Strona główna» Komunikacja w Polsce» Warszawa» Warszawa - Tramwaje» Konstal 105N #1000

Konstal 105N #1000

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105Na #1114+1115+1128
Następne zdjęcie: Pesa 128N Duo #3641»

Konstal 105N #1000

Data zrobienia zdjęcia: 21 lipca 2016 roku (czwartek)
Opis: Zabytkowa, warszawska stopiątka na specjalnej linii DM1. Sądząc po lśniącym wnętrzu, wagon jest świeżutko po rekonstrukcji / remoncie.
Słowa kluczowe: Konstal 105N #1000 linia_DM1 ZTM_Warszawa Warszawa Most_śląsko_dąbrowski zabytek
Data dodania zdjęcia: 27.07.2016 21:10, Wyświetleń: 2388, Pobrań: 35, Wielkość pliku: 937.8 KB
Dodał: mustang51d
EXIF Info
Nazwa aparatu: SONY
Model aparatu: ILCE-6000
Czas ekspozycji: 1/800 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 160
Data utworzenia: 21.07.2016 19:10:08
Długość ogniskowej: 55mm

Ostatnie komentarze

Maniek
Użytkownik

Komentarzy: 118
27.07.2016 21:19
Profanacja szybkowca 🙁
Offline Maniek
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
27.07.2016 21:28
Chodzi Ci o wykorzystanie go do obsługi tej linii czy o sposób przeprowadzenia renowacji?
Offline Wypalacz Rafał
Michał76
Użytkownik

Komentarzy: 514
27.07.2016 21:30
Odbudowa tych wagonów to jakieś nieporozumienie. W szczegóły nie wchodzę bo kto widział te wagony, wie dokładnie o co chodzi.
Offline Michał76michu168 at interia.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
27.07.2016 21:36
Co tam takiego złego jest?
Offline thomas_
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
27.07.2016 21:43
Z rzeczy widocznych na zdjęciu - choćby klapy nad drzwiami. Co jest o tyle bardziej przykre że bez większego problemu mogli przecież sprowadzić sobie oryginalne z innego miasta, choćby z Bydgoszczy. Ale i chyba na Śląsku coś by znaleźli.
Offline Wypalacz Rafał
Michał76
Użytkownik

Komentarzy: 514
27.07.2016 22:22
Klapy sam im proponowałem, szybka czołowa za wąska bo podobno słupki z kontownikow dano za szerokie, w środku zamiast małej, to jest zwykła duża szafa sterownicza od 105Na a nie od 105N.
Offline Michał76michu168 at interia.pl
Maniek
Użytkownik

Komentarzy: 118
27.07.2016 22:23
Niewymiarowe szybki zarówno przy kabinie jak i nad drzwiami. Duże szafy, nie wspominając o tym że elektrycznie to chyba nadal 105Na...
Offline Maniek
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
27.07.2016 22:40
Przebudowa na 105N jest chyba największym wyzwaniem. Podejrzewam, że krakowska również będzie miała dużą szafę i elektrycznie będzie to 105Na.
Offline thomas_
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
27.07.2016 22:54
thomas_ napisał(a):
Przebudowa na 105N jest chyba największym wyzwaniem. Podejrzewam, że krakowska również będzie miała dużą szafę i elektrycznie będzie to 105Na.

Na pewno to nie jest taka sprawa, że to jest do zrobienia w dwa-trzy dni, ale przy tym jak niejednokrotnie MPK odbudowywało wagony niemalże od podstaw i z bardzo skromną dokumentacją, to to jest zdecydowanie łatwiejsze - tylko musi być grupa osób, której by się chciało.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Warwas z Rugii
Użytkownik

Komentarzy: 359
28.07.2016 00:25
Szybki małe ze względu na mocno skancerowaną konstrukcję mordy (Michał76 o tym już wspomniał).
Klapy nad drzwiami - tu mam zawias, szczególnie, że to nie jest tak trudny element do zdobycia.
Przerzucanie szafy - czasem coś lepiej i łatwiej zrobić od podstaw, niż przerobić...
Offline Warwas z Rugii
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
28.07.2016 06:30
Tyle że rekonstrukcja pojazdu to i tak spory zakres prac, zwłaszcza gdy chodzi o uzyskanie stanu pierwotnego po wcześniejszej przebudowie.
A jakie klapy ma klapy na dachu? Chodzi mi rzecz jasna o tę pierwszą, nad kabiną motorniczego i ostatnią. Czy te dłuższe i węższe ja oryginalnie w 105N?
Offline Wypalacz Rafał
Coffee
Gość

29.07.2016 07:50
Ech... Najlepszymi do wzorowania się nadal pozostaje 105N z GOP-u i Gdańska.