Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Konstal 102Na» Konstal 102Na #296

Konstal 102Na #296

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 102Na #253
Następne zdjęcie: Konstal 102Na #1501»

Konstal 102Na #296

Data zrobienia zdjęcia: 20 lipca 1999 roku (wtorek)
Opis: Kraków, pętla Osiedle Piastów.

Pewnie niektórzy będą kręcić nosem na dość ciasny kadr. No i na to że wagon sfotografowany nie dosyć że pod słońce to jeszcze na dokładkę od tyłu. Niemniej mam podejrzenie graniczące z pewnością że co najmniej jeden użytkownik będzie zachwycony - rzecz jasna nie tytułowym pojazdem tylko tym w tle...
Słowa kluczowe: Konstal 102Na #296 linia_17 Jelcz M11 #12242 MPK_Kraków Kraków Osiedle_Piastów pętla 1024px archiwum90
Data dodania zdjęcia: 20.06.2015 21:07, Wyświetleń: 3544, Pobrań: 71, Wielkość pliku: 366.7 KB
Dodał: Wypalacz Rafał

Ostatnie komentarze

M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
20.06.2015 21:26
Mig miał jeszcze numery 42210 i BC242.

Tym razem na złość się pozachwycam składem Konstali po NG, bo za młodu bardzo mi się podobało to, iż były "kolorowo" wykończone, tzn tu biała rurka, tam żółta a na siedzeniu niebieska. Miały bodajże jeszcze światełka w stopniach 😉
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
20.06.2015 21:39
Te czerwone światełka w stopniach pamietam do dzis 😁
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
spodo
Użytkownik

Komentarzy: 8
20.06.2015 23:11
Super zdjęcie 😁 Jedyne co dziś mi się nie podoba, to to, że przystanek autobusowy jest dalej od pętli. Na zdjęciu widać że był na wprost pętli. A dziś trzeba biegać...
Offline spodo
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
21.06.2015 13:17
M_Szymkowiak napisał(a):
Mig miał jeszcze numery 42210 i BC242.

Tym razem na złość się pozachwycam składem Konstali po NG, bo za młodu bardzo mi się podobało to, iż były "kolorowo" wykończone, tzn tu biała rurka, tam żółta a na siedzeniu niebieska. Miały bodajże jeszcze światełka w stopniach 😉


Czy ten konkretny skład też miał światła ostrzegawcze w stopniach - nie pamiętam, choć istotnie część stopiątek po NG dostała taki element wyposażenia (żeby nie napisać bajer...). Nawet nie jestem pewien co to był za skład, tzn. pierwszy wagon to #730, więc zapewne #730+731 ale głowy za to nie dam.
Offline Wypalacz Rafał
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
21.06.2015 13:19
I tylko jeden skrajny blok po termomodernizacji 🙂
Offline Kasztann44
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
21.06.2015 15:17
Taką tą pętlę pamiętam, stodwójka na 17 i skład stopiątek po NG na 10 🙂 . Z tego co widzę ten skład to #730+729, jeden z moich ulubionych, miał takie fajowe czerwone lampki w stopniach zaświecające się przy zamykaniu, cholernie mi się to podobało. Dzięki Rafał za to zdjęcie.
Offline Sudi
Wolf673
Użytkownik

Komentarzy: 125
21.06.2015 23:44
Skąd wiesz, że to 159? Równie dobrze mogło być to 153 zwłaszcza, że był to dzień powszedni.
Offline Wolf673
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
22.06.2015 08:52
No, w sumie to dobre pytanie...
Offline Wypalacz Rafał
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
22.06.2015 08:55
159 od 1996 w przegubach 😉
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
22.06.2015 09:12
A jak to była rezerwa? Albo przeguby zostały zabrane na jakąś linię zastępczą? 😛
Offline Wypalacz Rafał
Gkkm
Użytkownik

Komentarzy: 80
22.06.2015 11:51
Moim zdaniem jest to przystanek początkowy dla linii 153. Linia 159 była wtedy zdominowana przez Ikarusy.
Co do stopiątek ujętych na zdjęciu, prawdopodobnie jest to skład "wakacyjny" #730+731, #729 jeździł wtedy solo. Wagony miały 2x nr boczne #391+390+389 na początku lat 90tych oraz przez lata 2010-06.2011 powrócono do tej numeracji u schyłku ich eksploatacji.
Te światła w stopniach były stosowane podczas NG w 1997 roku #728-735. Wagony #732+733 #734+735 #461 posiadały ponadto tapicerke w popularnych "nocnickach" oraz pierwszy raz przy NG zaczęto stosowac "rzeźnie"
Offline Gkkm