Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» EU07/EP07/4E» EU07-052

EU07-052

«Poprzednie zdjęcie: EP07
Następne zdjęcie: EP07-542»

EU07-052

Data zrobienia zdjęcia: 26 grudnia 2017 roku (wtorek)
Opis: TLK 33110 "Małopolska" Jasło - Tarnów - (Gdynia Gł. Os.) na szlaku Łowczów - Łowczówek Pleśna.

Zastanawiam się, kto tak ważny mieszka w Jaśle, że PKP Intercity stworzyło takie potworki na kryniczance. TLK Malinowski to także 2 wagony turlające się z Płaszowa 5 minut po właściwym składzie do Przemyśla na odcinku do Tarnowa (skoro TLK Małopolska dało się podzielić w Tarnowie to dziwne, że TLK Malinowski się nie dało), wychodzi na to, że najdłuższym pociągiem tej spółki na kryniczance są dzielone w Stróżach TLK Karpaty, gdzie dwa wagony wydzielane są do Jasła (na pewno tłumy tam jadą) i potem wracają do Tarnowa jako TLK Małopolska, przy okazji tworząc dla jednej "siódemki" z Intercity dziwne tarnowsko-jasielskie-stróżowe obiegi poza bazami macierzystymi spółki... Ciekawy jestem, czy to się utrzyma po pierwszej korekcie marcowej...
Słowa kluczowe: EU07 EU07-052 PKP_IC PKP_Intercity D29-96 kryniczanka Łowczówek-Pleśna 1280px
Data dodania zdjęcia: 26.12.2017 23:48, Wyświetleń: 1751, Pobrań: 12, Wielkość pliku: 882.3 KB
Dodał: hurricane
IPTC Info
Byline: Picasa
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D90
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.1
Wartość ISO: 400
Data utworzenia: 26.12.2017 14:26:10
Długość ogniskowej: 34mm

Ostatnie komentarze

mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1100
27.12.2017 00:05
Przyczyną jest najprawdopodobniej nadal trwający remont na liniach 106 i 108, co po pierwsze uniemożliwia uruchomienie 'Staszica', a po drugie dotarcie 'Karpat' do Zagórza. Zatem domyka się obieg, a od korekty chyba 106 będzie przejezdna i dzienny pociąg pojedzie tamtędy.
Offline mousetklub428 at wp.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
27.12.2017 00:19
mouset napisał(a):
Przyczyną jest najprawdopodobniej nadal trwający remont na liniach 106 i 108


Linia 106 ma być przejezdna od korekty marcowej podobno. Mogłoby tak być jak mówisz i spodziewałbym się, że tak będzie, ale w rozkładzie rocznym PKP Intercity nie umieściło pociągów do Zagórza... Przynajmniej nie widzę ich nigdzie... Poza tym, gdyby to był zamknięciowy Zagórz, to prędzej spodziewałbym się jakiejś ZKA i to już od Krakowa aniżeli takiej siermiężnej logistyki, która zysku raczej nie przyniesie... No chyba, że od korekty PKP wprowadzi ten Zagórz, którego nie ma w rozkładach rocznych.

Np. Koleje Małopolskie zaznaczyły w rozkładzie rocznym, że Hubal jest tylko do Gorlic, a do Jasła jest tylko do pierwszej korekty.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
27.12.2017 22:37
Podczas konstruowania rozkładu niejaki Kogut był jeszcze "kimś"...teraz spadł z cokołu i pewnie w marcu korekta rozkładu to uwzględni......
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
27.12.2017 23:27
Akurat Koguta bym tu nie posądzał o interwencję, czas jego wpływów skończył się już wcześniej - między innymi dlatego PiS zdecydował się go tak drastycznie "odstrzelić".

Kryniczanka ma potencjał na dobre pociągi dalekobieżne, w tym całoroczny pociąg w segmencie ekonomicznym TLK tylko musiałoby to byc ułożone z głową.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com