Strona główna» Komunikacja w Polsce» Warszawa» Warszawa - Tramwaje» Pesa 134N #3813

Pesa 134N #3813

«Poprzednie zdjęcie: Pesa 134N #3819
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #1164+1165+1111»

Pesa 134N #3813

Data zrobienia zdjęcia: 12 grudnia 2015 roku (sobota)
Opis: Warszawa, ul. Jagiellońska. Pozdrowienia dla motorniczego. 😁
Słowa kluczowe: Pesa 134N #3813 Tramwaje_Warszawskie TW Warszawa Jagiellońska ZTM linia_18 Flash
Data dodania zdjęcia: 18.12.2015 04:53, Wyświetleń: 2304, Pobrań: 34, Wielkość pliku: 627.3 KB
Dodał: Dominiak
IPTC Info
Date created: 12.12.2015
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D90
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/5
Wartość ISO: 640
Data utworzenia: 12.12.2015 14:44:14
Długość ogniskowej: 52mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
18.12.2015 07:58
Zadomawiają się na 13 i 28.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Michał76
Użytkownik

Komentarzy: 514
18.12.2015 11:05
Na 22 wieczorem też.
Offline Michał76michu168 at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
18.12.2015 18:34
Ten ze zdjęcia nie dojeździł do końca dnia i został wyzeorwany licznik 🙂
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
18.12.2015 19:24
A to tak działa, że do testowej puli km do zaliczenia liczą się całe, bezawaryjne dni?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
18.12.2015 19:40
AndrzejK napisał(a):
A to tak działa, że do testowej puli km do zaliczenia liczą się całe, bezawaryjne dni?

Wagon ma przejechać 5tys km bez awarii. Każda awaria zeruje licznik.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
18.12.2015 19:40
W ogóle okres bez awarii. Żeby pomyślnie zaliczyć test, wagon powinien przejechać 5000 km bez jakiejkolwiek usterki. Michał76 raz tutaj zwracał uwagę, że Warszawiacy bardzo upierdliwie podchodzą do tematu, bo nawet jak padnie kasownik w wagonie, to liczymy znowu 5000 km od nowa, jeśli ma być odebrany 😛
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
18.12.2015 19:53
Hm... No to weźmy takie 28. Niech ma czystego jeżdżenia 6 godzin w ciągu dnia. Czyli przejedzie swoją całą, 16-km trasę 7 razy w ciągu dnia. To by musiała jeździć bezawaryjnie 45 dni z rzędu. To niemożliwe 😛
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
18.12.2015 20:11
To brygady w W-wie są tak krótkie kilometrażowo? Przecież u nas 300km dziennie się może uzbierać, nawet 0-02 przez 9 godzin pracy robiła 111 km, a co dopiero liniowe wozy które więcej jeżdżą niż stoją i mają dwie zmiany, nie jedną 😉 Bo przy 300 km dziennie realne by było, żeby w 2 tygodnie wagon miał za sobą odbiór.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
18.12.2015 20:35
Nie mam pojęcia jak wyglądają brygady w Warszawie. Próbowałem określić rząd wielkości. Nawet 20 dni mi się wydaje trudne.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
18.12.2015 20:35
czatowiec napisał(a):
W ogóle okres bez awarii. Żeby pomyślnie zaliczyć test, wagon powinien przejechać 5000 km bez jakiejkolwiek usterki. Michał76 raz tutaj zwracał uwagę, że Warszawiacy bardzo upierdliwie podchodzą do tematu, bo nawet jak padnie kasownik w wagonie, to liczymy znowu 5000 km od nowa, jeśli ma być odebrany 😛

W tym egzemplarzu akurat nie działały wycieraczki. Wg mnie taka upierdliwość jest dobra bo pokazuje błędy producenta.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/