Strona główna» Komunikacja na Świecie» Portugalia» Lizbona» Remodelado #580

Remodelado #580

«Poprzednie zdjęcie: Elevador da Bica #1
Następne zdjęcie: Volvo B7R LE/Camo Citytour #168»

Remodelado #580

Data zrobienia zdjęcia: 22 kwietnia 2015 roku (środa)
Opis: Lizbona, Rua da Voz do Operário.
Słowa kluczowe: Remodelado #580 Carris_de_Ferro_de_Lisboa Rua_da_Voz_do_Operário Lizbona Carris Portugalia linia_28 1024px
Data dodania zdjęcia: 23.04.2015 13:30, Wyświetleń: 1744, Pobrań: 35, Wielkość pliku: 432.3 KB
Dodał: N8S
IPTC Info
Date created: 22.04.2015
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-50
Czas ekspozycji: 1/400 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 22.04.2015 11:00:57
Długość ogniskowej: 170mm

Ostatnie komentarze

Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
23.04.2015 19:15
Nie brakuje ci górnego wyświetlacza w nowym aparacie? 😉
Offline Wypalacz Rafał
N8S
Użytkownik

Komentarzy: 860
23.04.2015 19:28
Nie, a dlaczego?
Offline N8Sdamian at interia.euhttp://krakowskiebrygady.info
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
23.04.2015 19:42
Chodzi mi o narzekania jakie można było spotkać w internecie właśnie na brak tych wyświetlaczy w nowych modelach Pentaxa - bo mnie jakoś po zmianie aparatu też jakoś specjalnie go nie brakowało. Zapewne dlatego że jednak w aparacie ważniejsza jest matryca...

A jak się sprawuje K-50 ?
Offline Wypalacz Rafał
N8S
Użytkownik

Komentarzy: 860
23.04.2015 19:52
W sumie nawet nie zauważyłem, że go nie ma, dlatego nie wiedziałem o co chodzi 😁 Także nie jest on dla mnie potrzebny. Nie robiłem zbyt dużo zdjęć, ale najważniejsza i zauważalna różnica w porównaniu do K20D jest AF, lepsza praca no i celność, oczywiście na korzyść K-50. Widzę też, że ładniejsze kolory wychodzą na zdjęciach.
Offline N8Sdamian at interia.euhttp://krakowskiebrygady.info
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
26.04.2015 18:53
Jest jakieś specjalne miejsce do zmiany sposobu zasilania z pantografu na pałąk? W ogóle z jakiego powodu jest to tak rozdzielone, sieć aż tak bardzo się różni? Wszak w Rydze jeżdżą Tatry T3 z pałąkami, a nowe Skody dla nich miały już mieć pantografy.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
N8S
Użytkownik

Komentarzy: 860
26.04.2015 19:12
Nie mogę znaleźć konkretnej informacji odnośnie Lizbony, ale tak jak już pisałem, zauważyłem że tylko linia 28 korzysta z "wędki". Prawdopodobnie wynika to z ukształtowania terenu, a trasa linii 28 przebiega przez bardzo kręte, wąskie i strome uliczki.
Krótki filmik z trasy linii 28.
Offline N8Sdamian at interia.euhttp://krakowskiebrygady.info
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
26.04.2015 20:44
Oglądałem kilka filmików i połaziłem po Street View - i nasuwa mi się jeszcze inny powód, a jest nim kwestia bezpieczeństwa. Na tych zdjęciach tego nie widać, ale w niektórych miejscach odległość między tramwajem a ścianami budynków jest niewielka. Do tego na tych ścianach wiszą np. lampy (na wysokości pierwszego piętra) , a czasami są i balkony. Klasyczny pantograf jest szeroki i być może byłby "w zasięgu ręki" z takiego balkonu.
Offline gs
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
26.04.2015 21:21
wg mnie chodzi tylko o to, że klasyczny pantograf w paru miejscach by nie sięgnął sieci, bo jest "niższy".
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl