Strona główna» Kolej» Infrastruktura kolejowa» Most kolejowy na Dunajcu

Most kolejowy na Dunajcu

«Poprzednie zdjęcie: Lublinkowy Zachód
Następne zdjęcie: Wiadukt»

Most kolejowy na Dunajcu

Data zrobienia zdjęcia: 22 września 2012 roku (sobota)
Opis: Tym mostem, jeżeli wszystko dojdzie do skutku, kursować będzie szynobus obsługujący komunikację zastępczą w trakcie trwania budowy nowego mostu Heleńskiego.
Słowa kluczowe: D29-104 Nowy_Sącz Dunajec
Data dodania zdjęcia: 01.12.2017 10:47, Wyświetleń: 1731, Pobrań: 16, Wielkość pliku: 728.7 KB
Dodał: Laweta
IPTC Info
Byline: Bartłomiej Bajsarowicz
EXIF Info
Nazwa aparatu: Panasonic
Model aparatu: DMC-TZ5
Czas ekspozycji: 1/640 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.3
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 22.09.2012 16:15:00
Długość ogniskowej: 9.3mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
01.12.2017 11:56
Zautobus kolejowy. Dobre.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Andrzej
Użytkownik

Komentarzy: 139
01.12.2017 13:53
Skoro jest drut to wcale nie musi być szynobus 😉
Offline Andrzej
Laweta
Użytkownik

Komentarzy: 349
01.12.2017 14:17
No chodziło mi raczej o krótki pociąg, czy będzie to spalinówka czy elektryk czy inny ezt to zobaczymy 😉
Offline Lawetabartek.baj at op.pl
Andrzej
Użytkownik

Komentarzy: 139
01.12.2017 16:44
Wolnych EN57 jest/będzie na pęczki, w przeciwieństwie do nowych EZT czy szynobusów. 😉
Offline Andrzej
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
01.12.2017 18:59
Na coś takiego idealnie by się nadał EN84 😉

W ogóle wiecie może jak przepisy regulują kwestię zmiany kierunku jazdy pociągu? Bo niektórzy "konserwatywni" miłośnicy pisali, że PLK uwali to połączenie, bo pociąg może zaczynać lub kończyć bieg ponoć tylko i wyłącznie na stacji, nawet jak z technicznego punktu widzenia nie jest ona potrzebna.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Andrzej
Użytkownik

Komentarzy: 139
01.12.2017 19:54
Może z peelką dogadane jest odstępstwo?
Offline Andrzej
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
01.12.2017 22:44
czatowiec napisał(a):
wiecie może jak przepisy regulują kwestię zmiany kierunku jazdy pociągu? Bo niektórzy "konserwatywni" miłośnicy pisali, że PLK uwali to połączenie, bo pociąg może zaczynać lub kończyć bieg ponoć tylko i wyłącznie na stacji, nawet jak z technicznego punktu widzenia nie jest ona potrzebna.


Ciekawe pytanie. A jak zawracał Balice Express? Kraków Balice miał status stacji?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
02.12.2017 00:30
Unrealgod napisał(a):
Kraków Balice miał status stacji?

Był punktem końcowym linii.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
02.12.2017 01:05
Ziner napisał(a):
Był punktem końcowym linii.

Na tej samej zasadzie jest Wieliczka Rynek-Kopalnia, jest to sensowna sprawa akurat. Ale jak rozpatrywana jest na przykład Rabka Zdrój? Analogicznie w związku z końcem odcinka zelektryfikowanego, a po elektryfikacji wedle standardowych procedur EZT musiałyby jechać do najbliższej stacji, aby się obrócić?
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
02.12.2017 10:27
W Rabce pociągi nie kończą biegu.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
02.12.2017 13:26
Jest jeszcze zdrowy rozsądek. Rzadko stosowany, ale można.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl