Ikarus 260.04 #45151
«Poprzednie zdjęcie: Ikarus 260.04 #45151
Następne zdjęcie: Ikarus 260.04 #45151»
Ikarus 260.04 #45151
|
|
Ostatnie komentarze
volferssj Użytkownik Komentarzy: 372 19.10.2015 11:53 |
Możesz spokojnie w kluczowych zamienić "pociąg" na EN64 i dodać Koleje_Małopolskie.
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 19.10.2015 13:59 |
Z info w mediach wynika, że w ramach dobudowy dodatkowej pary torów ten wiadukt zostanie praktycznie zbudowany od nowa, w starej formie architektonicznej http://www.strefabiznesu.gazetakrakowska.pl/sites/default/files/imagecache/830-wide/cck/image/284481/estakada_grzegorzki.jpg?1443121486
|
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 19.10.2015 19:15 |
Może uznali, że dobudówka w tym samym stylu i technologii będzie bardziej estetyczna dla zabytkowego obiektu, niż doczepiona konstrukcja metalowa, wyglądająca jak byś przykręcił do ściany półkę na trójkątnych mocowaniach 😉
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 19.10.2015 19:28 |
Wizualizacja wygląda cacy. Ciekawe, czy konserwator już to zaaprobował...
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 19.10.2015 20:34 |
No wlasnie zaakceptowal.
No i wlasnie rozchodzi sie ze nie dobudowka, tylko budowa od nowa w tym samym stylu. Jesli nowe tory bede po zewnetrzenej stronie obecnych, to ze starego wiaduktu nie zostanie nic poza moze struktura wewnatrz. |
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 19.10.2015 20:50 |
No to chyba, że tak. Myślałem, że jeśli wiadukt będzie robiony na ten sam styl, to wtedy dobudują dwa z jednej strony, a jeśli będzie metalowa dobudówka, to będą pojedyńcze tory po obydwu stronach. Ale i tak ładnie to wygląda, na pewno nie wyburzą sobie od tak tego co jest, będą musieli to jakoś wkomponować.
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 19.10.2015 23:07 |
Na pewno przywrócą litery GCLB tak jak FJI na Lubicz 😉 Pozdro dla kumatych 😛
|
|
ALBert Użytkownik Komentarzy: 547 21.10.2015 16:06 |
Ciekaw jestem, czy ewentualna rozbiórka całego wiaduktu (jeśli nawet w etapach) byłaby w ogóle wykonalna i opłacalna zarówno ze względów logistycznych jak i finansowych...
|
|