Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Autobusy» Mercedes Conecto» Mercedes Conecto #MC201

Mercedes Conecto #MC201

«Poprzednie zdjęcie: Mercedes Conecto #MC201

Mercedes Conecto #MC201

Data zrobienia zdjęcia: 21 listopada 2016 roku (poniedziałek)
Opis: 12-metrowy Mercedes Conecto rusza z przystanku Aleja Róż w pierwszym dniu swojego kursowania.
Słowa kluczowe: Mercedes Conecto #MC201 Kraków Mobilis_Kraków al_Przyjaźni linia_142
Data dodania zdjęcia: 21.11.2016 17:27, Wyświetleń: 3996, Pobrań: 78, Wielkość pliku: 818.8 KB
Dodał: Sędzia Czesław
IPTC Info
Date created: 21.11.2016
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D90
Czas ekspozycji: 1/320 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.8
Wartość ISO: 500
Data utworzenia: 21.11.2016 16:38:44
Długość ogniskowej: 20mm

Ostatnie komentarze

Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
21.11.2016 18:19
Czegoś mu brakuje. 🙂
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
21.11.2016 18:25
Herbu nad gwiazdą?
Offline Wypalacz Rafał
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
21.11.2016 18:57
Ano.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
21.11.2016 20:19
Dominiak napisał(a):
Czegoś mu brakuje. 🙂

A do tego coś nie pasuje 😈
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Coffee
Gość

21.11.2016 22:24
Numer taborowy trochę tak z "Ni w 5, ni w 9" 😐
 
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
21.11.2016 23:10
Coffee napisał(a):
Numer taborowy trochę tak z "Ni w 5, ni w 9" 😐

Nie no popatrz na to trochę bardziej pozytywnie. Kraków zawsze na pierwszym miejscu. 😉 Tym razem mamy pierwszego w historii przegubowca o dł. 12m i na dwóch osiach. 🙄
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
21.11.2016 23:48
volferssj napisał(a):
Nie no popatrz na to trochę bardziej pozytywnie. Kraków zawsze na pierwszym miejscu. 😉 Tym razem mamy pierwszego w historii przegubowca o dł. 12m i na dwóch osiach. 🙄

Jakoś do AMZ nikt się nie przywalał mimo że też są różnej długości a mają tą samą literę. Nie popadajmy w skrajności.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
22.11.2016 00:08
Złego słowa nie powiem jeśli Urbino 10/10,5 oznaczą jako xU, Sancity 10 xJ czy Citaro K (to samo dotyczy Conecto) xO ale to co odwalił Mobilis (mieszanie solówek z przegubami) to już jest przegięcie.
P.S. MPK też święte nie jest. Patrz DE (przegubowa Scania która jest Midi lub Maxi elektrycznym Solarisem) lub BH (najbardziej skrajny przypadek, przegubowy i hybrydowy Jelcz Vero wyprodukowany przez Solarisa). Tyle że w obu tych przypadkach "dawcy" powinni (a przynajmniej byłoby miło) w niedalekiej przyszłości wymrzeć.
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Cukier
Użytkownik

Komentarzy: 90
22.11.2016 01:20
Zacznijmy od tego, że nikt nie wymógł na Mobilisie stosowania konkretnego schematu numeracji. To że Mobilis akurat przyjął schemat analogiczny do MPK wynikało tylko z jego dobrej woli. Równie dobrze Mobilis mógł ponumerować swoje pojazdy od 1 do 66 (czy ile tam ich ma, nieważne) i mieć gdzieś rozróżnianie czy pojazd o numerze 37 to jeszcze przegubowiec czy już solówka. Podobnie zresztą jak przez długie lata MPK to miało gdzieś w odniesieniu do tramwajów na #3xxx gdzie w żaden wyraźny sposób nie było rozróżnione czy to jeszcze jest EU8N czy może już GT8S.
Offline Cukier
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
22.11.2016 10:45
^^ OK zgoda, nikt na nich tego nie wymuszał. Ale jeśli już w to weszli to powinni się tego trzymać w całości, a nie bo "się nam odwidziało".
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
22.11.2016 11:12
Mogli zastosować inną literę niż "C", ewentualnie dopasować się do oznaczenia MPK jako "O". Przy obecnym schemacie oznaczeń pojazdów będzie coraz więcej takich "kwiatków" gdzie oznaczenia cyfrowe i literowe będą się pokrywać.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
22.11.2016 12:54
Nie broniąc Mobilisa i mojego pseudo artysty od upiększania autobusów to akurat czepiacie się jakiejś bzdury 😛. Brak herbu, rozumiem że ktoś zgłosił to do odpowiedniej instancji? Jak nie zgłosił to do czego macie pretensje?
Numer wozu chyba nie wpływa na jakość podróży autobusem 😛. Mają prawo nadać numer jaki chcą i z tego korzystają.
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
Majster
Użytkownik

Komentarzy: 190
22.11.2016 13:24
Na prawdę? Jedna głupia literka Wam przeszkadza?

Chciałbym mieć takie problemy jak Wy 😐
Offline Majsterj.wol at interia.pl
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
22.11.2016 15:53
Herb będzie, po prostu się skończyły i trzeba było zamówić 😉
A co do numeracji - skoro MPK się samo tego systemu nie trzyma, nie mówiąc już o pokrywaniu się numerów z Mobilisem (chociaż przy odrobinie dobrej woli mogliby tego uniknąć), to czego wymagacie? Każdy przewoźnik numeruje tak jak mu pasuje. Nigdzie nie jest napisane, że Mobilis ma stosować te same zasady co MPK.
Może po prostu Mobilis przyjął C jako oznaczenie Mercedesa Conecto bez względu na długość 😁
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
22.11.2016 19:00
Kolejny autobus niskopodłogowy w naszym mieście - nieważne. Najważniejsze i jedyne istotne jest to, że ma drugą literkę "C" zamiast np. "O". 😛
Offline ALBertalbertf at interia.pl
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
22.11.2016 21:05
ALBert napisał(a):
Kolejny autobus niskopodłogowy w naszym mieście - nieważne.

Owszem, niezbyt. 😉 W końcu wg. Unii (a przynajmniej jej norm) na mieście mamy Tylko i Wyłącznie autobusy niskopodłogowe. 😛
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
22.11.2016 21:46
Wg MPK 100% niskopodłogowych mamy od 2012 😛
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl