |
Data dodania zdjęcia: 07.11.2020 00:36, Wyświetleń: 1330, Pobrań: 16, Wielkość pliku: 437.4 KB | |
Dodał: | Wypalacz Rafał |
Ostatnie komentarze
Kojtek Użytkownik Komentarzy: 102 07.11.2020 15:05 |
Okolica nie do poznania 😎
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 07.11.2020 15:50 |
A zmieni się jeszcze bardziej, również dla tramwajów.
|
|
Wiedeńczyk Użytkownik Komentarzy: 395 07.11.2020 19:29 |
Właśnie, ktoś coś wie do kiedy będą jeździć tędy tramwaje i na jakim odcinku będzie nowe torowisko?
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 07.11.2020 20:41 |
Do kiedy tramwaje będą jeździć to nie wiem, ale na ten rok wykonawca planuje tylko wycinkę drzew, wyburzenia, budowe dróg technologicznych. I przerwę w robotach od 15 grudnia.
Co do zmian w przebiegu torów, to te będą naprawdę spore: http://mobilnykrakow.pl/wp-content/uploads/2019/09/PB_D_RY_001-02-0021_DI_REW-01-audyt-rowerowy-21_841x2010.pdf |
|
Wiedeńczyk Użytkownik Komentarzy: 395 07.11.2020 22:09 |
Dzięki za odpowiedź. No, będzie się działo...
|
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 08.11.2020 02:14 |
Wypalacz Rafał napisał(a): Do kiedy tramwaje będą jeździć to nie wiem, ale na ten rok wykonawca planuje tylko wycinkę drzew, wyburzenia, budowe dróg technologicznych. I przerwę w robotach od 15 grudnia. Co do zmian w przebiegu torów, to te będą naprawdę spore: http://mobilnykrakow.pl/wp-content/uploads/2019/09/PB_D_RY_001-02-0021_DI_REW-01-audyt-rowerowy-21_841x2010.pdf Dobrze interpretuję ten plan, że obecne wiadukty ex-kocmyrzówkowe idą zupełnie na gruz, a linia tramwajowa do swojej obecnej geometrii dopiero wróci gdzieś dopiero przy przystanku "Jarzębiny"? Bo gdzieś czytałem hasło, że wiadukty po kocmyrzówce miały zostać na potrzeby ruchu rowerowego, to by była ciekawa pamiątka. |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 08.11.2020 08:24 |
No, tak to wygląda, bo z tej zacytowanej mapy wynika że obecny wiadukt wybiega wprost na łacznik drogowy, a ścieżka rowerowa jest poprowadzona po nowym wiadukcie tramwajowym nad linią kolejową.
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 08.11.2020 11:28 |
Ech, a przesiadki 142<>tramwaj jak były skopane tylko w jedną stronę, tak teraz zostaną skopane w obie 🙄
W zasadzie w tej okolicy nie ma jakiejś istotnej tkanki miejskiej, więc nie boli szczególnie cała rewolucja. Ale tę jedną jedyną rzecz można było zrobić funkcjonalnie, a spaprano, robiąc przystanki i dojścia do nich tak jak wygodnie było projektantowi w CADzie, a nie pasażerom na codzień... |
|