Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» ET42» ET42-028

ET42-028

«Poprzednie zdjęcie: ET42-018
Następne zdjęcie: ET42»

ET42-028

Data zrobienia zdjęcia: 8 września 2016 roku (czwartek)
Opis: Kraków Krzemionki.

Wszystko zdaje się wskazywać na to że czas do zamknięcia ostatniego toru starego przebiegu łącznicy 603 należy już odliczać w godzinach - zdemontowano zeń barierki ochronne (i zamontowano je już na nowym, widocznym po prawej stronie, torze). No i na nowym torze w czasie przejazdu pociągu trwał demontaż tymczasowej wywrotnicy zabezpieczającej przed niekontrolowanym wjazdem taboru roboczego na linię 94.
Słowa kluczowe: ET42 ET42-028 3_160 3_160_073 3_160_074 PKP_Cargo D29-603 Kraków Kraków_Krzemionki Kraków_Bonarka Budowa_łącznicy_D29-624 D29-624
Data dodania zdjęcia: 08.09.2016 20:01, Wyświetleń: 1963, Pobrań: 22, Wielkość pliku: 581.2 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/400 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 08.09.2016 17:00:37
Długość ogniskowej: 40mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
08.09.2016 20:14
Jak to będzie wyglądało po zakończeniu?
Tory w prawo na Płaszów, tory w lewo na Główny a linia na Prokocim (towarowa)? Zostanie w jakiejś formie w ogóle?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
08.09.2016 20:37
Dwa w lewo na Główny, dwa "prosto" na Prokocim, jeden w prawo na Płaszów.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
08.09.2016 20:39
Patrząc mniej więcej z miejsca wykonania zdjęcia: będą cztery tory.
Dwa lewe - wiadomo, Główny
Dwa prawe - towarowe, Prokocim
Z prawego prawego odejdzie (jak już jest wybudowane) pojedynczy tor osobowy na Płaszów.
[uprzedziłeś mnie o 2 minuty 🙂]

A swoją drogą ciekawi mnie, czy przebudują Bonarkę? Czy zostawią tak, jak jest i będą pociągi z kierunku Głównego wekslować przed stacją?
Offline gs
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
09.09.2016 06:15
Dziękuję za wyjaśnienia.
Czyli tor z pociągiem zostanie przesunięty do istniejących torów po prawej, a tory z budowanych wiaduktów pójdą dalej lewą stronę.
Mogli już te estakady tak rozwiązać żeby się w Bonarce dało minąć bezkolizyjnie.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
09.09.2016 07:29
gs napisał(a):
A swoją drogą ciekawi mnie, czy przebudują Bonarkę? Czy zostawią tak, jak jest i będą pociągi z kierunku Głównego wekslować przed stacją?


Teraz niestety nie, ale plan przebudowy z przeniesieniem peronu bliżej budynku i budową przejścia podziemnego jest.
Tylko ile lat trzeba będzie poczekać na jego realizację...
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
09.09.2016 12:06
Na Płaszów może być spokojnie 1 tor, bo po nim regularnego ruchu pasażerskiego chyba nie będzie w ogóle.

Bonarkę by było warto ucywilizować, bo przy przyzwoitym ruchu pasażerskim mogłaby jakąś rolę odegrać w transporcie po mieście. Tylko żeby jeszcze "przybliżyć" przystanek autobusowy w stronę Łagiewnik, bo teraz to jest 0,5 km.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
11.09.2016 20:29
Nie bardzo jest jak przybliżyć, bo przed Fredry i tak nie zrobisz. A punktem przesiadkowym jest/ma być przystanek przy Sanktuarium.
Offline gs