Strona główna» Komunikacja w Polsce» Solaris Bus & Coach» Solaris Trollino 24 # PO 919B

Solaris Trollino 24 # PO 919B

Następne zdjęcie: Solaris Urbino 12 Hybrid #PZ 522LU»

Solaris Trollino 24 # PO 919B

Data zrobienia zdjęcia: 18 czerwca 2019 roku (wtorek)
Opis: Mała premiera na galerii, Gdynia, Skwer Kościuszki, trajtek w czasie homologacji...
Słowa kluczowe: Solaris Trollino_24 Gdynia homologacja
Data dodania zdjęcia: 09.07.2019 22:43, Wyświetleń: 1854, Pobrań: 3, Wielkość pliku: 299.3 KB
Dodał: xloloox
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 1300D
Czas ekspozycji: 1/512 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.025008
Wartość ISO: Array
Data utworzenia: 18.06.2019 12:09:41
Długość ogniskowej: 18mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
10.07.2019 20:35
O ile autobus dwuprzegubowy wydaje mi się sensownym rozwiązaniem w ludnych krajach "rozwijających się", bo są niskie koszty wejścia żeby budować taką sieć np. na wydzielonych pasach/trasach, to trolejbus dwuprzegubowy wydaje mi się produktem "dla nikogo".

Tym bardziej mnie dziwi, że jest stosowany w krajach zamożnych (Szwajcaria, Austria), nawet w miastach gdzie jest sieć tramwajowa (Zurych, Genewa). To są miasta, które powinny dać sobie radę inaczej z dużymi potokami pasażerów, bez uciekania się do trolejbusu, który ma takie wady jakie ma... W dodatku taki wielki to chyba dodatkowa wada.

Ale muszę mieć najwyraźniej jakąś lukę w rozumowaniu 😉
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
11.07.2019 16:51
Nie znam Zurychu ani Genewy, ale tak na szybko potrafię wyobrazić sobie prosty przypadek: miasto ze stromymi podjazdami na głównych ciągach, gdzie transport szynowy nie pokona łatwo przewyższenia, a autobus może i tak, ale będzie się pod górę powoli męczył. Dwuprzegubowy trolejbus zapewnia sporą zdolność przewozową, a jednocześnie korzysta z zalet napędu elektrycznego, który lepiej sobie radzi z pochyłościami terenu.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info