Protram 205WrAs #2719
«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105NWr #2522+2521
Następne zdjęcie: Škoda 19T #3101»
Protram 205WrAs #2719
Data zrobienia zdjęcia: | 29 października 2020 roku (czwartek) |
Opis: | Wrocław, al. Paderewskiego. Model skazany na zagładę. |
Słowa kluczowe: | Protram 205WrAs #2719 MPK_Wrocław Wrocław linia_17 jesień |
Data dodania zdjęcia: 30.10.2020 11:19, Wyświetleń: 1291, Pobrań: 2, Wielkość pliku: 664.2 KB | |
Dodał: | Przemek |
Ostatnie komentarze
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 30.10.2020 17:03 |
To znaczy na zagładę (zmoderusowanie) skazana stylistyka, przede wszystkim przodu i tyłu. Ale i tak szkoda.
|
|
Andrzej Użytkownik Komentarzy: 139 30.10.2020 19:23 |
Przecież po NG przyjeżdża zupełnie nowe pudło. Warto się przyjrzeć, widać różnice w obrębie m. in. niskiego członu. Gdyby tylko wymieniono mordę na nową to by nie było tam zmian.
Zastanawia mnie tylko skąd taka decyzja, tak bardzo sypią się te pudła, czy też koszt jest tak śmiesznie niski, że lepiej dołożyć 5 groszy i mieć nowy wagon? No bo nie sądzę, żeby skuszono się +5% niskiej podłogi. |
|
Przemek Użytkownik Komentarzy: 811 30.10.2020 23:48 |
MPK stwierdziło, że te wagony wraz ze Skodami 16T nadają się do kapitalnego remontu. W przypadku 205WrAs jak tylko wygrał Modertrans, było wiadome, że ze starego tramwaju pozostanie niewiele.
Moim zdaniem bardziej do takiej "modernizacji" nadają się 204WrAsy - wagony wysokopodłogowe, które dla pasażera nie są w żadnym stopniu lepsze od 105Na. Dziwię się, że nikt w MPK nie wpadł na pomysł, by pod pozorem modernizacji się pozbyć tych wagonów na rzecz nowych Bet. A, byłbym zapomniał, 2707 - czyli ex. 205WrAs, który spalił się w wyniku zderzenia z dostawczakiem na Biskupinie, jest już na zajezdni IV jako Moderus Beta MF17AC w barwach niebieski metalik (jak z prototypowej Gammy LF01AC.) |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 03.11.2020 17:08 |
Pierwszy zmoderusowany 205WrAs:
http://phototrans.eu/14,1056010,0,Protram_Modertrans_205WrAs___MF17AC_2707.html Tylko jeśli faktycznie wszystkie mają być przebudowane na Moderusy Beta, to we wrocławskim MPK mają naprawdę sporo pieniędzy... Bo jeszcze w przypadku tego pierwszego można się doszukiwać przyczyn takiego zakresu prac we wspomnianym pożarze, który mógł osłabić konstrukcję. |
|