Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Pesa 2014N» Pesa 2014N #RG901

Pesa 2014N #RG901

«Poprzednie zdjęcie: Pesa 2014N #RG901
Następne zdjęcie: Pesa 2014N #RG901»

Pesa 2014N #RG901

Data zrobienia zdjęcia: 1 września 2015 roku (wtorek)
Opis: Kraków, rondo Mogilskie.

Skoro już wyjechał do regularnej eksploatacji to warto by mu porobić jakieś zdjęcia na tle charakterystycznych obiektów Krakowa...

Gdy nim wcześniej jechałem w przeciwnym kierunku klimatyzacja działała - ale mimo wszystko to wciąż nie było to samo co w NGT8 czy sporej liczbie autobusów.
Słowa kluczowe: Pesa 2014N #RG901 linia_50 EU8N #HL410 #3021 linia_20 MPK_Kraków Kraków rondo_Mogilskie szkieletor 1024px
Data dodania zdjęcia: 01.09.2015 12:43, Wyświetleń: 3683, Pobrań: 10, Wielkość pliku: 276.5 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/2000 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 01.09.2015 09:44:13
Długość ogniskowej: 31mm

Ostatnie komentarze

thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
01.09.2015 12:45
Klima działa jak działa ponieważ się wyłącza pod każdym przerywaczem i to jest na pewno do poprawy.
Offline thomas_
Michał76
Użytkownik

Komentarzy: 514
01.09.2015 14:45
Tramwaje coraz piękniejsze a szkieletor coraz brzydszy...
Offline Michał76michu168 at interia.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
01.09.2015 18:06
thomas_ napisał(a):
Klima działa jak działa ponieważ się wyłącza pod każdym przerywaczem i to jest na pewno do poprawy.
Looool, czyli generalnie nie działa
😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Coffee
Gość

01.09.2015 22:46
Długo się dziś nie najeździł.
 
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
01.09.2015 23:52
Michał Wojtaszek napisał(a):
Looool, czyli generalnie nie działa
😛


No popatrz, to zupełnie jak priorytet sygnalizacji na skrzyżowaniach - mistrzostwem jest na chwilę obecną rondo Grzegórzeckie, które tramwaje jadące w relacjach "na wprost" pokonują w trzech etapach:
- postój przed rondem
- postój na rondzie
- postój za rondem
😈

Coffee napisał(a):
Długo się dziś nie najeździł.


Niecałą godzinę temu widziałem go jadącego na Czerwone Maki - czyli zapewne awaria nie była zbyt poważna. Może przy okazji naprawili klimatyzację? 🙄
Offline Wypalacz Rafał
vear
Administrator

Komentarzy: 2461
02.09.2015 01:05
Zazwyczaj i tak jeszcze trzeba kogoś przepuścić, więc postój na rondzie można rozdzielić na "na środku ronda" i "przed zjazdem z ronda" 😈
Ale ciekaw jestem jak będzie wyglądało Czyżyńskie po uruchomieniu debilizacji świetlnej. Bo przy tych rozmiarach Ronda, jeśli tramwaje nie będą mogły przejechać na jeden raz, będzie łaaaatwo o zatory.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
mzk804
Użytkownik

Komentarzy: 519
02.09.2015 09:31
Michał Wojtaszek napisał(a):
thomas_ napisał(a):
Klima działa jak działa ponieważ się wyłącza pod każdym przerywaczem i to jest na pewno do poprawy.
Looool, czyli generalnie nie działa
😛

U nas w Swingach podobno po każdym izolatorze się resetowały ustawienia klimy i zaczynała mrozić.
Offline mzk804peczek804 at gmail.comhttp://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014&autor_id=232&send_data=S
Coffee
Gość

02.09.2015 11:22
vear napisał(a):
Ale ciekaw jestem jak będzie wyglądało Czyżyńskie po uruchomieniu debilizacji świetlnej

A przed remontem dało się przejechać na raz?
Bo jeśli tak, to powinni zrobić taką możliwość. Na al. Pokoju rozkład i tak już jest "rozwleczony" w czasie, a co dopiero jak jeszcze spartolą przejazd przez Czyżyńskie.
mzk804 napisał(a):
U nas w Swingach podobno po każdym izolatorze się resetowały ustawienia klimy i zaczynała mrozić.

Tak, tylko jak zaczyna mrozić, to się otwiera okno/drzwi na przystanku i jest jakaś cyrkulacja powietrza. Jak padnie całkiem, to jest dramat. Można tylko liczyć na wysiadkę/szybki dojazd do celu.
 
vear
Administrator

Komentarzy: 2461
02.09.2015 11:40
Coffee napisał(a):
A przed remontem dało się przejechać na raz?

Tak, praktycznie zawsze. Teoretycznie była możliwość ugrzęźnięcia na środku w relacjach skrętnych, ale to się właściwie nie zdarzało. Natomiast jadąc na wprost... nawet nie było sygnalizatorów zjazdowych (i bardzo słusznie).
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
02.09.2015 11:47
vear napisał(a):
Tak, praktycznie zawsze. Teoretycznie była możliwość ugrzęźnięcia na środku w relacjach skrętnych, ale to się właściwie nie zdarzało. Natomiast jadąc na wprost... nawet nie było sygnalizatorów zjazdowych (i bardzo słusznie).


Mogę to potwierdzić, w sumie to nawet w relacji skrętnej mi się nigdy nie trafiło żeby tramwaj został na środku ronda - tamta sygnalizacja naprawdę była bardzo dobrze ustawiona.
No i przede wszystkim przystanki były przed wjazdem na rondo - co wykluczało możliwość zablokowania składu na środku ronda przez tramwaj ociągający się z odjazdem z przystanku za rondem. Co niestety jest codziennością na r. Grzegórzeckim...
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
02.09.2015 17:38
Oczywiście, rondo Grzegórzeckie jak chodzi o tramwaje i pieszych jest w stosunku do tego co było przykładem niewyobrażalnego spaprania.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Żukieta
Użytkownik

Komentarzy: 73
03.09.2015 15:32
Dziś już klima dobrze działa.
Offline Żukietakrzysztof.rurek at gmail.com
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
04.09.2015 05:04
W Swingach, w TW też mieli z tym problem.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Quatermain
Użytkownik

Komentarzy: 66
04.09.2015 17:03
thomas_ napisał(a):
Klima działa jak działa ponieważ się wyłącza pod każdym przerywaczem i to jest na pewno do poprawy.


Po przejeździe przez izolator sekcyjny na wybiegu klimatyzacja się wyłącza. Czas ponownego włączenia to dopiero po upływie 4 minut, stąd tak naprawdę niedziałająca klimatyzacja. Koledzy już znaleźli sposób, by się nie wyłączała, trzeba po przerywaczu przejechać na hamowaniu, wtedy wszystko gra🙂
Offline Quatermaintomaszmazur.nowy at gmail.com
mziuuu
Użytkownik

Komentarzy: 299
05.09.2015 10:53
Quatermain napisał(a):
Po przejeździe przez izolator sekcyjny na wybiegu klimatyzacja się wyłącza. Czas ponownego włączenia to dopiero po upływie 4 minut, stąd tak naprawdę niedziałająca klimatyzacja. Koledzy już znaleźli sposób, by się nie wyłączała, trzeba po przerywaczu przejechać na hamowaniu, wtedy wszystko gra🙂

Śmiech na sali 🤣
Offline mziuuuhttp://english.virtualbus.info/
Coffee
Gość

09.09.2015 10:56
Quatermain napisał(a):
Po przejeździe przez izolator sekcyjny na wybiegu klimatyzacja się wyłącza. Czas ponownego włączenia to dopiero po upływie 4 minut, stąd tak naprawdę niedziałająca klimatyzacja. Koledzy już znaleźli sposób, by się nie wyłączała, trzeba po przerywaczu przejechać na hamowaniu, wtedy wszystko gra🙂

Tylko w naszych realiach kończyło by się to zazwyczaj zatrzymaniem na tym przerywaczu.
 
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
09.09.2015 12:05
Coffee napisał(a):
Tylko w naszych realiach kończyło by się to zazwyczaj zatrzymaniem na tym przerywaczu.

"W naszych realiach"... tzn?
Offline ALBertalbertf at interia.pl
Coffee
Gość

09.09.2015 13:18
ALBert napisał(a):
"W naszych realiach"... tzn?

Choćby najprostszy z możliwych przykładów: Smolki w kierunku Łagiewnik: Przerywacz umieszczony bezpośrednio za przystankiem, niecały metr od przejścia dla pieszych.
R. Grzegórzeckie w kierunku Hali Targowej: Przerywacz na końcu przystanku. Takich przykładów można mnożyć i mnożyć.
 
Quatermain
Użytkownik

Komentarzy: 66
14.09.2015 00:50
Coffee napisał(a):
Tylko w naszych realiach kończyło by się to zazwyczaj zatrzymaniem na tym przerywaczu.


Spoko, na pierwszym kontakcie hamowania nie zatrzymają się 🙂 A co do lokalizacji niektórych izolatorów.... nie wypowiem się. Walczy się z nimi codziennie na linii 😉
Offline Quatermaintomaszmazur.nowy at gmail.com