Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» MAN/Duewag N8S/N8C» MAN N8S-NF #HK454

MAN N8S-NF #HK454

«Poprzednie zdjęcie: MAN N8S-NF #HK454
Następne zdjęcie: MAN N8S-NF #HK457»

MAN N8S-NF #HK454

Data zrobienia zdjęcia: 22 września 2015 roku (wtorek)
Opis: Kraków, ulica Gustawa Herlinga-Grudzińskiego.

Zdjęcie o tyle historyczne że w mijającym tygodniu tytułowy wagon został przemalowany w schemat znany z pozostałych N8S. Czy to oznacza opóźnienie jego przebudowy na N8C?
Słowa kluczowe: MAN N8S-NF #HK454 #3074 linia_12 MPK_Kraków Kraków Herlinga-Grudzińskiego 1024px
Data dodania zdjęcia: 29.11.2015 18:03, Wyświetleń: 2592, Pobrań: 60, Wielkość pliku: 319.4 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/800 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 22.09.2015 09:48:48
Długość ogniskowej: 37mm

Ostatnie komentarze

kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
29.11.2015 19:47
A to mają być jednak kontynuowane te przebudowy? Bo coś mi się obiło o uszy, że nie.
I pytanie drugie - dlaczego jego pantograf nie dotyka przewodu jezdnego?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
29.11.2015 19:49
W sumie to nie wiem jaka jest aktualna wersja - ale jakby nie patrzeć wagon już swoje lata po Krakowie wyjeździł i jakiś remont - czy z przebudową czy bez niej - by się niewątpliwie przydał.

EDIT:
Co do drugiego pytania - to złudzenie, popatrzyłem na powiększenie oryginału 😉
Offline Wypalacz Rafał
Artegor
Użytkownik

Komentarzy: 144
29.11.2015 19:52
Ciekawy jaki będzie #HK455 (ex. 3075). On już jest w TR pół roku, więc może jeszcze w tym roku wyjedzie. 😐
Offline Artegor
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
29.11.2015 20:07
Też jestem ciekawy, zwłaszcza że przebudowę wagonów na jednokierunkowe uważam za dość niemądrą. Zaś co do remontu jako takiego, pewnie by się przydał...
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Coffee
Gość

29.11.2015 20:11
kuba203 napisał(a):
Też jestem ciekawy

Z tego, co widziałem to #HK455 też ma być jednokierunkowy.

kuba203 napisał(a):
zwłaszcza że przebudowę wagonów na jednokierunkowe uważam za dość niemądrą.

Tylko po co tyle dwukierunkowców? GT8 wystarczą.
 
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
29.11.2015 21:36
Wypalacz Rafał napisał(a):
Co do drugiego pytania - to złudzenie, popatrzyłem na powiększenie oryginału 😉
Nie trzeba nawet nic powiększać - złudzenie wynika z faktu, że w tym miejscu sieć podwieszana przechodzi w sieć płaską (pod wiadukt). I rzeczywiście nie dotyka (już) przewodu podwieszanego - na bliższym słupie przechodzi on nad poprzeczką (widać drugi element mocujący).
Offline gs
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
30.11.2015 16:30
Coffee napisał(a):

Tylko po co tyle dwukierunkowców? GT8 wystarczą.


Po to, żeby móc zapewnić godziwą częstotliwość i siatkę połączeń na odcinkach wymagających obsługi dwukierunkowej. A nie na zasadzie jedna linia co 10 minut o długości 3 przystanki tam i z powrotem.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
30.11.2015 17:01
Zadalem niedawno takie pytanie w Warszawie, a teraz widzę np. Obsługę Bródna z końcówką Kondratowicza i już nie pytam.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl