Fotozajezdnia.pl
Użytkownik
Hasło
Zapomniałem hasła
Rejestracja
Nasza fotogaleria wykorzystuje pliki cookie.
Więcej informacji
OK
Galeria
Blog
Forum
Strona główna
»
Kolej
»
Elektryczne zespoły trakcyjne
»
EN63, EN63A, ED78, EN78A, 31WE, 35WE, 36WEa, 37WE, 45WE
»
EN63A-007
EN63A-007
«Poprzednie zdjęcie:
EN63A-019
Następne zdjęcie:
EN63A-019
»
EN63A-007
Pobierz
Pobierz skompresowane
Udostępnij na Facebooku"
Wykop
Data zrobienia zdjęcia:
26 kwietnia 2015 roku (niedziela)
Opis:
Impuls południowej grupy zakupowej zmierza do Kielc.
Tak było kiedyś:
http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=19807&mode=search
🙂">">">
Słowa kluczowe:
36WEa-007
EN63A
PR
Przewozy_Regionalne
PGZ
Południowa_Grupa_Zakupowa
D29-8
Słomniki
osobowy
Data dodania zdjęcia:
28.04.2015 10:01
, Wyświetleń:
1778
, Pobrań:
9
, Wielkość pliku:
360.8 KB
Dodał:
Dominiak
IPTC Info
Date created:
26.04.2015
EXIF Info
Nazwa aparatu:
NIKON CORPORATION
Model aparatu:
NIKON D3000
Czas ekspozycji:
1/640 sec(s)
Wartość przysłony:
F/7.1
Wartość ISO:
200
Data utworzenia:
26.04.2015 14:08:51
Długość ogniskowej:
220mm
Ostatnie komentarze
t1974
Użytkownik
Komentarzy: 383
28.04.2015 13:41
Jestem za rokiem 2009.....
Lubię to
1
hurricane
Moderator
Komentarzy: 1694
28.04.2015 15:46
Te impulsy mają założoną kategorię i schemat opisywania się już przyjął na FZ
😛
Lubię to
0
Dominiak
Użytkownik
Komentarzy: 3736
28.04.2015 16:53
t1974
napisał(a):
Jestem za rokiem 2009.....
Wolisz kible ?
hurricane
napisał(a):
Te impulsy mają założoną kategorię i schemat opisywania się już przyjął na FZ
😛
Wiem nie zauważyłem, proszę o przeniesienie.
Lubię to
0
t1974
Użytkownik
Komentarzy: 383
29.04.2015 14:22
Dominiak
napisał(a):
Wolisz kible ?
Jasne, oprócz wersji z plastikowymi siedzeniami....
Lubię to
0
xCaliber
Gość
Komentarzy: 209
29.04.2015 22:22
A ja muszę przyznać, że wolę Świętokrzyskie Impulsy od kibli. Jak dla mnie, o wiele lepszy komfort/wygoda jazdy.
Lubię to
1
czatowiec
Użytkownik
Komentarzy: 1562
30.04.2015 16:15
Według mnie pomijając sentymenty, które zawsze będą po stronie kibli, to nie ma co udowadniać przewagi EN57 bez modernizacji nad współczesnymi jednostkami.
Lubię to
0