Strona główna / Komunikacja w Krakowie / Autobusy / Ikarus 280.26 / Ikarus 280.26 #DK251

Ikarus 280.26 #DK251

«Poprzednie zdjęcie: Ikarus 280.26 #DK286
Następne zdjęcie: Ikarus 280.26 #DK005»

Ikarus 280.26 #DK251

Data zrobienia zdjęcia: 30 grudnia 2005 roku (piątek)
Opis: Kraków, ul. Na Błonie.
Słowa kluczowe: Ikarus 280.26 #DK251 MPK_Kraków Kraków Na_Błonie linia_139 Ikarusy_na_139
Data dodania zdjęcia: 25.10.2016 19:03, Wyświetleń: 2111, Pobrań: 26, Wielkość pliku: 204.2 KB
Dodał: Omar Sharif

Ostatnie komentarze

Laweta
Użytkownik

Komentarzy: 299
25.10.2016 19:56
W tym roku też tak prosimy na sylwestra! :)
Offline Lawetabartek.baj at op.pl
Żukieta
Użytkownik

Komentarzy: 73
25.10.2016 21:15
Ooo to jest mega, i ta piękna zima :D
Offline Żukietakrzysztof.rurek at gmail.com
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6536
25.10.2016 21:26
Aż mi się zimno zrobiło jak sobie przypomniałem podróż Ikarusem zimą w członie B lub w przegubie
Offline thomas_
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4476
26.10.2016 09:00
To mi przypomniałeś z kolei, że przez wiele zim realizowałem przekonanie "w pierwszym cieplej" w odniesieniu do składów tramwajowych dwuwagonowych. Nie wiem czy to było jakoś specjalnie uprawnione.

(Tak, wiem że w Ikarusie za przegubem nie ma ogrzewania, a w tramwaju jest we wszystkich wagonach)
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4111
26.10.2016 15:58
AndrzejK napisał(a):
Tak, wiem że w Ikarusie za przegubem nie ma ogrzewania, a w tramwaju jest we wszystkich wagonach.

W naszych Ikarusach nie, w innych owszem było...
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Klimueres
Użytkownik

Komentarzy: 245
26.10.2016 16:05
Jeżeli w bardziej luksusowych Ikarusach było ogrzewanie tunelowe to co je "ogrzewało"? Bo w pierwszym członie mieliśmy nagrzewnice. Natomiast jak to rozwiązano w członie B? Oczywiście mowa tutaj, o przykładowym Ikarusie ze zdjęcia wyżej.
Chyba, że to były zwykłe małe grzejniczki tak jak w c3.
Offline Klimueresgrisha6562 at gmail.com
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4111
26.10.2016 20:17
W każdym fabrycznie nowym Ikarusie 280 w sekcji B była klapa z wnęką na piec z lewej strony. Z tym że u nas była zdaje się tylko klapa, pieca już nie było. Na Węgrzech zaś szło ogrzewanie tunelowe przez cały wóz.
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl