Strona główna» Kolej» Inwestycje kolejowe» Budowa łącznicy D29-624 2016-11-05

Budowa łącznicy D29-624 2016-11-05

«Poprzednie zdjęcie: Budowa łącznicy D29-624 2016-11-05
Następne zdjęcie: Budowa łącznicy D29-624 2016-10-22»

Budowa łącznicy D29-624 2016-11-05

Data zrobienia zdjęcia: 5 listopada 2016 roku (sobota)
Opis: Kraków Krzemionki.

Wczoraj wyburzono pozostałości starej kładki nad torami kolejowymi - na przedłużeniu ulicy Parkowej. Niby logicznie rzecz biorąc było to oczywiste, ale akurat to przedsięwzięcie nie zostało ujęte w planach inwestycji...
Słowa kluczowe: Budowa_łącznicy_D29-624 Kraków Kraków_Krzemionki D29-94 D29-603 Powstańców_Śląskich
Data dodania zdjęcia: 06.11.2016 16:03, Wyświetleń: 1977, Pobrań: 12, Wielkość pliku: 265.2 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/1000 sec(s)
Wartość przysłony: F/5
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 05.11.2016 14:21:12
Długość ogniskowej: 40mm

Ostatnie komentarze

Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
06.11.2016 16:12
którędy teraz jeżdżą towarki, skoro oba tory łącznicy są zamknięte? Sytuacja musi być interesująca biorąc pod uwagę remont trasy katowickiej.
Offline Sudi
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
06.11.2016 16:21
Jeśli chodzi Ci o łącznicę 603 to ona teraz przebiega torem na pierwszym planie - dwa tygodnie temu nawet wrzucałem zdjęcie brutta jadącego już jej nowym przebiegiem w rejonie przystanku Kraków Krzemionki. A i nawet wczoraj w tym miejscu napatoczył się czapajew z bruttem 😉

Ale faktem jest że sytuacja z powodu nawarstwienia w jednym czasie robót jest ciężka. A będzie jeszcze "weselej" gdy zacznie się remont odcinka Swoszowice - Podbory Skawińskie...
Offline Wypalacz Rafał
Komisarz
Użytkownik

Komentarzy: 45
06.11.2016 16:42
To żeby było jeszcze "weselej" dodam że są zamknięte do 10 Grudnia oba tory szlaku Batowice/Raciborowice-Nowa Huta z powodu remontu mostu 🙂
Offline Komisarz
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
06.11.2016 16:45
Ano właśnie - który to most na tej trasie remontują? Ten na Dłubni w rejonie ulicy Morcinka?
Offline Wypalacz Rafał
Komisarz
Użytkownik

Komentarzy: 45
06.11.2016 16:46
Tak dokładnie ten na Dłubni.
Offline Komisarz
mokum
Użytkownik

Komentarzy: 99
06.11.2016 20:18
Wypalacz Rafał napisał(a):
Ale faktem jest że sytuacja z powodu nawarstwienia w jednym czasie robót jest ciężka. A będzie jeszcze "weselej" gdy zacznie się remont odcinka Swoszowice - Podbory Skawińskie...
A już się nie zaczął tam remont? Wczoraj przejeżdżałem przez przejazd kolejowy w Sidzinie (ul. Wrony) i tor południowy był częściowo zdemontowany + stała na nim jakaś maszyna kolejowa.
Offline mokummokum at pestka.info
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
06.11.2016 20:40
Komisarz napisał(a):
To żeby było jeszcze "weselej" dodam że są zamknięte do 10 Grudnia oba tory szlaku Batowice/Raciborowice-Nowa Huta z powodu remontu mostu 🙂

No w końcu, lipa straszna tam była, nasyp dość poważnie obsunął się i to przy obu przyczółkach mostu. Od kiedy tam nic nic nie jeździ? W czwartek widziałem jeszcze obsadę w budzie na przejeździe na Darwina, więc to chyba świeży temat.
Wypalacz Rafał napisał(a):
Jeśli chodzi Ci o łącznicę 603 to ona teraz przebiega torem na pierwszym planie

Dzięki Rafał, musiało mi to umknąć 🙂
Offline Sudi
Komisarz
Użytkownik

Komentarzy: 45
06.11.2016 20:51
Ruch do huty wstrzymany od 3 Listopada.
Offline Komisarz
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1100
06.11.2016 22:08
Obsada na Darwina będzie bo jeżdżą do Krzesławic. Natomiast remont mostu na Dłubni musi być szybko zrobiony, bo to niejedyna robota jaka tam jest zaplanowana, najciekawsza to odbudowa drugiego toru od Dłubni do Batowic.
Offline mousetklub428 at wp.pl
Komisarz
Użytkownik

Komentarzy: 45
07.11.2016 09:26
Wraz z odbudową posterunku Dłubnia 😉
Offline Komisarz
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
07.11.2016 09:51
mouset napisał(a):
Obsada na Darwina będzie bo jeżdżą do Krzesławic. Natomiast remont mostu na Dłubni musi być szybko zrobiony, bo to niejedyna robota jaka tam jest zaplanowana, najciekawsza to odbudowa drugiego toru od Dłubni do Batowic.


Tor na dobrą sprawę istnieje - trzeba go jedynie przywrócić do przejezdności, no i podłączyć z powrotem na podg. Dłubnia. Ciekawe na ile ta inwestycja jest wymuszona planami przebudowy odcinka Kraków Główny - Kraków Płaszów i spodziewanymi, długotrwałymi ograniczeniami na ww. odcinku.
Offline Wypalacz Rafał
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
08.11.2016 21:28
Wypalacz Rafał napisał(a):
A będzie jeszcze "weselej" gdy zacznie się remont odcinka Swoszowice - Podbory Skawińskie...

Jeżdżąc dość regularnie przez Kąpielową od dłuższego już czasu (= jeszcze przed wakacjami) jest zamknięty jeden tor. Wydawało mi się, że to w związku z budową przystanku przy CH Zakopianka, ale jak napisał mokum możliwe, że zamknięcie ma związek z tym remontem. Zwłaszcza, że znak oznaczający (jak przypuszczam) brak przejazdu jest wbity pomiędzy stacją/przystankiem Swoszowice a przejazdem na Kąpielowej, lub zaraz za przejazdem w kierunku Skawiny.
Offline gs
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
11.11.2016 07:42
mokum napisał(a):
A już się nie zaczął tam remont? Wczoraj przejeżdżałem przez przejazd kolejowy w Sidzinie (ul. Wrony) i tor południowy był częściowo zdemontowany + stała na nim jakaś maszyna kolejowa.


Wygląda na to że masz rację - w mijającym tygodniu na stacji w Skawinie stały cały czas platformy z nowymi podkładami betonowymi, na rampie (gdzie do niedawna był skład złomu) złożono z kolei stare przęsła torowe. A dziś rano z autobusu jadącego wiaduktem zauważyłem że ułożono już nowy tor w kierunku Krakowa.
Offline Wypalacz Rafał