Przecież numeracja leci zupełnie od nowa, a nie zostają końcówki 😛 EU8N jak i inne wozy będą generalnie lecieć za koleją. Od #3012 do #3037 będziesz miał #HL401-#HL425, a potem od #3011 do #3001 będą wchodzić jako #HL426-#HL437 - dokładnie tak, jak były do ruchu wprowadzane. Czyli #3005 to #HL433 😉 Dzięki temu wreszcie będzie porządek w wagonach z obecnego przedziału #3xxx, bo będą lecieć po kolei w swoich przedziałach, a nie upychane nogą gdzie miejsce w numeracji było.
kolei w swoich przedziałach, a nie upychane nogą gdzie miejsce w numeracji było.
Nadal będzie upychanie nogą, byle by numerek spasował, bo inaczej nie widzę N8S/N8C z numerami #HK4xx. Następnym przykładem takiego bajzlu jest Urbino 18 Hybrid, udające Vero (xHxxx)-Gniota (xx6xx)
kuba203 napisał(a):
Fajnie, a jak to wpłynie na jakość komunikacji? Na punktualność, tłok w pojazdach?
Pytaniem jest dlaczego w ogóle zostało zaakceptowane wybiórcze wprowadzanie "księgi" i robienie jeszcze większego bajzlu, który księga miała niwelować, a nie jeszcze bardziej rozwijać?
Mam jakieś dziwne wrażenie, że kolor pojazdów nie ma wpływu na rzeczy, o których pisałem 😈
Masz rację i zgadzam się w 100%. Tylko ogólnie chodziło mi o to, że w takim razie po co w ogóle wprowadzać "księgę" w życie, jak sytuacja w KM się nie zmieni, a całość księgi: numerki, piktogramy i malowanie jest traktowane wybiórczo.
No właśnie teraz będziesz miał osobno. Nie dość że rozróżnienie literowe. to N8S będą od 450, a GT8S to w ogóle będą 3xx. A nie, to co było do tej pory, że EU, GT8 i N8 były wymieszane w przedziale 3001-3099.
Kuba - kto jak kto, ale Ty to dobrze powinieneś wiedzieć, że to, że MPK robi sobie porządek w papierologii, systemie informatycznym i rzeczywistości, ma mniejszy wpływ na punktualność i tłok niż to, ile zarząd transportu zamówi kursów i jakie działania prowadzi na rzecz uprzywilejowania pojazdów KM.
To tak jak ja bym stwierdził, że Mobilis jest bardziej punktualny od MPK, bo drukuje regulamin przewozów i cenniki na zwykłym papierze, przy użyciu drukarki atramentowej i pliku PDF, a MPK zamawia sobie je w drukarni, na samoprzylepnym, termicznym papierze.