Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Remonty/Inwestycje» Budowa terminalu Pleszów 2017-07-26

Budowa terminalu Pleszów 2017-07-26

«Poprzednie zdjęcie: Budowa mostu Heleńskiego
Następne zdjęcie: Dworzec MDA»

Budowa terminalu Pleszów 2017-07-26

Data zrobienia zdjęcia: 26 lipca 2017 roku (środa)
Opis: Tak obecnie wygląda pętla Pleszów.
Słowa kluczowe: budowa_terminalu_Pleszów Pleszów pętla
Data dodania zdjęcia: 27.07.2017 20:45, Wyświetleń: 1709, Pobrań: 22, Wielkość pliku: 690.4 KB
Dodał: Sędzia Czesław
IPTC Info
Date created: 26.07.2017
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D90
Czas ekspozycji: 1/640 sec(s)
Wartość przysłony: F/5
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 26.07.2017 15:27:30
Długość ogniskowej: 18mm

Ostatnie komentarze

Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
29.07.2017 01:27
I będzie kolejny bubel tramwajowy, bo ma wyglądać identycznie jak pętla na Makach...
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Cukier
Użytkownik

Komentarzy: 90
29.07.2017 02:07
Różnica jest taka, że pętla na Ruczaju już w momencie otwarcia była zbyt mało wydolna w odniesieniu do potoków pasażerskich. Na Pleszowie raz że pętla nie powinna nigdy zostać zbudowana od nowa - albo wcale, albo dalej w Branicach/Wyciążach - i dwa że część z nas może nawet nie dożyć czasów w których pętla przy Igołomskiej stanie się niewydolna. Parę lat temu było głośno o wielkich inwestycjach w tym rejonie, a teraz nawet się o tym nie szepce.
Offline Cukier
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
29.07.2017 22:42
Fakt, budowa nowej pętli teraz w tej formie pokazuje jaka jest kondycja pomysłu wydłużenia tramwaju i rozwoju tego obszaru.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Cukier
Użytkownik

Komentarzy: 90
31.07.2017 21:56
W bieżącej lokalizacji nie ma i nie prędko nie będzie żadnego generatora potoków, który uzasadniałby tramwaj. Albo było całą tą trasę zaorać, albo wybudować pętlę w miejscu gdzie planuje się strefę aktywności gospodarczej czy inne cuda. A tak to nie dość że utrzymuje się pętlę w bezsensownym obecnie miejscu, to jeszcze zapewne nie będzie pozostawiona rezerwa pod wydłużenie trasy. I najpierw, przez kilka(naście) lat tramwaje wciąż będą wozić muchy, by potem kończyć 2-3 przystanki przed wielkimi generatorami potoków. Gdzie sens, gdzie logika...

Tą pętlę przebudowuje się tylko dlatego, że w starej lokalizacji przeszkadzała. Bo w imię budowy drogi 2x(2+1) - dwa pasy na wprost i nieustający prawoskręt - trzeba było połączyć odległe o 300m skrzyżowania w jedno i nowe, hybrydowe skrzyżowanie wyszło akurat na środku pętli autobusowej. No to pętlę trzeba tam zlikwidować, a to się ją wstawi wewnątrz tramwajowej, którą się nieco przesunie, zmieni kształt i zwiększy obszar wewnątrz. A potem się pochwali w mediach że to z myślą o pasażerach.
Offline Cukier