Solaris Urbino 12 electric #DK608
«Poprzednie zdjęcie: Solaris Urbino 12 electric #DK608
Następne zdjęcie: Solaris Urbino 12 electric #DK608»
Solaris Urbino 12 electric #DK608
|
|
Ostatnie komentarze
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 23.05.2015 22:44 |
A tak na marginesie - ten pantograf ma jakąś możliwość przesuwania/ustawiania się na boki czy trzeba wycelować autobusem co do centymetra?
|
|
mzk804 Użytkownik Komentarzy: 519 23.05.2015 23:47 |
Od razu mi się skojarzyło z TAKIM CZYMŚ (po lewej) co znalazłem w bibliotece w Berlinie. Przy czym ja nie szprecham, więc za dużo nie opowiem o tym co linkuję. Dodatkowo było takie coś jak to po prawej.
|
|
t1974 Użytkownik Komentarzy: 383 24.05.2015 11:21 |
Ile czasu ładowania?
Ile czasu jazdy? |
|
thomas_ Administrator Komentarzy: 6592 25.05.2015 10:17 |
W sobotę na linii był 10 godzin z minutami, ale tam są długie postoje.
Czasu ładowania nie znam, ale myślę że około 10 godzin się ładuje w zajezdni w nocy. |
|
Paweł1978 Gość Komentarzy: 48 25.05.2015 13:59 |
Przyjechał do Was w zamian za poprzedniego Elektryka, który jest na testach gdzie indziej?
|
|
volferssj Użytkownik Komentarzy: 372 25.05.2015 14:24 |
No dokładnie. ex DK602 jeździ teraz gdzie indziej, za to barwy pozostały.
|
|
Artegor Użytkownik Komentarzy: 144 25.05.2015 18:45 |
Wypalacz Rafał napisał(a): A tak na marginesie - ten pantograf ma jakąś możliwość przesuwania/ustawiania się na boki czy trzeba wycelować autobusem co do centymetra? Są na asfalcie namalowane dokładne linie, ale chyba da się przesuwać. Jednak bardziej stawiałbym na ładowarkę, a nie pantograf. |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 25.05.2015 19:30 |
Tak, oczywiście zauważyłem te linie na asfalcie, jednak autobus to nie tramwaj nie ustawi się za każdym razem dokładnie tak samo (jeśli chodzi o ruchy poprzeczne rzecz jasna 😉 ) a zatem jakiś margines przesuwania na boki musi być i o to mi chodziło - jak on został zapewniony?
|
|
Klimueres Użytkownik Komentarzy: 245 25.05.2015 22:30 |
Może jest jakiś system/czujnik, który sam naprowadza pantograf do ładowarki. Oczywiście maksymalnie na kilkanaście centymetrów w lewo-prawo.
|
|