Strona główna» Imprezy komunikacyjne i kolejowe» Jesień z Ikarusem 260» Ikarus 260.04 #45151

Ikarus 260.04 #45151

«Poprzednie zdjęcie: Ikarus 260.04 #45151
Następne zdjęcie: Ikarus 260.04 #45151»

Ikarus 260.04 #45151

Data zrobienia zdjęcia: 17 października 2015 roku (sobota)
Opis: Kraków, ul. Dietla. Podobało mi się 🙂
Słowa kluczowe: Ikarus 260.04 #45151 MPK_Kraków Kraków Dietla Jesień_z_Ikarusem_260 EN64 Koleje_Małopolskie
Data dodania zdjęcia: 19.10.2015 08:18, Wyświetleń: 2406, Pobrań: 23, Wielkość pliku: 756.7 KB
Dodał: MC
IPTC Info
Date created: 17.10.2015
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 1100D
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/10
Wartość ISO: 1600
Data utworzenia: 17.10.2015 15:44:15
Długość ogniskowej: 23mm

Ostatnie komentarze

volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
19.10.2015 11:53
Możesz spokojnie w kluczowych zamienić "pociąg" na EN64 i dodać Koleje_Małopolskie.
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
19.10.2015 13:59
Z info w mediach wynika, że w ramach dobudowy dodatkowej pary torów ten wiadukt zostanie praktycznie zbudowany od nowa, w starej formie architektonicznej http://www.strefabiznesu.gazetakrakowska.pl/sites/default/files/imagecache/830-wide/cck/image/284481/estakada_grzegorzki.jpg?1443121486
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
19.10.2015 19:15
Może uznali, że dobudówka w tym samym stylu i technologii będzie bardziej estetyczna dla zabytkowego obiektu, niż doczepiona konstrukcja metalowa, wyglądająca jak byś przykręcił do ściany półkę na trójkątnych mocowaniach 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
19.10.2015 19:28
Wizualizacja wygląda cacy. Ciekawe, czy konserwator już to zaaprobował...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
19.10.2015 20:34
No wlasnie zaakceptowal.

No i wlasnie rozchodzi sie ze nie dobudowka, tylko budowa od nowa w tym samym stylu. Jesli nowe tory bede po zewnetrzenej stronie obecnych, to ze starego wiaduktu nie zostanie nic poza moze struktura wewnatrz.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
19.10.2015 20:50
No to chyba, że tak. Myślałem, że jeśli wiadukt będzie robiony na ten sam styl, to wtedy dobudują dwa z jednej strony, a jeśli będzie metalowa dobudówka, to będą pojedyńcze tory po obydwu stronach. Ale i tak ładnie to wygląda, na pewno nie wyburzą sobie od tak tego co jest, będą musieli to jakoś wkomponować.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
19.10.2015 23:07
Na pewno przywrócą litery GCLB tak jak FJI na Lubicz 😉 Pozdro dla kumatych 😛
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
21.10.2015 16:06
Ciekaw jestem, czy ewentualna rozbiórka całego wiaduktu (jeśli nawet w etapach) byłaby w ogóle wykonalna i opłacalna zarówno ze względów logistycznych jak i finansowych...
Offline ALBertalbertf at interia.pl