Solaris Tramino S111O #3014
«Poprzednie zdjęcie: Solaris Tramino S111O #3010
Następne zdjęcie: Solaris Tramino S111O #3005»
Solaris Tramino S111O #3014
|
|
Ostatnie komentarze
Michał76 Użytkownik Komentarzy: 514 03.05.2016 12:19 |
Czy to jest jakaś odnoga kolejnego przyszłego odcinka trasy tramwajowej czy dojazd do zajezdni?
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 03.05.2016 12:28 |
Nie, to jest odgałęzienie do końcówki "Uniwersytet-Prawocheńskiego", jeździ tam linia "3", nadjeżdża z tego kierunku co tytułowa "jedynka" i skręca w prawo. Tyle że z powodu niedostatecznej ilości wagonów w dni robocze jeździ ledwo co pół godziny 🙁
|
|
Michał76 Użytkownik Komentarzy: 514 03.05.2016 22:58 |
Aha. Dzięki.za objaśnienia. A swoją drogą grube miliony wydane po to, żeby tramwaje raz na 30 minut kursowały? Jakas paranoja.
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 04.05.2016 06:59 |
A przy okazji, wiadomo komuś o istnieniu dokładnej mapki całego układu torowego Olsztyna?
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 04.05.2016 09:30 |
Na OpenStreetMap jest dość dokładnie rozrysowany układ torowy.
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 04.05.2016 16:47 |
Ooo, widzisz, nie pomyślałem o niej, a wiele światła mi rzuca na ten system, którego na własne oczy jeszcze nie widziałem 🙂
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 04.05.2016 17:12 |
To co z Ciebie za miłośnik? Wydawać by się mogło że coś takiego jak zbudowanie i otwarcie całkiem nowej sieci tramwajowej powinno być wystarczającą zachętą do jak najszybszej podróży na Warmię 😉 😁
Zwłaszcza że najwyraźniej kolejnej takiej okazji prędko - o ile w ogóle - mieć nie będziemy. Najbliższa szansa - w Jaworznie - najwyraźniej została odłożona ad acta 😭 A co do sieci w Olsztynie to obecnie, przy rozpatrywaniu rozbudowy systemu (bo na szczęście władze miasta nie spoczęły na laurach, tylko chcą zbudować drugą trasę) niestety zaczęły wychodzić błędy popełnione przy projektowaniu obecnie istniejących torowisk. Zwłaszcza układu torowego przy Dworcu Głównym. Drugim felerem, który bardzo szybko wyszedł na jaw, była rezygnacja z przejazdówek między torami na trasie pomiędzy skrzyżowaniami. A trzecim układ i lokalizacja końcówki w centrum miasta - choć tu wina leży po stronie konserwatora zabytków i badań archeologicznych pod Wysoką Bramą |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 12.05.2016 23:48 |
Opublikowano plany przebiegu drugiej linii tramwajowej w Olsztynie:
http://olsztyn.wm.pl/356198,Miasto-przedstawilo-ostateczny-wariant-przebiegu-drugiej-linii-tramwajowej-w-Olsztynie.html#axzz48SFhUFdX |
|