Strona główna» Komunikacja na Świecie» Węgry» Pesa 120Nb #104

Pesa 120Nb #104

«Poprzednie zdjęcie: Ikarus 280.52 #BHK-480
Następne zdjęcie: Ikarus 280.03 #JOB-693»

Pesa 120Nb #104

Data zrobienia zdjęcia: 17 lipca 2015 roku (piątek)
Opis: Szeged, Boldogasszony sugárút. Tak oto prezentuje się w ruchu liniowym wersja dla Segedynu. Rozmawiałem z segedyńskimi motorniczymi na temat tychże tramwajów i wychodzi na to, że zaskakują one bezawaryjnością. Ogólnie rzecz biorąc przedsiębiorstwo jest bardzo zadowolone z wyboru Pes i niewykluczone, że dokupią kolejne.
Słowa kluczowe: linia_2 Węgry Szeged Szegedi_Közlekedési_Vállalat Boldogasszony_sugárút 1200px lato Pesa 120Nb #104
Data dodania zdjęcia: 09.01.2016 18:46, Wyświetleń: 1841, Pobrań: 20, Wielkość pliku: 1.0 MB
Dodał: MKazik

Ostatnie komentarze

Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
09.01.2016 18:52
Wyjde na hejtera.
Cytat:
Jak donoszą węgierskie media, w poniedziałek wszystkie 9 tramwajów Pesa Swing zostało wycofanych z eksploatacji w węgierskim Segedynie. Zatrzymanie pojazdów w zajezdni wiąże się ze względami bezpieczeństwa.

Tramwaje zostały wycofane z eksploatacji z powodu częstych usterek, wśród których najgroźniejsze były błędy w działaniu układu hamulcowego. Szef spółki Szeged Transport Tibor Tóth Istvan powiedział, że ekipa techniczna Pesy, obecna w Segedynie, nie jest w stanie poradzić sobie z usterkami, dlatego spółka czeka na przybycie specjalistów.

Węgierskie media donoszą, że problemy dotyczą oprogramowania układu hamulcowego dostarczanego przez Knorr?Bremse. Po raz pierwszy wystąpiły w lipcu i sierpniu ubiegłego roku. Wydawało się wtedy, że problem udało się wyeliminować, jednak kłopoty wróciły. Wstrzymania ruchu z powodu awarii kosztowały już 200 tysięcy forintów.

Na liniach 1 i 2 zamiast Swingów kursować będą stare tramwaje Tatry przynajmniej do 6 maja. Spółka Szeged Transport ma nadzieję, że do tego dnia uda się wyeliminować usterki.
Pesa Bydgoszcz potwierdza wycofanie z eksploatacji wszystkich dziewięciu tramwajów Swing w węgierskim Segedynie. Producent zaznacza jednak, że wbrew informacjom węgierskich mediów, nie chodzi o problemy z układem hamulcowym. Na liniach 1 i 2 zamiast Swingów kursować będą stare tramwaje Tatry przynajmniej do 6 maja. Spółka Szeged Transport ma nadzieję, że do tego dnia uda się wyeliminować usterki. Węgierskie media donoszą, że problemy dotyczą oprogramowania układu hamulcowego dostarczanego przez Knorr?Bremse - pisaliśmy wczoraj.

- Tramwaje Swing przechodzą w tych dniach walidację (weryfikację i poprawę funkcjonowania) oprogramowania układu napędowego dostarczonego przez firmę Cegelec. Rzeczywiście w poniedziałek 29 kwietnia właściwy urząd odpowiadający za homologację pojazdów zdecydował o prewencyjnej weryfikacji oprogramowania napędu w Swingach i pracownicy Cegelec i Pesa przystąpili do niezbędnych prac - poinformował rzecznik Pesy Michał Żurowski.

- Tenże urząd postanowił, że jeden z tramwajów ma wykonać do poniedziałku 6 maja jazdy testowe na trasach Szeged o łącznej długości 1000 kilometrów i jeśli przebiegną one pomyślnie, nowa wersja software firmy Cegelec zostanie wgrana do ośmiu pozostałych pojazdów i od razu wrócą one do ruchu - zaznaczył rzecznik.- Należy podkreślić, że wbrew źródłom przywołanym przez portal "Rynku Kolejowego", sytuacja ta nie ma nic wspólnego z "błędami układu hamulcowego zagrażającymi bezpieczeństwu" i z firmą Knorr Bremse. Chodzi o układ napędowy i zupełnie innego dostawcę - podkreślił Żurowski
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
MKazik
Użytkownik

Komentarzy: 101
09.01.2016 18:59
Pewnie oprócz powyższego nic się z tymi tramwajami nie działo przykrego, więc stąd opinie.
Offline MKazikm_kazmierczak at ymail.comhttp://mkazmierczak.wordpress.com/
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
10.01.2016 11:24
MKazik napisał(a):
Pewnie oprócz powyższego nic się z tymi tramwajami nie działo przykrego, więc stąd opinie.


No tak, bo to powyższe to taki nic nieznaczący drobiazg 🤣 Niestety, czas przejrzeć na oczy - Pesa produkuje dziadostwo.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl