Strona główna / Komunikacja na Świecie / Szwecja / Göteborg / Solaris Urbino 15 LE CNG #6091

Solaris Urbino 15 LE CNG #6091

Następne zdjęcie: Volvo 7500 Bi-Artic #4106»

Solaris Urbino 15 LE CNG #6091

Data zrobienia zdjęcia: 6 września 2013 roku (piątek)
Opis: Göteborg, Kungsportsavenyn. Solaris zjeżdża z reprezentacyjnej ulicy Göteborga w pobliżu placu Götaplatsen w obsłudze linii 50 w relacji Frölunda Torg - City - Kallebäck. W 2010 r. Veolia zakupiła większą liczbę polskich deskorolek do realizacji przewozów zarówno w regionie Västra Götaland (niebieska malatura, 49 szt.) jak i w Skanii (żółta malatura, 115 szt. poprzednie zdjęcie).
Słowa kluczowe: Solaris Urbino_15_LE_CNG Veolia_Transport_Sverige Västtrafik Szwecja Göteborg Kungsportsavenyn #6091 linia_50
Data dodania zdjęcia: 29.01.2016 10:28, Wyświetleń: 1291, Pobrań: 24, Wielkość pliku: 335.3 KB
Dodał: Kuba_M

Ostatnie komentarze

volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
29.01.2016 19:49
Deskorolka z drzwiami 2-2-1 to jakaś ciekawostka czy normalka w Skandynawii?
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Kuba_M
Użytkownik

Komentarzy: 9
29.01.2016 20:33
Z tego co zaobserwowałem najczęściej deskorolki występują z drzwiami w układzie 2-2-1 oraz 2-2-0. Popularne są również w wersji 1-2-0. Ogólnie mówiąc ze względu na wykorzystanie zwykle na lokalnych liniach zarówno konfiguracja siedzeń wewnątrz jak i układ drzwi znacznie odbiegają od tych popularnych u nas.
Offline Kuba_M
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4155
30.01.2016 05:08
Patrząc na nasze Scanie serii 113 można dojść do wniosku, że tam jednoskrzydłowe drzwi z tyłu to standard :)
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Klimueres
Użytkownik

Komentarzy: 245
30.01.2016 09:56
Może po prostu w Skandynawii nie dobiega się do ostatnich drzwi. Dlatego dają tylko jednoskrzydłowe lub wcale :p
Offline Klimueresgrisha6562 at gmail.com
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
30.01.2016 17:38
Tu bardziej może chodzić o kwestię komfortu i tego, jakie napełnienie uznaje się za 100% :)

Pamiętam pierwsze testowe Scanie które przyjechały do Krakowa. Miały miejsca siedzące nawet w przegubie. Jeżeli więc pasażerowie się nie "upychają" tylko siedzą - to jednoskrzydłowe z tyłu w zupełności wystarczą.
Zwrócicie zresztą uwagę, że u nas w Bombardierach z tyłu tez są jednoskrzydłowe. W Krakowiaku zresztą chyba też.
Offline gs
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
30.01.2016 20:13
gs napisał(a):
Zwrócicie zresztą uwagę, że u nas w Bombardierach z tyłu tez są jednoskrzydłowe. W Krakowiaku zresztą chyba też.

Na ile kojarzę temat to zarówno w NGT jak i w 2014N po prostu nie ma jak zamontować drzwi 2-ek (w wielu innych tramach też). Jak mają się niby otwierać?
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
31.01.2016 11:09
Nie no, ok. Ale czy to powoduje jakieś problemy? W sensie ludzie się tłoczą, ustawiają w kolejki bo za wąskie drzwi itp, itd? Raczej nie. A jednoskrzydłowe drzwi na końcu w autobusie to dodatkowe dwa miejsca siedzące :)

Można sobie to zresztą tak wyobrazić, że każdą przestrzeń między drzwiami dzielimy na pół. I każda z tych połówek "idzie" do "swoich" drzwi. Jeżeli na każdą taką połówkę dajemy jedno skrzydło to wówczas te w środku pojazdu potrzebują mieć dwa skrzydła - bo obsługują dwie "połówki". A w tych te na początku i na końcu wystarczy tylko jedno.
Offline gs