Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Autobusy» Solaris Urbino 18» Solaris Urbino 18 #DR548

Solaris Urbino 18 #DR548

«Poprzednie zdjęcie: Solaris Urbino 18 #DR548
Następne zdjęcie: Solaris Urbino 18 #PR792»

Solaris Urbino 18 #DR548

Data zrobienia zdjęcia: 23 sierpnia 2017 roku (środa)
Opis: Plac Bohaterów Getta. Muszę powiedzieć, że te matrycowe światła mijania są fajne ale na zdjęciu nocą wychodzą tragicznie.
Słowa kluczowe: Solaris Urbino 18 #DR548 MPK_Kraków plac_bohaterów_getta na_zjeździe Kraków linia_669 linie_nocne nocna_rura
Data dodania zdjęcia: 23.08.2017 19:26, Wyświetleń: 2517, Pobrań: 25, Wielkość pliku: 628.6 KB
Dodał: Dominiak
IPTC Info
Date created: 23.08.2017
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D90
Czas ekspozycji: 6 sec(s)
Wartość przysłony: F/9
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 23.08.2017 00:12:39
Długość ogniskowej: 50mm

Ostatnie komentarze

Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
24.08.2017 10:45
Matrycowe światła mijania bardzo dobrze oświetlają drogę, szkoda, że nie ma ich w krótkim odpowiedniku. Nie jestem w stanie zrozumieć po co w tych autach jest tempomat, który kompletnie w mieście nie spełni swej roli, co z kolei powinno być w 12- metrowcu (choćby na wioskach).
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
mateusz612
Użytkownik

Komentarzy: 221
24.08.2017 16:05
Też nie wiem po co w nich tempomat, choć wieczorami, kiedy już pusto na drogach to fajna sprawa i o dziwo jest trochę miejsca żeby na nim jechać
Offline mateusz612
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
24.08.2017 17:26
Może teraz w tym budżecie montują standardowo tempomat we wszystkich autach, a kiedy kupowali SU12IV nie był on jeszcze w wyposażeniu standardowym? 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
26.08.2017 11:07
Mateusz, w ciągu dnia przejedziesz 100- 200 metrów na tym tempomacie, więc taka jazda mija się z celem... Wieczorami faktycznie jest więcej miejsca, przejedziesz może 500- 700 metrów na tempomacie wracając do zajezdni ale i tak zaraz masz światła, a to ktoś zajedzie drogę lub się wlecze itp itd...
Czatowiec, tak może być, ale z drugiej strony elektryczne Solarisy IV generacji nie mają tempomatu... Trudno stwierdzić jak to rzeczywiście jest...
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
26.08.2017 12:42
Elektryki nie były czasem wcześniej zamawiane ?
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
27.08.2017 09:51
Hmm, sam nie wiem bo to były chyba dość równoległe przetargi na zakup przegubów i elektryków.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
27.08.2017 12:06
Elektryki w marcu, przeguby w lipcu.
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
27.08.2017 21:07
Tempomat na małe odcinki ... niby bezsens, bo hamowania, itp. ale ...
Nie wiem, jak działają w autobusach. W osobówce ustawiam tempomat, hamuję z jakiegoś powodu, potem jeden przycisk i sam się rozpędza do poprzedniej prędkości i ją utrzymuje. W autobusie spodziewałbym się możliwości ustawienia powiedzmy 50km/h i nawet przy ruszaniu z przystanku możliwości rozpędzenia do zadanej prędkości przez tempomat. Włączenie do ruchu, przycisk i "sam" jedzie.
A i w Krakowie są odcinki całkiem długie, gdzie można na nim jechać.
Powstańców Śląskich: 1,5km
Bora-Komorowskiego 1,5km.
Na 572 od Wiślickiej do Imbramowskiego 4km (ok, są 2x światła po drodze).
Offline gs
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
28.08.2017 10:48
gs napisał(a):
W osobówce ustawiam tempomat, hamuję z jakiegoś powodu, potem jeden przycisk i sam się rozpędza do poprzedniej prędkości i ją utrzymuje. W autobusie spodziewałbym się możliwości ustawienia powiedzmy 50km/h i nawet przy ruszaniu z przystanku możliwości rozpędzenia do zadanej prędkości przez tempomat. Włączenie do ruchu, przycisk i "sam" jedzie.

Wszystko to bardzo piękne. Jest tylko jeden niewielki kłopot... Wir w zbiorniku, który się pojawia przy "rozpędzaniu tempomatem".
Czy to wygodne? Tak. Ekonomiczne? Nie.
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
03.09.2017 20:53
Maks, no to skoro tak, to możliwe, że wyposażenie standardowe uległo akurat przez ten czas polepszeniu, stąd różnica w pojazdach.
gs, długa prosta nie oznacza, że można jechać non stop ze stałą prędkością bo nie bierzesz pod uwagę sytuacji drogowej np. ilości samochodów. W autobusie tempomat działa tak samo jak w osobówce, typ pojazdu nie ma znaczenia, zasada działania ta sama.
volferssj, jedne, wielkie bzdury... Kwestia wiedzy kiedy lepiej rozpędzić auto z tempomatu a kiedy z ******u gazu i czy bardziej ekonomicznie rozpędzić auto i puścić nogę z gazu by "leciało" siłą rozpędu czy rozpędzić, włączyć tempomat i pozwolić by autobus jechał ze stałą prędkością pobierając niewielką dawkę paliwa. Trudno też nazwać jazdę po mieście ekonomiczną- biorąc pod uwagę autobusy miejskie- ciągłe rozpędzanie i hamowanie- jak nie światła to przystanki, przy eksploatacji wóz swoje musi spalić.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
07.09.2017 03:49
M_Szymkowiak napisał(a):
Elektryki w marcu, przeguby w lipcu.

No i temu elektryki mają inne wyposażenie. Wtedy jeszcze był etap np Novamedii. W dieslach 18m jest RG.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
07.09.2017 09:26
Nie do końca, Hybrydy były ogłoszone wcześniej bo 12.2015 a też mają R&G.
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl