Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Pojazdy testowe» Solaris Tramino S100» Solaris Tramino S100 #451

Solaris Tramino S100 #451

«Poprzednie zdjęcie: Solaris Tramino S100 #451
Następne zdjęcie: Solaris Tramino S100 #451»

Solaris Tramino S100 #451

Data zrobienia zdjęcia: 12 kwietnia 2015 roku (niedziela)
Opis: Kraków, ulica Zakopiańska.
Słowa kluczowe: Solaris Tramino S100 #451 linia_42 MPK_Kraków Kraków Zakopiańska Święto_Miłosierdzia_Bożego_2015
Data dodania zdjęcia: 14.04.2015 17:17, Wyświetleń: 3047, Pobrań: 36, Wielkość pliku: 333.7 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/500 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 12.04.2015 15:55:46
Długość ogniskowej: 113mm

Ostatnie komentarze

Gkkm
Użytkownik

Komentarzy: 80
15.04.2015 20:44
Mistrzostwo 1x w roku trafił się niskopodłogowy tabor na pętli Os.Piastów... 🤣 W zamian za to dzień w dzień stoi tam stado kasztanów 🙁
Offline Gkkm
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
15.04.2015 21:19
Czekałem na ten post 😈
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
15.04.2015 23:05
Będą takie, dopóki rozdział taboru będzie kpiną. Na 52 powinny jeździć ze 4 bombardiery z oznaczeniem kursów niskopodłogowych w rozkładzie. Zresztą nie tylko na 52. Linie cało-niskopodłogowe i cało-wysokopodłogowe to jakiś idiotyzm.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
16.04.2015 02:37
Jeszcze się mieszkańcy przyzwyczają...
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
snejk04
Użytkownik

Komentarzy: 93
16.04.2015 08:48
Cytat:
Na 52 powinny jeździć ze 4 bombardiery z oznaczeniem kursów niskopodłogowych w rozkładzie

52 jechałem kilka razy na krzyż, ale czy przy takcie 5 minutowym takie oznaczenia miałyby sens? Tzn. czy wszystkie brygady jeżdżą cacy wg swoich rozkładów, nie ma jakiś przestawień, opóźnień itd?
Offline snejk04snejk04 at vp.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
16.04.2015 09:16
No to nawet jeżeli byłby te 10 minut w plecy, to zawsze wyświetliło by się na tablicy świetlnej, że za tyle i tyle będzie niskopodłogowe 52.
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
16.04.2015 10:17
Gkkm napisał(a):
Mistrzostwo 1x w roku trafił się niskopodłogowy tabor na pętli Os.Piastów... 🤣 W zamian za to dzień w dzień stoi tam stado kasztanów 🙁

Przepraszam bardzo, jeździ 64.
Offline Sudi
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
16.04.2015 12:45
Co by komuś dały 4 bombardiery na 28 brygad? Jak dla mnie sens właśnie mają linie 100, 50 lub 0% LF. Lada moment 52 będzie należeć do tej drugiej kategorii, więc nie ma sensu podnosić rabanu. Do okolic 2020 roku w Krakowie zostanie 36 wiedeńcow jeśli w ogóle, to o co będziemy się kłócić - o klimatyzowane brygady oznaczane w rozkładzie? Albo z WiFi.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
16.04.2015 12:52
Dajcież spokój, awantura o niską podłogę to jest temat zastępczy, bo bardziej medialny niż będące w agonii rozjazdy, antytramwajowa sygnalizacja, albo absurdalne ograniczenia prędkości - które to zaniedbania realnie sprawiają, że KMK to kolos na glinianych nogach. W przeciwieństwie do faktu, że biedni mieszkańcy Piastów chcąc podróżować niską podłogą, muszą skorzystać z autobusu, a nie tramwaju (kiedy to spora część osiedli w ogóle takiego wyboru nie ma).
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
16.04.2015 13:13
"Jak dla mnie sens właśnie mają linie 100, 50 lub 0% LF" - ta wypowiedź jest kompletnie bez sensu. Bo 50% LF to kompletnie przeciwna idea niż jednolite.

Ja też napisałem bez sensu, bo na 52 powinno być niskaczy z 10.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
16.04.2015 13:54
vear napisał(a):
Dajcież spokój, awantura o niską podłogę to jest temat zastępczy, bo bardziej medialny niż będące w agonii rozjazdy, antytramwajowa sygnalizacja, albo absurdalne ograniczenia prędkości - które to zaniedbania realnie sprawiają, że KMK to kolos na glinianych nogach.

Do serii wykolejeń doszły nam dziś wybrzuszenia szyn.
Pierwsza postanowiła podnieść się szyna na Starowiślnej 🙂
Offline thomas_
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
16.04.2015 15:22
thomas_ napisał(a):
Pierwsza postanowiła podnieść się szyna na Starowiślnej 🙂

A teraz dołączyła do niej koleżanka z Kościuszki. Ładnie 😕
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
16.04.2015 16:36
Do kompletu dodam że ZIKiT właśnie unieważnił przetarg na bieżące utrzymanie torowisk w mieście - ten w ramach którego było już wpisane szlifowanie i podbijanie.
A unieważnił ponieważ wszystkie oferty opiewały na wyższą niż zaplanowana przez ZIKiT kwotę...

I teraz zagadka - podniosą kwotę na utrzymanie torowisk czy raczej okroją utrzymanie...
Offline Wypalacz Rafał
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
16.04.2015 18:52
Ja się zastanawiam, jak wielkim kosztem jest szlifowanie, że jest to aż takie straszne? Bo ZIKiT jojczy, że kwestia szlifowań zależy od kasy. A w sumie, jak była szlifierka na bazie wagonu typu N, to takie szlifowanie niewiele się różni od wyjazdu na miasto wozu do odladzania sieci trakcyjnej, tylko chyba jest potrzebny jeszcze do szlifowania drugi pracownik. Czy aż tak drogie jest opłacenie motorniczego i operatora szlifierki i ew. koszt materiałów ściernych, że taki był i jest problem ze szlifowaniem?

Co do połowy brygad LF, to przecież w Krakowie mamy już linie właśnie zarówno w 100% LF, jak i takie w 50%. Takie w 50% mają jeszcze sens, według mnie bez sensu jest puszczanie po 1-2 wozy "byle by było". Aktualnie jedyną powaloną rzeczą w rozdziale taboru tramwajowego jest linia "3" - nie wiem czemu ma służyć wymieszanie 2x 105Na, 3x 105Na, EU8N, GT8S, N8S, NGT6, a przez chwilę NGT8 i E1+c3.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Gkkm
Użytkownik

Komentarzy: 80
16.04.2015 20:12
vear napisał(a):
W przeciwieństwie do faktu, że biedni mieszkańcy Piastów chcąc podróżować niską podłogą, muszą skorzystać z autobusu, a nie tramwaju (kiedy to spora część osiedli w ogóle takiego wyboru nie ma).


W przeciwieństwie do linii 52 nosi miano "przyspieszonej" jadąc na Czerwone Maki ponad godzine, najbardziej na około jak się tylko da... Niestety linia 159 nie załatwia sprawy braku niskiej podłogi. Zatrzymuje się na Rondzie Mogilskim czy Dworcu Głównym?
W dodatku tracąc 6 minut na objechaniu osiedla dookoła.
Offline Gkkm
krzycho
Użytkownik

Komentarzy: 45
16.04.2015 21:09
Od kiedy linia 52 nosi miano przyspieszonej?
Offline krzychokrzysztof.francuz at gmail.com