Strasburg, Place de la Gare. Citaro na linii G, która działa w systemie BRT (Bus Rapid Transit). Kursują na niej tylko takie Citaro jak na zdjęciu, a maja ich 10 sztuk.
Boże drogi, co Ci? Nie powiem, ładnie to wygląda i autobus nabiera takiego tramwajowego uroku i jak dla mnie jest OK. Ale stricte od strony praktycznej, owszem, to raczej tylko będzie przeszkadzać. Przez tyle lat siedzenia na FZ powinieneś zauważyć, że Kuba203 jest momentami aż do bólu praktyczny w szukaniu wad i zalet czegokolwiek 😛
Niestety Twoje "przekazy myśli" rzadko bywają dla mnie zrozumiałe. Szkoda, że z reguły zamiast przedstawić swój punkt widzenia albo wyjaśnić mniej zorientowanym osobom o co biega wolisz się wyzłośliwić. Nie wiem, jak się zdejmuje te osłony, na szczęście Ty jak rozumiem byłeś na zajezdni w Strasburgu i widziałeś. A choćby i same odpadały po puknięciu palcem to i tak jest to rozwiązanie z gatunku estetyki, a nie wygody użytkowania.
Niestety Twoje "przekazy myśli" rzadko bywają dla mnie zrozumiałe. Szkoda, że z reguły zamiast przedstawić swój punkt widzenia albo wyjaśnić mniej zorientowanym osobom o co biega wolisz się wyzłośliwić. Nie wiem, jak się zdejmuje te osłony, na szczęście Ty jak rozumiem byłeś na zajezdni w Strasburgu i widziałeś. A choćby i same odpadały po puknięciu palcem to i tak jest to rozwiązanie z gatunku estetyki, a nie wygody użytkowania.
Kto by miał czas żeby tam jeździć... Ekhm wyzłośliwiasz się to Ty głównie, nie ja 🙂