Pesa 120Nb #104
«Poprzednie zdjęcie: Ikarus 280.52 #BHK-480
Następne zdjęcie: Ikarus 280.03 #JOB-693»
Pesa 120Nb #104
Data zrobienia zdjęcia: | 17 lipca 2015 roku (piątek) |
Opis: | Szeged, Boldogasszony sugárút. Tak oto prezentuje się w ruchu liniowym wersja dla Segedynu. Rozmawiałem z segedyńskimi motorniczymi na temat tychże tramwajów i wychodzi na to, że zaskakują one bezawaryjnością. Ogólnie rzecz biorąc przedsiębiorstwo jest bardzo zadowolone z wyboru Pes i niewykluczone, że dokupią kolejne. |
Słowa kluczowe: | linia_2 Węgry Szeged Szegedi_Közlekedési_Vállalat Boldogasszony_sugárút 1200px lato Pesa 120Nb #104 |
Data dodania zdjęcia: 09.01.2016 18:46, Wyświetleń: 1841, Pobrań: 20, Wielkość pliku: 1.0 MB | |
Dodał: | MKazik |
Tramwaje zostały wycofane z eksploatacji z powodu częstych usterek, wśród których najgroźniejsze były błędy w działaniu układu hamulcowego. Szef spółki Szeged Transport Tibor Tóth Istvan powiedział, że ekipa techniczna Pesy, obecna w Segedynie, nie jest w stanie poradzić sobie z usterkami, dlatego spółka czeka na przybycie specjalistów.
Węgierskie media donoszą, że problemy dotyczą oprogramowania układu hamulcowego dostarczanego przez Knorr?Bremse. Po raz pierwszy wystąpiły w lipcu i sierpniu ubiegłego roku. Wydawało się wtedy, że problem udało się wyeliminować, jednak kłopoty wróciły. Wstrzymania ruchu z powodu awarii kosztowały już 200 tysięcy forintów.
Na liniach 1 i 2 zamiast Swingów kursować będą stare tramwaje Tatry przynajmniej do 6 maja. Spółka Szeged Transport ma nadzieję, że do tego dnia uda się wyeliminować usterki.
Pesa Bydgoszcz potwierdza wycofanie z eksploatacji wszystkich dziewięciu tramwajów Swing w węgierskim Segedynie. Producent zaznacza jednak, że wbrew informacjom węgierskich mediów, nie chodzi o problemy z układem hamulcowym. Na liniach 1 i 2 zamiast Swingów kursować będą stare tramwaje Tatry przynajmniej do 6 maja. Spółka Szeged Transport ma nadzieję, że do tego dnia uda się wyeliminować usterki. Węgierskie media donoszą, że problemy dotyczą oprogramowania układu hamulcowego dostarczanego przez Knorr?Bremse - pisaliśmy wczoraj.
- Tramwaje Swing przechodzą w tych dniach walidację (weryfikację i poprawę funkcjonowania) oprogramowania układu napędowego dostarczonego przez firmę Cegelec. Rzeczywiście w poniedziałek 29 kwietnia właściwy urząd odpowiadający za homologację pojazdów zdecydował o prewencyjnej weryfikacji oprogramowania napędu w Swingach i pracownicy Cegelec i Pesa przystąpili do niezbędnych prac - poinformował rzecznik Pesy Michał Żurowski.
- Tenże urząd postanowił, że jeden z tramwajów ma wykonać do poniedziałku 6 maja jazdy testowe na trasach Szeged o łącznej długości 1000 kilometrów i jeśli przebiegną one pomyślnie, nowa wersja software firmy Cegelec zostanie wgrana do ośmiu pozostałych pojazdów i od razu wrócą one do ruchu - zaznaczył rzecznik.- Należy podkreślić, że wbrew źródłom przywołanym przez portal "Rynku Kolejowego", sytuacja ta nie ma nic wspólnego z "błędami układu hamulcowego zagrażającymi bezpieczeństwu" i z firmą Knorr Bremse. Chodzi o układ napędowy i zupełnie innego dostawcę - podkreślił Żurowski