Strona główna» Różne» Działalność miłośnicza» Remont Ikarusa 260.04» Ikarus 260.04 #9061

Ikarus 260.04 #9061

Ikarus 260.04 #9061

Data zrobienia zdjęcia: 13 lipca 2015 roku (poniedziałek)
Opis: Zajezdnia Wola Duchacka. Warszawski Ikarus przemalowany w krakowskie barwy.
Słowa kluczowe: Ikarus 260.04 #9061 Muzeum_Inżynierii_Miejskiej Kraków zajezdnia_Wola_Duchacka remont
Data dodania zdjęcia: 16.07.2015 10:43, Wyświetleń: 3264, Pobrań: 21, Wielkość pliku: 444.8 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Byline: Tomasz Bielecki
Date created: 13.07.2015
Copyright Notice: Tomasz Bielecki
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 70D
Czas ekspozycji: 1/60 sec(s)
Wartość przysłony: F/5
Wartość ISO: 400
Data utworzenia: 13.07.2015 12:04:53
Długość ogniskowej: 10mm

Ostatnie komentarze

Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
16.07.2015 21:38
Szkoda że nie PH118...
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
16.07.2015 22:40
Będzie PH119 😉
Offline thomas_
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
17.07.2015 07:30
thomas_ napisał(a):
Będzie PH119 😉


To on nie odstanie numeru pięciocyfrowego? Szkoda 🙁
Offline Wypalacz Rafał
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
17.07.2015 10:22
Wiesz Rafał, tak jak robimy różnorodność z malowaniem i wyposażeniem z czasów eksploatacji, to i numerki mogą być różne 😉 Zwłaszcza, że byłby to 3 Ikarus i 5 wóz w ogóle z 5-cyfrowym numerkiem na dzień dzisiejszy, a do tego malowania fajnie będzie pasować #PH119 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
17.07.2015 15:09
Co jednak nie zmienia faktu że ten numer - przynajmniej jak dla mnie - nie będzie specjalnie pasował do Ikarusa. Zwłaszcza krótkiego.

Tak, wiem że część krótkich Ikarusów została przemalowana w ten schemat malowania i że część z nich otrzymała jeszcze numery taborowe wg obecnie obowiązującego schematu oznaczeń taboru więc będzie to odtworzenie stanu istniejącego a nie jakaś dziwna wariacja nt. "jakby to mogło wyglądać gdyby..."

Niemniej jednak... 🙁
Offline Wypalacz Rafał
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
17.07.2015 16:31
Niemniej jednak szkoda przede wszystkim, że to będzie wóz, który nigdy po Krakowie nie jeździł. Niech zgadnę - za kilka lub kilkanaście lat będziemy szukać po Polsce zachowanych Jelczy M11 i 120M 🙁
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
17.07.2015 16:42
kuba203 napisał(a):
Niemniej jednak szkoda przede wszystkim, że to będzie wóz, który nigdy po Krakowie nie jeździł. Niech zgadnę - za kilka lub kilkanaście lat będziemy szukać po Polsce zachowanych Jelczy M11 i 120M 🙁


Kto Ci powiedział że ten wóz nie będzie jeździć?
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
17.07.2015 17:05
kuba203 napisał(a):
Niemniej jednak szkoda przede wszystkim, że to będzie wóz, który nigdy po Krakowie nie jeździł. Niech zgadnę - za kilka lub kilkanaście lat będziemy szukać po Polsce zachowanych Jelczy M11 i 120M 🙁

O ile z M11 sprawa raczej ma się podobnie do 260.04, to #BF304 ma się świetnie przecież 😉 Niestety jest zasadniczy problem tej natury, że u nas tabor wymienia się zdecydowanie szybciej niż w innych miastach, więc w momencie zejścia z linii, to poza naszym gronem ma nikłą wartość historyczną. To co da radę i są na to pieniądze, to się zachomikuje i będzie czekało na lepsze czasy. To, na co nie ma miejsca i pieniędzy, zaczyna niestety już nie być wesołe.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
17.07.2015 17:16
Świetnie to za duże słowa ale na pewno szukać 120m nie trzeba.

PH119 to dobry wybór aczkolwiek lepszy byłby numer, który nigdy nie był obsadzony przez żadnego krótkiego Ikara, PH117 np.
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
tophie
Użytkownik

Komentarzy: 390
17.07.2015 17:52
Też bym się zgodził z powyższym. Może numer mało istotny, ale lepiej traktować go jako coś innego, a nie podróbkę tego, którego już nie ma.
Offline tophie
Coffee
Gość

17.07.2015 18:55
czatowiec napisał(a):
Wiesz Rafał, tak jak robimy różnorodność z malowaniem i wyposażeniem z czasów eksploatacji, to i numerki mogą być różne 😉 Zwłaszcza, że byłby to 3 Ikarus i 5 wóz w ogóle z 5-cyfrowym numerkiem na dzień dzisiejszy, a do tego malowania fajnie będzie pasować #PH119 😉

No wiesz, mnie bardziej zapadł w pamięć choćby #45123 czy #45119, już będących w tym malowaniu, a numerek sprzed zmian.
BTW: #PH119 po remoncie miał niebieskie zderzaki, a nie białe. Zobaczymy jak ten będzie miał.
 
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
17.07.2015 22:19
Przecież numer nie jest ustalony. Może być co chcemy.
Offline thomas_
mzk804
Użytkownik

Komentarzy: 519
18.07.2015 00:25
Ja popieram pomysł obsadzania nie zajmowanych wcześniej numerów przy zachowaniu obowiązującego schematu. Co do zderzaków to jak popatrzyłem na zdjęcia to jednak białe wyglądają IMHO lepiej.
Offline mzk804peczek804 at gmail.comhttp://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014&autor_id=232&send_data=S
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
18.07.2015 05:45
Dominiak napisał(a):
Kto Ci powiedział że ten wóz nie będzie jeździć?


Ja też czegoś takiego nie powiedziałem, czytaj ze zrozumieniem.

czatowiec napisał(a):
To co da radę i są na to pieniądze, to się zachomikuje i będzie czekało na lepsze czasy


Moim zdaniem problem tkwi raczej w tym, że z reguły ten zachomikowany tabor lepszych czasów nie doczekuje, czego przykładem choćby właśnie krótki Ikarus. Obyście mieli rację ze 120M, ale to pewnie za jakieś 10 lat będzie można stwierdzić, kto z nas się mylił 😉
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
18.07.2015 08:13
Offline Wypalacz Rafał
Coffee
Gość

18.07.2015 19:34
Tak patrząc na detale, to #45002 pasuje idealnie 🙂
 
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
18.07.2015 22:15
kuba203 napisał(a):
Ja też czegoś takiego nie powiedziałem, czytaj ze zrozumieniem.

Moim zdaniem problem tkwi raczej w tym, że z reguły ten zachomikowany tabor lepszych czasów nie doczekuje, czego przykładem choćby właśnie krótki Ikarus. Obyście mieli rację ze 120M, ale to pewnie za jakieś 10 lat będzie można stwierdzić, kto z nas się mylił 😉


Cóż, obiektywnie rzecz ujmując i oczywiście bez urazy, to lepiej dla wszystkich będzie, jeśli my z Maksiem będziemy mieć rację 😉 Ten #PH118 to oczywiście fajne auto, ale niestety na zdjęciach z przed wielu lat już było widać, że jest w katastrofalnym stanie - gorszym od Jelcza M11 czy Scanii. Nie wiem, co mu takie kuku zrobiło.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
19.07.2015 07:33
czatowiec napisał(a):

Cóż, obiektywnie rzecz ujmując i oczywiście bez urazy, to lepiej dla wszystkich będzie, jeśli my z Maksiem będziemy mieć rację 😉


Też jestem tego zdania 😛

czatowiec napisał(a):
Nie wiem, co mu takie kuku zrobiło.


Obstawiam trzy czynniki (wszystkie naraz lub jakąś kombinację części spośród nich): czas, złe przechowywanie i zlewka ze strony osób odpowiedzialnych.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
28.07.2015 11:43
Ikarus będzie nosił numer 45151.
Offline thomas_