Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Konstal 105Na» Konstal 105Na #HZ273+HZ274

Konstal 105Na #HZ273+HZ274

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105Na #RZ210+RZ211+RZ212
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #HZ292+HZ293»

Konstal 105Na #HZ273+HZ274

Data zrobienia zdjęcia: 13 września 2015 roku (niedziela)
Opis: Kraków, ulica Wielicka/zjazd z estakady.

Nie miałem dziś szczęścia do "tablicowych" stopiątek na "dziewiątce" - trafiały mi się te z wyświetlaczami...

I tak na marginesie - sygnalizacja na widocznym przejściu dla pieszych jest już wyłączona. Zaś na rondzie Grzegórzeckim to nie wiem czy miałem szczęście w ten weekend czy ZIKiT coś poprawił w działaniu sygnalizacji, ale wszystkie tramwaje którymi jechałem pokonywały go na dwa razy (i tak o jeden za dużo ale jakiś postęp zawsze jest...).
Słowa kluczowe: Konstal 105Na #HZ273+HZ274 #461+462 linia_9 MPK_Kraków Kraków Wielicka estakada 1024px lato
Data dodania zdjęcia: 13.09.2015 17:00, Wyświetleń: 1789, Pobrań: 3, Wielkość pliku: 313.0 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/1600 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 13.09.2015 14:08:17
Długość ogniskowej: 37mm

Ostatnie komentarze

Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 493
13.09.2015 21:53
Ale i tak w rozkładzie linie jeżdżące estakadą powinny mieć dodane po 2 minuty w każdą stronę. Propaganda propagandą, ale to co widnieje w obecnym rozkładzie to totalny kosmos. 1 minuta przelotu z "Dworca Płaszów Estakada" do "Lipskiej". Normą jest, że "9" i "50" przyjeżdżają na Rondo Grzegórzeckie spóźnione 2-5 minut.
Offline Słońce
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
14.09.2015 21:03
Wiesz, wszystko zależy co i czemu podporządkujemy. W pierwszy dzień kursowania (czyli w poniedziałek, 31 sierpnia) jechałem rano i przejechał praktycznie bez zatrzymania - i do Politechniki dojechałem w rozkładowym czasie. Jeżeli więc sygnalizacja byłaby podporządkowana komunikacji publicznej (czytaj: tramwajom włączającym sobie zielone wtedy, kiedy dojeżdżają) to zapewne nie byłaby to jedynie propaganda, ale realia.
Problemem jest też "wybijanie" zasilania. Kilka razy zdarzyło mi się, że tramwaj zatrzymywał się na estakadzie właśnie z tego powodu. A to zawsze oznaczało kilka minut stania.
To, co nazwałbym propagandą to kierowanie na #50 Krakowiaków. Nie wiem, jak będzie od października - ale na chwilę obecną nawet NGT8 jeździ "luźne" (w porównaniu z tym, co było na starej trasie przed wakacjami). Może studenci coś poprawią obłożenie (w końcu jest na trasie Politechnika, Akademia Ekonomiczna i ex.KSW) - ale na teraz jeżdżą pustawe. Dla porównania: raz jechałem #24 i był znacznie bardziej "naprany".
Offline gs