Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» EU8N» EU8N #3005

EU8N #3005

«Poprzednie zdjęcie: EU8N #3005
Następne zdjęcie: EU8N #3024»

EU8N #3005

Data zrobienia zdjęcia: 2 czerwca 2015 roku (wtorek)
Opis: Kraków, rondo Grzegórzeckie.

Dzisiejszy debiutant.
Słowa kluczowe: EU8N #3005 linia_12 MPK_Kraków Kraków rondo_Grzegórzeckie #HL433 1024px
Data dodania zdjęcia: 02.06.2015 18:41, Wyświetleń: 2090, Pobrań: 5, Wielkość pliku: 353.6 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/100 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 02.06.2015 15:02:39
Długość ogniskowej: 113mm

Ostatnie komentarze

volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
02.06.2015 20:20
Klecą jeszcze jakiegoś? Z EU8N już się gubię.
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
02.06.2015 22:35
ztcp do #3001 ma być zapełnione.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
02.06.2015 22:44
Nie zdążą do 3001 😛
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 493
03.06.2015 10:12
To będzie #HL401, o ile zostawią te same końcówki numerów. 😉 BTW. Skąd w kluczowych #HL433? Czy on na pewno będzie miał ten numer (a nie #HL405)?
Offline Słońce
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
03.06.2015 11:46
Przecież numeracja leci zupełnie od nowa, a nie zostają końcówki 😛 EU8N jak i inne wozy będą generalnie lecieć za koleją. Od #3012 do #3037 będziesz miał #HL401-#HL425, a potem od #3011 do #3001 będą wchodzić jako #HL426-#HL437 - dokładnie tak, jak były do ruchu wprowadzane. Czyli #3005 to #HL433 😉 Dzięki temu wreszcie będzie porządek w wagonach z obecnego przedziału #3xxx, bo będą lecieć po kolei w swoich przedziałach, a nie upychane nogą gdzie miejsce w numeracji było.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
03.06.2015 14:43
Fajnie, a jak to wpłynie na jakość komunikacji? Na punktualność, tłok w pojazdach?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Coffee
Gość

03.06.2015 15:10
czatowiec napisał(a):
kolei w swoich przedziałach, a nie upychane nogą gdzie miejsce w numeracji było.

Nadal będzie upychanie nogą, byle by numerek spasował, bo inaczej nie widzę N8S/N8C z numerami #HK4xx. Następnym przykładem takiego bajzlu jest Urbino 18 Hybrid, udające Vero (xHxxx)-Gniota (xx6xx)
kuba203 napisał(a):
Fajnie, a jak to wpłynie na jakość komunikacji? Na punktualność, tłok w pojazdach?

Pytaniem jest dlaczego w ogóle zostało zaakceptowane wybiórcze wprowadzanie "księgi" i robienie jeszcze większego bajzlu, który księga miała niwelować, a nie jeszcze bardziej rozwijać?
 
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
03.06.2015 16:48
Mam jakieś dziwne wrażenie, że kolor pojazdów nie ma wpływu na rzeczy, o których pisałem 😈
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Coffee
Gość

03.06.2015 18:51
kuba203 napisał(a):
Mam jakieś dziwne wrażenie, że kolor pojazdów nie ma wpływu na rzeczy, o których pisałem 😈

Masz rację i zgadzam się w 100%. Tylko ogólnie chodziło mi o to, że w takim razie po co w ogóle wprowadzać "księgę" w życie, jak sytuacja w KM się nie zmieni, a całość księgi: numerki, piktogramy i malowanie jest traktowane wybiórczo.
 
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
03.06.2015 22:32
czatowiec napisał(a):
Od #3012 do #3037 będziesz miał #HL401-#HL425 (...) bo będą lecieć po kolei w swoich przedziałach, a nie upychane nogą gdzie miejsce w numeracji było.


No właśnie zaczyna mi się wydawać, że to jest upychanie. Od kiedy EU8N i GT8S to jeden i ten sam model? A do towarzystwa pcha się jeszcze N8S.
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
03.06.2015 22:53
No właśnie teraz będziesz miał osobno. Nie dość że rozróżnienie literowe. to N8S będą od 450, a GT8S to w ogóle będą 3xx. A nie, to co było do tej pory, że EU, GT8 i N8 były wymieszane w przedziale 3001-3099.

Kuba - kto jak kto, ale Ty to dobrze powinieneś wiedzieć, że to, że MPK robi sobie porządek w papierologii, systemie informatycznym i rzeczywistości, ma mniejszy wpływ na punktualność i tłok niż to, ile zarząd transportu zamówi kursów i jakie działania prowadzi na rzecz uprzywilejowania pojazdów KM.

To tak jak ja bym stwierdził, że Mobilis jest bardziej punktualny od MPK, bo drukuje regulamin przewozów i cenniki na zwykłym papierze, przy użyciu drukarki atramentowej i pliku PDF, a MPK zamawia sobie je w drukarni, na samoprzylepnym, termicznym papierze.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl