Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Pojazdy zabytkowe» Konstal 102Na» Konstal 102Na #210

Konstal 102Na #210

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 102Na #210
Następne zdjęcie: Konstal 102Na #210»

Konstal 102Na #210

Data zrobienia zdjęcia: 2 lipca 2017 roku (niedziela)
Opis: Kraków, pętla Kopiec Wandy.

No i wróciła pod Kopiec Wandy. Szkoda tylko że pogoda dziś wybitnie nie dopisała postanawiając przeprowadzić test szczelności dachu stodwójki...
Słowa kluczowe: Konstal 102Na #210 linia_0 KLM_2017 MPK_Kraków Kraków Kopiec_Wandy
Data dodania zdjęcia: 02.07.2017 16:59, Wyświetleń: 2347, Pobrań: 53, Wielkość pliku: 545.1 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: RICOH IMAGING COMPANY, LTD.
Model aparatu: PENTAX K-3 II
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 02.07.2017 12:27:36
Długość ogniskowej: 45mm

Ostatnie komentarze

Toronciak
Użytkownik

Komentarzy: 13
02.07.2017 17:14
Co oni zrobili z tymi gniazdami 😲.
Offline ToronciakKDMODEL at wp.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
02.07.2017 22:09
A on tych gniazd nie miał tak samo przed remontem?

PS. Tablice wyszły świetnie, dobta robota 😁
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
02.07.2017 22:16
Takie same miał przed remontem. Tablice świetnie wyszły 🙂
Offline thomas_
Toronciak
Użytkownik

Komentarzy: 13
03.07.2017 15:35
http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=56534&mode=search Według mnie powinny być węższe ale... szkoda że nie zrobili go z białymi fartuchami.
Offline ToronciakKDMODEL at wp.pl
Warwas z Rugii
Użytkownik

Komentarzy: 359
03.07.2017 15:39
Pytanie, jak ten konkretny wóz mia ułożone gniazda ł w oryginale - i skąd wzięły się w takim rozstawie?
Offline Warwas z Rugii
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
03.07.2017 16:31
Gniazda w takim rozstawie pojawiły się po 2001 roku, jak wóz przestał być liniowy, a stał się zabytkowy. Ze zmian z przodu pojawił się 1 reflektor zamiast 2, zmienił się uchwyt na tablicę liniową i właśnie rozsunięto gniazda. Czemu rozsunięto - nie wiadomo, bo oryginalnie raczej tak nie było.

Co do fartuchów, to akurat one są adekwatne dla okresu na jaki ten wóz jest stylizowany, czyli pierwsza połowa lat '80 - 102N #203 ma fartuchy oryginalne, zrobione na początki eksploatacji stodwójek na przełomie lat '60 i '70 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
04.07.2017 09:37
#210 w wersji ponownie "jednookiej" wyjechał jakoś w październiku 2004 roku - przynajmniej wtedy mam go pierwszy raz na zdjęciach już w tej wersji. A gniazda rozsunięto zapewne przez niedopilnowanie/niedopatrzenie...

Zaś w kwestii stylizacji wagonu na stan z połowy lat 80-tych...

I w kwestii przysłowiowego "rozbijania skarbonki"...

Ile by kosztowało wykonanie i zamontowanie uchwytu na tę dodatkową tablicę z numerem linii na dachu wagonu? Taką jak widoczna na tym zdjęciu:

http://phototrans.eu/14,739136,0,Konstal_102Na_293.html

Czy na tym zdjęciu, na stopiątce:

http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=50767

No i rzecz jasna wykonanie tablicy dla linii "0"

Offline Wypalacz Rafał
Warwas z Rugii
Użytkownik

Komentarzy: 359
04.07.2017 11:49
W kestii gniazd zastanawia mnie raczej coś innego: czy nie jest to podobny problem, co z warszawskim #1000 - czyli kwestia wzmocnień w konstrukcji wozu, przez które nie da się wstawić szybki oryginalnego rozmiaru na przód składu. Może i tutaj było podobnie?

Co do tablicy, to podejrzewam, że nie byłby to jakiś potworny koszt - bardziej kwestia znalezienia czasu - ale poczkejamy na opinię ekspertów 🙂
Offline Warwas z Rugii