L-4292-001
«Poprzednie zdjęcie: L-4292-001
Następne zdjęcie: 2-140-356»
L-4292-001
|
|
Ostatnie komentarze
t1974 Użytkownik Komentarzy: 383 14.05.2015 15:19 |
Trochę mało drzwi, jedne pojedyncze na człon. 😲
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 14.05.2015 15:31 |
Z drugiej strony to nie jest skład do ruchu aglomeracyjnego/lokalnego.
Ciekawe jak będzie z komfortem podróżowania. No i jakie oznaczenie mu wymyślą - spotkałem się z informacją że ED160 a DART PESY ED161 (a może na odwrót? ) |
|
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 14.05.2015 16:06 |
Człon krótszy niż wagon, powinno wystarczyć.
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 14.05.2015 16:35 |
toporny wygląd
|
|
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 14.05.2015 16:40 |
To to ma jeździć jako TLK?
|
|
t1974 Użytkownik Komentarzy: 383 14.05.2015 17:19 |
Zgadzam się z "AndrzejK", wygląd nie przypada mi do gustu.
Wiem że to w założenie jest EZT dalekobieżny, ale przy postojach 1 min. na niektórych stajach, to te drzwi to jest niewypał. A z tego co kojarzę to Dart Pesy też ma jedno drzwi na człon..... |
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 14.05.2015 18:38 |
Może to złośliwe, ale chciało by rzec że z założenia miał być gorszy od Pendolino na ICP...
|
|
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 14.05.2015 20:32 |
Siódemka też wygląda topornie.
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 14.05.2015 22:06 |
Tylko że w swoich czasach była designerskim przełomem.
|
|
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 14.05.2015 23:31 |
Racja, w erze parowozów była czymś robiącym wrażenie. Ja tam uważam że jest ok, jest prosty, nienachalny (w przeciwieństwie do Pendolino)
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 14.05.2015 23:48 |
AndrzejK napisał(a): toporny wygląd W porównaniu do Darta który ma pieluchę na czole to jest Kopciuszek. |
|
volferssj Użytkownik Komentarzy: 372 15.05.2015 10:19 |
pilot1123 napisał(a): ... jest prosty, nienachalny (w przeciwieństwie do Pendolino) Tyle tylko, że Pendolino vel ED250(sic!) z zasady miał być przystosowany do dużych prędkości. No żeby mu tak jakoś dzioba nie urwało 😉 |
|
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 15.05.2015 11:28 |
Pytam po raz drugi, na jakich pociągach IC to to ma jeździć? 😛
|
|
t1974 Użytkownik Komentarzy: 383 15.05.2015 12:41 |
M_Szymkowiak napisał(a): Pytam po raz drugi, na jakich pociągach IC to to ma jeździć? 😛 Składy Flirt PKP Intercity przypisze do relacji Warszawa ? Kutno ? Toruń ? Bydgoszcz, Olsztyn ? Warszawa ? Kielce ? Kraków, Gdynia ? Bydgoszcz ? Kutno ? Łódź ? Częstochowa ? Katowice, Kraków ? Miechów ? Opoczno ? Łódź ? Kutno ? Konin ? Poznań ? Szczecin. przedruk z "www.rynek-kolejowy.pl" |
|
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 15.05.2015 12:58 |
Czyli TLK?
|
|
t1974 Użytkownik Komentarzy: 383 15.05.2015 13:13 |
Na to wygląda....
|
|
Ziner Użytkownik Komentarzy: 648 15.05.2015 14:42 |
To będą IC nie TLK.
|
|
t1974 Użytkownik Komentarzy: 383 16.05.2015 07:15 |
Ziner napisał(a): To będą IC nie TLK. IC a TLK, to tak za bardzo dużej różnicy nie widzę.... To bardziej takie marketingowe podejście do sprawy, może ewentualnie klimatyzacja w wagonie.... |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 16.05.2015 13:30 |
Taryfa. Produkt zwykły, cena luksusowa.
|
|
Ziner Użytkownik Komentarzy: 648 16.05.2015 18:46 |
AndrzejK napisał(a): Taryfa. Produkt zwykły, cena luksusowa. No nie masz chyba pojęcia o czym piszesz. Taryfa ta sama, produkt o podwyższonym standardzie. t1974 napisał(a): IC a TLK, to tak za bardzo dużej różnicy nie widzę.... No to porównaj sobie IC Barbakan, Chełmoński czy IC które kursują między Wrocławiem a Trójmiastem z jakąkolwiek TLK. Dalej nie widzisz różnicy? |
|
mokum Użytkownik Komentarzy: 99 16.05.2015 20:37 |
Ziner dobrze prawi, pomiędzy IC a TLK jest przepaść, a nie różnica. A jedziesz za te same pieniądze.
|
|
t1974 Użytkownik Komentarzy: 383 17.05.2015 07:46 |
Nadal się nie zgodzie, że miedzy IC a TLK, jest taka wielka różnica. Ostatnio jechałem TLK na trasie z Kluczbork-Gliwice, a parę tygodni wcześniej co prawda na krótkiej trasie Strzelce Opolskie-Gliwice IC (nie było nic z regio). Podroż odbyła się w tych samych warunkach.
|
|
mokum Użytkownik Komentarzy: 99 17.05.2015 09:31 |
t1974 napisał(a): Zdarza się, że na TLK "spadnie" lepszy skład. Ale generalnie na TLK jeżdżą wagony przed modernizacją. Na http://www.vagonweb.cz/razeni/index.php?rok=2015 są zestawienia wagonów w pociągach, może to Ci rzuci trochę światła na ten temat.Nadal się nie zgodzie, że miedzy IC a TLK, jest taka wielka różnica. |
|
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 17.05.2015 09:35 |
Ja w weekend majowy zaliczyłem 9 różnych pociągów TLK w 3 dni, i komfort podróży był dość zróżnicowany. Trafiły się dwa składy dorównujące pociągom IC, a reszta to niestety były wagony pozostawiające mniej lub więcej do życzenia 😉
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 17.05.2015 10:22 |
Dawniej nie jeździłem pociągami w chłodnej porze roku, teraz widzę, że w TLK są spore problemy z ogrzewaniem i nieszczelnymi oknami.
Chociaż wyłączone ogrzewanie w jednym wagonie i ludzi w czapkach widziałem w EIC. Chyba bym nie zdzierżył, jakbym zapłacił 110 zł za bilet i siedział w zimnie. PKP IC na niestety nadal problemy z zapewnieniem powtarzalności usług na jednym poziomie. |
|
t1974 Użytkownik Komentarzy: 383 17.05.2015 10:31 |
Panowie, żeby nie doszło do "rękoczynów". Ustalmy, że każdy z nas ma inne zdanie (pogląd) na ten sam temat.
|
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 17.05.2015 11:45 |
Osobiście widzę jeden problem w stopniowym eliminowaniu składów wagonowych. EZT świetnie się sprawdzają na krótkich trasach, ale na trasach długich (tak pod względem odległości jak i czasu) składy wagonowo pozwalają po pierwsze na lepsze dostosowanie się do potrzeb (można dodatkowe wagony włączyć w skład). Po drugie osobiście, jeżdżąc na drugi koniec kraju wolałem wybrać pociąg jadący nie 9 a 12 godzin, ale oferujący miejsca sypialne/do leżenia. Paradoksalnie, traciłem mniej czasu, bo podróż odbywałem w czasie który i tak spędził bym w łóżku. Jadąc ICE traciłem sporą część dnia. Drzemanie w fotelu nigdy nie da takiego odpoczynku jak sen w pozycji leżącej.
EZT miejsc do leżenia mieć nie będą. |
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 17.05.2015 14:33 |
Korzystając z okazji chciałbym zadać pytanie, po co kupowano jednostki ED74, skoro nie ma dla nich zatrudnienia?
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 17.05.2015 14:50 |
To pytanie postawiłbym trochę inaczej - jak im dać zatrudnienie skoro są takie awaryjne...
|
|
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 17.05.2015 18:01 |
To ja inaczej zadam pytanie. A może są tak awaryjne, bo są/były niewłaściwie eksploatowane?
|
|
t1974 Użytkownik Komentarzy: 383 17.05.2015 18:10 |
Co masz na myśli pisząc "niewłaściwie eksploatowane"?
|
|
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 17.05.2015 19:16 |
Nic konkretnego, po prostu każde urządzenie źle eksploatowane w końcu się psuje. Niczego nie przesądzam, ale zawsze jest jakiś powód przez który tabor stoi odstawiony przez długi okres czasu. A spółki kolejowe mają swoje grzechy jeżeli chodzi o eksploatację nowych serii taboru...
|
|