Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Duewag GT8S» Duewag GT8S #RF317+RF315

Duewag GT8S #RF317+RF315

«Poprzednie zdjÄ™cie: Duewag GT8S #RF317+RF315
NastÄ™pne zdjÄ™cie: Duewag GT8N #RF328»

Duewag GT8S #RF317+RF315

Data zrobienia zdjęcia: 19 stycznia 2018 roku (piątek)
Opis: Nocne testy składu 2xGT8S na trasie do Bronowic. Warto przypomnieć, że w 2010 roku również były przeprowadzone takie testy. Tym razem jednak wagony jechały w jeździe ukrotnionej.
Słowa kluczowe: Duewag GT8S #RF317+RF315 #RF317 #RF315 MPK_Kraków Kraków Filharmonia przejazd_techniczny
Data dodania zdjÄ™cia: 19.01.2018 22:39, WyÅ›wietleÅ„: 1965, PobraÅ„: 53, Wielkość pliku: 746.0 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Byline: Tomasz Bielecki
Date created: 19.01.2018
Copyright Notice: Tomasz Bielecki
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 70D
Czas ekspozycji: 1/80 sec(s)
Wartość przysłony: F/1.8
Wartość ISO: 3200
Data utworzenia: 19.01.2018 00:37:56
Długość ogniskowej: 18mm

Ostatnie komentarze

Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
20.01.2018 15:39
Dla ewentualnych zainteresowanych - link do zdjęć z tamtych testów 😉
Offline Wypalacz Rafał
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
20.01.2018 15:46
Super 🙂 Masz może Tomku zdjęcia, na których byłoby widać sprzęgi Scharfenberga między wagonami? 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
20.01.2018 16:11
Wagony były połączone sprzęgami Alberta.
Offline thomas_
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
20.01.2018 18:34
O, to dostosowali je do łączenia kablem? To nawet jeszcze ciekawiej i tym bardziej zdjęcie poglądowe byłoby interesujące 😉 Bo pod poprzednim zdjęciem pisałeś, że jechały ukrotnione, stąd wnioskowałem zmianę sprzęgów. W przypadku chociażby GT6+B4 podmieniano je, zamiast przerabiać połączenie 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
21.01.2018 21:14
Kable był przeciągnięte przez okna.
Offline thomas_