W ogóle okres bez awarii. Żeby pomyślnie zaliczyć test, wagon powinien przejechać 5000 km bez jakiejkolwiek usterki. Michał76 raz tutaj zwracał uwagę, że Warszawiacy bardzo upierdliwie podchodzą do tematu, bo nawet jak padnie kasownik w wagonie, to liczymy znowu 5000 km od nowa, jeśli ma być odebrany 😛
Hm... No to weźmy takie 28. Niech ma czystego jeżdżenia 6 godzin w ciągu dnia. Czyli przejedzie swoją całą, 16-km trasę 7 razy w ciągu dnia. To by musiała jeździć bezawaryjnie 45 dni z rzędu. To niemożliwe 😛
To brygady w W-wie są tak krótkie kilometrażowo? Przecież u nas 300km dziennie się może uzbierać, nawet 0-02 przez 9 godzin pracy robiła 111 km, a co dopiero liniowe wozy które więcej jeżdżą niż stoją i mają dwie zmiany, nie jedną 😉 Bo przy 300 km dziennie realne by było, żeby w 2 tygodnie wagon miał za sobą odbiór.
W ogóle okres bez awarii. Żeby pomyślnie zaliczyć test, wagon powinien przejechać 5000 km bez jakiejkolwiek usterki. Michał76 raz tutaj zwracał uwagę, że Warszawiacy bardzo upierdliwie podchodzą do tematu, bo nawet jak padnie kasownik w wagonie, to liczymy znowu 5000 km od nowa, jeśli ma być odebrany 😛
W tym egzemplarzu akurat nie działały wycieraczki. Wg mnie taka upierdliwość jest dobra bo pokazuje błędy producenta.