Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» EN63, EN63A, ED78, EN78A, 31WE, 35WE, 36WEa, 37WE, 45WE» EN78-001+EN79-004

EN78-001+EN79-004

«Poprzednie zdjęcie: 31WE-003
Następne zdjęcie: EN63A-001»

EN78-001+EN79-004

Data zrobienia zdjęcia: 24 listopada 2016 roku (czwartek)
Opis: Rytro, jazdy próbne nowych małopolskich Impulsów.
Słowa kluczowe: EN78 31WE EN79 45WE EN78-001 31WE-029 EN79-004 45WE-017 Newag Rytro D29-96 próba
Data dodania zdjęcia: 24.11.2016 21:37, Wyświetleń: 2419, Pobrań: 25, Wielkość pliku: 192.6 KB
Dodał: aster
IPTC Info
Caption:
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon PowerShot G16
Czas ekspozycji: 1/1250 sec(s)
Wartość przysłony: F/2.8
Wartość ISO: 80
Data utworzenia: 24.11.2016 12:06:29
Długość ogniskowej: 10.136mm

Ostatnie komentarze

hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
24.11.2016 22:24
No cóż, przy takim słabym rozkładzie, jaki mają te trzy pary na odcinku Krynica - N. Sącz sądzę, że linia ta jest na najlepszej drodze do zawieszenia w sieci kolei regionalnej w Małopolsce. Ten poranny Dunajec z Krynicy o 4:12 to już szczyt pomysłowości z dojazdem do Sącza na 5:30, w szczególności z postojami tylko w Zdrojach, a z pominięciem stacji, gdzie duże skupiska mieszkańców są blisko. Do Piwnicznej takie krótkie wahadełko z Sącza np. na zapomnianych małopolskich EN81 co 1,5 - 2 godziny byłoby idealne.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
pegaz
Użytkownik

Komentarzy: 162
25.11.2016 07:54
A co to za autobus zalapał się na zdjecie?
😛
Offline pegaz
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
25.11.2016 09:36
A w poniedziałek będzie w Sączu wielkie show i pompa z okazji przekazania Impulsów... Będą mówić jak się świetnie rozwija kolej w województwie...

Tych trzech Krynic mogłoby właściwie nie być, nikt by nie odczuł braku.

A do Tarnowa jedna para po 4 rano zmarnowana, PR jedzie 18-23 min za KMŁ... Niechby chociaż 20 min później szła, to jeszcze.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
25.11.2016 09:54
AndrzejK: Pociągi regionalne będą mieć z Tarnowa (głównego generatora potoku na trasie) w porannym szczycie rozkład z częstotliwością ok. 10/50/10/50, bo 'najważniejszy' jest takt przyjazdowy do Krakowa, więc Voyager będzie żył z częstotliwością co ok. 15 min, bo jego rozkładu nikt nie sprawdza już nawet tylko idzie na dworzec i wsiada w pierwszy autobus, który podjedzie. Nie tego się spodziewałem po uruchomieniu KMŁ do Tarnowa...
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
25.11.2016 11:32
No to popaczmy na to z punktu widzenia Tarnowa w dojazdach do Krakowa.

REGIO, od rana do południa, z POMINIĘCIEM tych trzech 'bezsensownych' dla Tarnowa, które mają odjazd zaraz po przyspieszonym, przyjazdy do KRK wyglądają tak:

4:51, 5:28, 6:27, 6:57 (szybki), 8:03 (szybki), 8:56 (szybki), 10:28, 11:27.

Czyli jest 8 połączeń, z czego 3 szybkie (56 min) przyjeżdżające w okolicach 7, 8 i 9. Wszystkie razem średnio co godzinę.

Czy ja się spodziewałem więcej/lepiej - nie. Czy to jest jakiś wielki postęp - nie. Z drugiej strony przecież na pociąg z Tarnowa co pół godziny chyba nikt nie liczył?

Dużo większa kicha wyszła jak się patrzy z Bochni - odjazdy do Krakowa (wszystkie) są takie: 4:11 4:46 5:47 6:26 6:42 7:33 7:47 8:26 8:47 9:47 10:47 i już nic przed 12.

To jest GÓWNO nie AGLO.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Burdzio
Użytkownik

Komentarzy: 98
28.11.2016 10:39
pegaz - to Setra należąca do Marpola
Offline Burdzio