PESA 134N
«Poprzednie zdjęcie: Pesa 120Na #3135
Następne zdjęcie: Okiem Jazz'a»
PESA 134N
|
|
Ostatnie komentarze
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 08.09.2015 22:34 |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 08.09.2015 22:35 |
A czym jest to widzimisie? Bo z tego co jest tu napisane: http://psmkms.krakow.pl/index.php/16-aktualnosci/1259-115-wagonow-w-115-dni to wagony dla Warszawy (i nie tylko) mają duże problemy z odbiorami technicznymi, a do tego stare zaczęły być odsyłane na naprawy gwarancyjne.
|
|
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 08.09.2015 23:10 |
PESA jest sama sobie winna że wciska przewoźnikom badziewie, które co chwile się psuje.
|
|
MaraS Użytkownik Komentarzy: 324 09.09.2015 00:37 |
Patrzyć tylko jak PESA dokona autodestrukcji
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 09.09.2015 05:01 |
Pesa jest łapczywa i to ją zgubi..
|
|
Flash Użytkownik Komentarzy: 63 09.09.2015 09:27 |
Po kontrakcie na 186 Swingów, TW nauczyło się na błędach i postawiło wysoko poprzeczkę którą PESA ledwo spełnia i sama sobie grób kopie.
|
|
Coffee Gość 09.09.2015 10:55 |
MaraS napisał(a): Patrzyć tylko jak PESA dokona autodestrukcji Już dokonała. Na dobrą sprawę, poza Foxtrotami wszystkie tramwaje, które aktualnie Pesa produkuje są spóźnione. Sytuacji w cale nie ratuje dodatkowe problemy z Linkami, których Niemcy nie przyjęli oraz z Dartem, który jest za ciężki. Ale co robi Pesa: Poprawia coś? Daje sobie czas na odkucie się? Nie! Łapie kolejny kontrakt (KD), który zapewne spapra doszczętnie. |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 09.09.2015 15:27 |
Coffee napisał(a): Nie! Łapie kolejny kontrakt (KD), który zapewne spapra doszczętnie. A to czasem nie jest kontrakt na nieodebrane przez Niemców Linki? |
|
Coffee Gość 09.09.2015 16:48 |
Wypalacz Rafał napisał(a): A to czasem nie jest kontrakt na nieodebrane przez Niemców Linki? Nie, te linki z Netinery miały iść do Wielkopolskiego. |
|
Trikk Użytkownik Komentarzy: 156 09.09.2015 17:17 |
No komentarz autora zdjęcia jest the best. Brać byle gówno bo z PESY no bez jaj. Zorientuj się trochę w sytuacji.
|
|
Michał76 Użytkownik Komentarzy: 514 09.09.2015 19:59 |
Trikk ja nie powiedziałem, że brać Pesy za wszelką cenę a jeśli np. Warszawa liczy od nowa jazdę bez awarii nawet jak kasownik się popsuje... No sorry ( zawsze mają ale do wszystkiego-rozmawiałem nieraz z serwisantami z Pesy). Czy Bombardiery zawsze były od nowego idealne i bez problemów? Co też ciekawe, Gdańsk czy Szczecin jakoś nie stękają.Trzeba się też liczyć z tym, że Pesa, Newag i Solaris to nowoczesne produkty a nie stare Konstale i nikt nie powiedział, że ich eksploatacja będzie tania. A jak za drogo, to wracamy do Konstali...
|
|
Flash Użytkownik Komentarzy: 63 09.09.2015 22:12 |
No tak, jakim prawem Tramwaje Warszawskie wymagają niezawodności, powinni w ogóle cieszyć się, że łaskawie Pesa coś dla nich robi... Mam prośbę o nie karmienie trolla.
|
|
mzk804 Użytkownik Komentarzy: 519 10.09.2015 08:07 |
A ja dorzucę swoje kilka groszy dodając - mogli nie startować w przetargu wiedząc, że mogą nie sprostać wymaganiom.
|
|
Trikk Użytkownik Komentarzy: 156 10.09.2015 16:27 |
A ja siedząc dzień w dzień w ich sprzęcie wiem jak PESA leje na wagony, jak są ostro niedorobione, i gdyby TW chciało się czepiać każdego kasownika to uwierz mi że była by jeszcze w czarnej d... .
|
|
Michał76 Użytkownik Komentarzy: 514 10.09.2015 19:14 |
Trikk no szanuję Twoją opinię ale ja już też troszkę jeździłem pesowskimi tramwajami w Wawie czy Gdańsku. Sam jeździłem Swingiem dla Bydgoszczy i nie dopatrzyłem się jakiś niedoróbek. Jeśli chodzi o Krakowiaka, to 3 dzień z rzędu idąc z pracy do domu widzę jak sztab ludzi "lata" po wagonie i wokół niego wraz z jakimiś wyższymi z Pesy a więc chcą aby wagon był na perfekto i oby tak było 🤣 Przecież MPK Poznań też stawiało na jakość w Solarisach i też Solaris musiał to czy owo poprawiać. Także bądźmy dobrej myśli, że krakusy będą się sprawować dobrze jak przejdą chorobę wieku dziecięcego jako prototypy.
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 11.09.2015 19:15 |
Coffee napisał(a): Nie, te linki z Netinery miały iść do Wielkopolskiego. No, ale Koleje Wielkopolskie nie kupiły wszystkich tych Linków. Poza tym na SSC dostałem potwierdzenie że ten przetarg dla KD jednak też jest na te niedoszłe niemieckie. |
|
Flash Użytkownik Komentarzy: 63 12.09.2015 20:02 |
Michał76 napisał(a): Trikk no szanuję Twoją opinię ale ja już też troszkę jeździłem pesowskimi tramwajami w Wawie czy Gdańsku. Sam jeździłem Swingiem dla Bydgoszczy i nie dopatrzyłem się jakiś niedoróbek. Uwielbiam takie fachowe opinie zwykłego pasażera 🙄 |
|
MISIO-JUL Użytkownik Komentarzy: 113 12.09.2015 20:24 |
Cytat: Cytat: Uwielbiam takie fachowe opinie zwykłego pasażera 🙄 Jak się domyślam do Michał76, nie jest zwykłym pasażerem tramwajów. |
|
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 12.09.2015 22:28 |
Ciekawe czy krakowskie MPK zakupie kiedyś wozy tej długości ?
|
|
Majster Użytkownik Komentarzy: 190 13.09.2015 00:23 |
Ja tam nie widzę potrzeby. W Krakowie akurat linie tramwajowe są dosyć mocno oblegane, nie mówię oczywiście, że wszystkie. Myślę, że takiej długości tramwaje sprawdziłyby się np na linii 2.
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 13.09.2015 14:24 |
Flash napisał(a): Michał jest motorniczym 🙂Michał76 napisał(a): Trikk no szanuję Twoją opinię ale ja już też troszkę jeździłem pesowskimi tramwajami w Wawie czy Gdańsku. Sam jeździłem Swingiem dla Bydgoszczy i nie dopatrzyłem się jakiś niedoróbek. Uwielbiam takie fachowe opinie zwykłego pasażera 🙄 |
|
Trikk Użytkownik Komentarzy: 156 15.09.2015 19:47 |
Wiem kim jest Michał76, mieliśmy okazję się poznać, ale ja tym sprzętem pracuje codziennie min. 9h, i wiem co piszę, bo to ja je odstawiam pod płotem.
|
|
MaraS Użytkownik Komentarzy: 324 15.09.2015 21:46 |
Nie wiem na ile wiarygodne, ale - Klik "Informatyka leży, wózki nie zgodne z SWIZ, i milion drobnych rzeczy."
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 29.09.2015 15:28 |
MaraS napisał(a): Nie wiem na ile wiarygodne, ale - Klik "Informatyka leży, wózki nie zgodne z SWIZ, i milion drobnych rzeczy." W tym samym źródle pojawiła się dziś informacja - choć podana przez użytkownika którego wiarygodność bywa dyskusyjna - że TW mogą zerwać kontrakt i zwrócić już dostarczone dwa wagony. |
|
Zgrzytem było, że w środku było z 10 st. ciepła, ludzie głośno komentowali, łazili po tramwaju w poszukiwaniu miejsca gdzie dało się wytrzymać.