AMZ CS12LF #MZ003
«Poprzednie zdjęcie: AMZ CS12LF #MZ009
Następne zdjęcie: AMZ CS12LF #MZ001»
AMZ CS12LF #MZ003
|
|
Ostatnie komentarze
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 20.08.2016 18:40 |
||
Coffee Gość 21.08.2016 15:49 |
Trochę znów popadamy w skrajności jeśli chodzi o wyświetlacze: W MPK NovaMedia/Huger, która miniaturyzuje wszelakie napisy oraz Mobilis i nadmiar różnych buzerów na wyświetlaczu. Robi się to coraz bardziej nieprzejrzyste i nieczytelne.
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 21.08.2016 17:30 |
O ile faktycznie stosowanie numeru w negatywie i jednocześnie ikonki zmiany trasy może budzić wątpliwości, o tyle ta dodatkowa informacja z podaniem - przynajmniej ogólnie - trasy objazdu jest moim zdaniem całkiem niezłym patentem.
|
|
Jasiek1993krk Użytkownik Komentarzy: 1288 22.08.2016 15:28 |
Zastosowanie numeru linii w negatywie jest jednoznaczny ze zmianą trasy, więc piktogram jedynie dubluje tą informację więc jest zbędnym buzerem.
Co do podania trasy objazdu pod nazwą końcówki mam mieszane odczucia- taka informacja powinna być obowiązkowo podana na rozkładzie jazdy na przystanku, na wyświetlaczu już niekoniecznie. Ta informacja jest podana niewielką czcionką więc mało kto zwraca na to uwagę, w dodatku zmniejsza rozmiar czcionki z nazwą końcówki która moim zdaniem powinna być napisana zawsze drukowanymi literami jak największym rozmiarem. |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 22.08.2016 18:27 |
O, mój ulubiony temat.
Zdecydowana większość pasażerów nie zwraca uwagi, czy numer jest w pozytywie czy negatywie, nie mówiąc o znajomości interpretacji tego faktu. Dodatkowa informacja o objeździe na wyświetlaczu jest więc całkiem pożądana. Co do wykonania - piktogram nie zawadzi, ale wypisanie całej zmienionej trasy mija się z celem - nikt tego nie rozczyta i nie zrozumie na szybko. Więc ja jestem za rozwiązaniem warszawskim, które nie przeładowuje info., ale zwiększa czujność pasażerów (zwłaszcza, że w środku jest zawsze łopatologicznie rozpisane na wydrukach) http://cdn12.se.smcloud.net/t/photos/t/414802/autobus_23946215.jpg |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 22.08.2016 23:35 |
Jasiek1993krk napisał(a): Zastosowanie numeru linii w negatywie jest jednoznaczny ze zmianą trasy, więc piktogram jedynie dubluje tą informację więc jest zbędnym buzerem. Co do podania trasy objazdu pod nazwą końcówki mam mieszane odczucia- taka informacja powinna być obowiązkowo podana na rozkładzie jazdy na przystanku, na wyświetlaczu już niekoniecznie. Ta informacja jest podana niewielką czcionką więc mało kto zwraca na to uwagę, w dodatku zmniejsza rozmiar czcionki z nazwą końcówki która moim zdaniem powinna być napisana zawsze drukowanymi literami jak największym rozmiarem. Akurat patent z dodatkową linijką podającą trasę objazdu jest dość często spotykany w Niemczech, Czechach czy na Słowacji - rzecz jasna podawanie w tej linijce całej trasy objazdu nie ma większego sensu, bardziej chodzi tu o podanie jednego charakterystycznego punktu na trasie objazdu - jak w przypadku tego konkretnego objazdu jest z placem Bohaterów Getta. |
|
Z obszaru wyłączonego na dobrą sprawę z życia miasta w dzielnicę mieszkaniową z dużą domieszką kultury i edukacji. A ta mieszkaniówka na Zabłociu jest w najgorszym razie średnia jak chodzi o jakość.
Dobrze skomunikowana.
Dyskutować można jak tę przemianę przetrwało materialne dziedzictwo Zabłocia i tu nie byłbym surowy w ocenach. Na Miraculum się wszyscy rzucili, ale to będzie rozsądny kompromis.