730-XXX
730-XXX
|
|
Ostatnie komentarze
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 02.01.2019 18:52 |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 02.01.2019 23:44 |
Cytat: The RENFE Class 730 or S-730m is a high-speed dual-gauge, dual-voltage and hybrid (electric and diesel) trainset https://en.wikipedia.org/wiki/RENFE_Class_730 Czyli innymi słowy jednorazowo pracują dwa z tych czterech członów napędowych. |
|
Kuba Cieszynski Użytkownik Komentarzy: 33 03.01.2019 11:19 |
Wagon, który znajduje sié za lokomotywa, to jest generador prądu, umożliwiający poruszanie się po liniach niezelektryfikowanych.
Gdyby nie ten generador, prawdopodobnie nie doszloby do wypadku w Santiago de Compostela. |
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 03.01.2019 22:40 |
Ciekawe, a u nas gigantyczną innowacją ma być dołączany agregat spalinowy do EZT 😉 Ale i tak, 2 pracujące człony na 10 wagonów pasażerskich to jest sporo, nie licząc szczególnych przypadków takich jak linia w terenie bardzo górzystym (np. trasa do Zakopanego). No chyba, że bardziej należy to rozpatrywać jako konstrukcję EZT taką jak Impuls czy Pendolino, to rzeczywiście rozłożenie napędu na (przynajmniej) 2 człony nie jest niczym dziwnym.
|
|
Cztery człony lokomotywy na dziewięć wagonów osobowych (o ile pamiętam wagony w tym systemie są raczej krótkie)?