Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Pojazdy zabytkowe» Konstal 102Na» Konstal 102Na #210

Konstal 102Na #210

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 102Na #210
Następne zdjęcie: Konstal 102Na #210»

Konstal 102Na #210

Data zrobienia zdjęcia: 20 października 2010 roku (środa)
Opis: Stodwójka pod Pocztą Główną.
Słowa kluczowe: Konstal 102Na #210 MPK_Kraków Kraków Poczta_Główna św_Gertrudy linia_8 kwesta
Data dodania zdjęcia: 21.10.2015 19:29, Wyświetleń: 2316, Pobrań: 47, Wielkość pliku: 325.4 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Byline: Tomasz Bielecki
Object name:
Date created: 20.10.2010
City: Kraków
Country: Poland
Keywords: Konstal, 102Na, MPK, Kraków, tramwaj, zabytkowy
Copyright Notice: Tomasz Bielecki
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 40D
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 20.10.2010 16:04:29
Długość ogniskowej: 17mm

Ostatnie komentarze

mzk804
Użytkownik

Komentarzy: 519
22.10.2015 09:54
OIDP to najstarsza 102Na w Polsce. Jak się to to obecnie miewa?
Offline mzk804peczek804 at gmail.comhttp://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014&autor_id=232&send_data=S
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
22.10.2015 11:09
mzk804 napisał(a):
OIDP to najstarsza 102Na w Polsce. Jak się to to obecnie miewa?

Tak, jej numer seryjny to 45. Póki co nie najlepiej - nieco przygniła czeka na remont na terenie zajezdni w Hucie.
Offline ALBertalbertf at interia.pl
Gkkm
Użytkownik

Komentarzy: 80
22.10.2015 20:07
Ciekawe czemu zabrakło #210 na wielkiej paradzie? Od lat jest na dalszym planie.. Inne zabytki nie mające tak bogatej historii w Krakowie remontuje się bez zastanowienia, a poczciwa stodwójka jest wciąż pomijana.
Offline Gkkm
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
22.10.2015 22:47
Gkkm napisał(a):
Ciekawe czemu zabrakło #210 na wielkiej paradzie? Od lat jest na dalszym planie.. Inne zabytki nie mające tak bogatej historii w Krakowie remontuje się bez zastanowienia, a poczciwa stodwójka jest wciąż pomijana.

Bo stodwójka obecnie jest nieczynna niestety. Problemem jest długotrwale kwestia utrzymania wagonów, wagony cztero i 6-osiowe nie są tak tanie w utrzymaniu, a zarazem tak dobrze zarabiające na siebie jak małe 2-osiowce (wynajmy).
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Coffee
Gość

22.10.2015 23:07
Wiesz, jakby się włożyło trochę kasy w ten wagon, to też by zarabiał na siebie. Jakoś #HW101 czy #HW171 jest częściej na wynajmach, niż liniowo więc zarobek tez by był.
 
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
22.10.2015 23:31
To ja nie zaprzeczam, to dałoby się obmyśleć i zorganizować, też kiedyś słyszałem i myślałem o podobnej koncepcji. Ale to trzeba siąść, pomyśleć jak to organizacyjnie zrobić, no i jeszcze jedna kwestia - zwrot funduszy przy dobrej ekonomii można sobie wypracować, ale trzeba jednak mieć kapitał startowy na remont. To duży wagon niestety i na tyle skomplikowany, że tu nie wystarczy by kilka osób odświeżyło stolarkę. Wierzę jednak, że kiedyś i stodwójkę uda się zrobić - tylko trzeba być cierpliwym 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
23.10.2015 07:42
czatowiec napisał(a):
kiedyś i stodwójkę uda się zrobić - tylko trzeba być cierpliwym 😉


Hmm, kiedyś już to słyszałem. Było to 10 lat temu i mowa była o 102NaD 😐
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Gkkm
Użytkownik

Komentarzy: 80
23.10.2015 21:52
czatowiec napisał(a):
To duży wagon niestety i na tyle skomplikowany, że tu nie wystarczy by kilka osób odświeżyło stolarkę


W Częstochowie jednak udało się wyremontowac stodwójkę. Kraków miał na pierwszym planie miał inne projekty...
Offline Gkkm
TOMAS8112
Użytkownik

Komentarzy: 303
23.10.2015 23:52
A 102NaD jeszcze istnieje czy już całkiem zgnił?
Offline TOMAS8112
hejho20
Użytkownik

Komentarzy: 510
24.10.2015 03:53
Istnieje.
Offline hejho20mat.hejmo at gmail.com