Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Autobusy» Solaris Urbino 12» Solaris Urbino 12 #PU988

Solaris Urbino 12 #PU988

«Poprzednie zdjęcie: Solaris Urbino 12 #BU888
Następne zdjęcie: Solaris Urbino 12 #DU323»

Solaris Urbino 12 #PU988

Data zrobienia zdjęcia: 14 sierpnia 2016 roku (niedziela)
Opis: Kraków, pętla Osiedle Podwawelskie.

Nowa linia do lotniska - powstała w miejsce "292"
Słowa kluczowe: Solaris Urbino_12 #PU988 linia_252 linie_strefowe MPK_Kraków Kraków pętla os_Podwawelskie osiedle_Podwawelskie
Data dodania zdjęcia: 14.08.2016 19:13, Wyświetleń: 2578, Pobrań: 9, Wielkość pliku: 428.7 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/320 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 14.08.2016 08:46:11
Długość ogniskowej: 40mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
14.08.2016 19:58
Ciekaw jest ta reforma (mam tu na myśli wszystkie zmiany około 292, 152, 452, 252, 139, 439) wpływa na łączną pulę wykonywanych dziennie w Krakowie wozokilometrów w docelowym rozkładzie jazdy. Niestety nie policzę tego, więc nie będę nic sugerował.

Widzę za to całkowity idiotyzm stworzenia linia 452 której nie będzie się dało skoordynować rozkładowo ze 152 i wsparcie dla złodziejskiej taryfy PR do Balic.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
14.08.2016 20:12
O ile mnie pamięć nie zawodzi - a bywa z tym już niekiedy różnie - to PR-y już do Balic nie jeżdżą.
A bilety miesięczne mają stawkę normalną, więc dla korzystających codziennie z tego połączenia nie ma różnicy.
Jedyne co mnie interesuje to kwestia gdzie trafiły autobusy przegubowe "pozyskane" z "292".
Offline Wypalacz Rafał
tophie
Użytkownik

Komentarzy: 390
14.08.2016 21:10
To ciekawa zagadka. Może ma to związek z tym, że w ubiegłym tygodniu nie było mi dane spotkać przegubowej Scanii i nawet już na 572 jeździły płaszowskie U18.
Offline tophie
lesiu88
Użytkownik

Komentarzy: 76
14.08.2016 21:28
Zapewne w tej chwili nigdzie, natomiast po wakacjach pojawią się na 139 i 169.
Offline lesiu88l.lesniewski at wpk.katowice.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
15.08.2016 14:09
AndrzejK napisał(a):
Widzę za to całkowity idiotyzm stworzenia linia 452 której nie będzie się dało skoordynować rozkładowo ze 152 i wsparcie dla złodziejskiej taryfy PR do Balic.

W sensie nie będzie się dało skorodynować ze sobą linii z f-20 (152) z linią z f-20 (452)? 😈
Offline szubak
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
15.08.2016 15:47
Na papierze tak.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
15.08.2016 16:27
Przecież powstanie tego tworu śmierdzi na kilometr łapówką od samorządu dla zikitu.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
15.08.2016 17:38
Hmm, ale... przecież ZIKiT jakby nie patrzeć jest integralną częścią tegoż samorządu. Czyli co, sami sobie łapówkę dali? Bo nie bardzo rozumiem o co może chodzić
Offline Wypalacz Rafał
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
15.08.2016 18:32
Raczej chodzi o samorząd wojewódzki, który chce jak najbardziej poprawiać wyniki Kolei Małopolskich, którym widocznie potrzebna jest pomoc. Może ZIKiT dostał obietnicę np. współfinansowania przebudowy ul. Kocmyrzowskiej (wc. DW776) lub coś w tym stylu?
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1100
15.08.2016 18:39
A ja uważam, że dobrze będzie jeśli przegubowce z 292 pomogą rozładować glonojady w innej części miasta (pod warunkiem, że MPK nie wykorzysta tej sytuacji do kasacji najstarszych 18-metrowych drypów). Jakby nie patrzeć 452 jest zwiększeniem pracy przewozowej w rejonie Woli Justowskiej, a kto dojeżdza na stałe pociągiem ma możliwość zakupu miesięcznego.
Offline mousetklub428 at wp.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
15.08.2016 19:49
Ano więc właśnie - jeszcze żeby między Chełmem a lotniskiem było jakiekolwiek uzasadnienie dla utrzymywania przegubowej obsługi "292" - a tam nie ma żadnej intensywnej zabudowy, ani zakładów pracy.
Tak po prawdzie to gdyby nie infrastruktura drogowa w Olszanicy - mam na myśli głównie szerokość takich ulic jak: Jantarowa, Powstania Styczniowego czy Insurekcji Kościuszkowskiej - to warto by było rozważyć powstanie linii dowozowych do przystanku Kraków Olszanica z rejonu Chełma, Zakamycza czy może nawet Bielan - choć rzecz jasna że bez integracji taryfowej na niewiele by się to zdało. 🙁
Offline Wypalacz Rafał
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1100
15.08.2016 20:01
Pozostałości po pętli Olszanica Bory niestety też nie spełniają norm, aby np. 152 zawrócił i problem dojazdu na terenie miasta rozwiązał. Owszem, rozrasta się strefa gospodarcza w Cholerzynie, ale ... firmy zapłacą podatki w Liszkach, Liszki trochę oszczędzają na zbiorkomie tworząc liniowe kołowroty jak 209 czy 269 na czym zyskują busy, mogą więc Liszki trochę pieniędzy dołożyć, bo cywilizowany dojazd na lotnisko jest zapewniony. Dla samochodów są parkingi, taksówka też nie kosztuje majątku gdy skorzystają z niej już dwie osoby, dla pracowników jest miesięczny na kolej, linia 208 ma się dobrze nadal.
Offline mousetklub428 at wp.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
15.08.2016 22:03
Akurat zmiany w komunikacji dot. 152 i 452 oraz 292 oceniam pozytywnie. Jednak 252 powinno dostać jeden kurs więcej wieczorem, tak, żeby ostatni wracał do miasta z lotniska około 23:30 - 23:40 - to by wielu zamknęło usta do narzekania.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
16.08.2016 13:56
Jeśli KMŁ potrzebują pomocy w momencie, gdy obsługują wyłącznie linie aglo, w tym lotnisko w specjalnej taryfie, to powodzenia z resztą województwa albo zwiększaniem częstotliwości 😛
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
16.08.2016 14:21
Niech KMŁ zaczną jeździć do Krynicy i Zakopanego 🙂 to zobaczymy jak sobie radzą z realiami. Bo na razie dostają wisienki na kiepskim kolejowym małopolskim torcie.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com