Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» EU07/EP07/4E» EU07-324

EU07-324

«Poprzednie zdjęcie: EU07-331
Następne zdjęcie: EU07-540»

EU07-324

Data zrobienia zdjęcia: 1 września 2019 roku (niedziela)
Opis: Kraków Łagiewniki - Kraków Sanktuarium.

"Sobieski" do Wiednia nietypowo, bo z EU07 na czele, przejeżdża przez plac budowy tzw. Trasy Łagiewnickiej, która w tym rejonie będzie się krzyżować z linią kolejową 94. A przez czas budowy tego skrzyżowania pociągi będą kursować torem tymczasowym, widocznym na pierwszym planie i po lewej stronie. Torem wykorzystującym ślad po starej bocznicy prowadzącej do zakładów Solvay, w tym stary most nad Wilgą.
Słowa kluczowe: EU07 EU07-324 PKP_IC PKP_InterCity Kraków Kraków_Łagiewniki Kraków_Sanktuarium D29-94 Sobieski Trasa_Łagiewnicka budowa
Data dodania zdjęcia: 04.09.2019 14:11, Wyświetleń: 2288, Pobrań: 10, Wielkość pliku: 578.8 KB
Dodał: Wypalacz Rafał

Ostatnie komentarze

vear
Administrator

Komentarzy: 2462
04.09.2019 14:28
Mam niedoparte wrażenie że gdyby analogicznie wyglądały prace na torowisku tramwajowym nieopodal - czyli najpierw budowa toru obok, a dopiero później przerzucenie ruchu - ominęlibyśmy serię wykolejeń, skoszenie słupa i rozbicie na nim Bombardiera...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
05.09.2019 00:01
No tyle że pod obecnie eksploatowanym torem tramwajowym musiały powstać części tuneli drogowych. Inna sprawa że gdyby lepiej zabezpieczono stok skarpy powstałej po obniżeniu poziomu (zmianie profilu torowiska) to też by do wykolejeń nie doszło.
Offline Wypalacz Rafał
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
05.09.2019 11:52
vear napisał(a):
Mam niedoparte wrażenie że gdyby analogicznie wyglądały prace na torowisku tramwajowym nieopodal - czyli najpierw budowa toru obok, a dopiero później przerzucenie ruchu - ominęlibyśmy serię wykolejeń, skoszenie słupa i rozbicie na nim Bombardiera...

Chodzi Ci o budowę z założenia tymczasowego torowiska, zrobienie wszystkich prac i jego likwidację? Z jednej strony sensowne, ale z drugiej normalnie na czas remontów czy to u nas, czy w GOP i w wielu innych miejscach robiono prace po jednym torze (na PKP to też standard, patrz D29-133) i wszystko sensownie działa. Tutaj po prostu tak jak pisze Wypalacz, trochę chyba zaniedbano odpowiednie zabezpieczenie toru...
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl