Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Konstal 105N/105NG» Konstal 105N #416

Konstal 105N #416

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105N #374
Następne zdjęcie: Konstal 105N #266»

Konstal 105N #416

Data zrobienia zdjęcia: 1987 rok
Opis: Zajezdnia Nowa Huta.
Fot. Stanisław Makarewicz. Ze zbiorów Jacka Kołodzieja.
Słowa kluczowe: Konstal 105N #416 MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Nowa_Huta archiwum80 40-lecie_wagonów_105N linia_26
Data dodania zdjęcia: 01.03.2015 11:32, Wyświetleń: 3979, Pobrań: 88, Wielkość pliku: 173.0 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Byline: St.Makarewicz zbiór Jacek Koło
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: CanoScan 5400F/5200F

Ostatnie komentarze

Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
01.03.2015 11:34
Ale to jest 105N (co zresztą widać na zdjęciu), nie 105Na - te zaczynały się dopiero od numeru 428
Offline Wypalacz Rafał
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
01.03.2015 11:36
O lol, wycieraczka z boku. To jakiś autorski pomysł? 🙂
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
01.03.2015 11:37
Pojedyncze sztuki je miały (a może nawet tylko ta jedna...)
Offline Wypalacz Rafał
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
01.03.2015 11:38
Wypalacz Rafał napisał(a):
Ale to jest 105N (co zresztą widać na zdjęciu), nie 105Na - te zaczynały się dopiero od numeru 428

Dzięki za pomoc. Czyli ten wagon poszedł później do Gdańska?
Offline thomas_
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
01.03.2015 11:40
Ano, z tego co tu widzę:

http://www.kmk.krakow.pl/konstal_105n_spis.html

to dostał u nich numer 06116
Offline Wypalacz Rafał
Gkkm
Użytkownik

Komentarzy: 80
01.03.2015 11:45
To był jeden z ostatnich 105N, który nie został przebudowany na 105NG.
Późniejszy #468 (reklamy na tramwajach). Przebudowany na 105Na w 1982 roku, skasowany w 2005 roku.
Offline Gkkm
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
01.03.2015 11:51
Gkkm napisał(a):
To był jeden z ostatnich 105N, który nie został przebudowany na 105NG.
Późniejszy #468 (reklamy na tramwajach). Przebudowany na 105Na w 1982 roku, skasowany w 2005 roku.


Teraz coś mieszasz - piszesz że w 1982 roku przebudowany na 105Na, a tymczasem na niniejszym zdjęciu z 1988 roku widać że to jest 105N, czyli jest to trzeci wagon pod tym numerem - dawny 285
Offline Wypalacz Rafał
Gkkm
Użytkownik

Komentarzy: 80
01.03.2015 11:56
Zgadza się, w 1987 roku poprzedni #416 miał już nr boczny #468. Historia numeracji stopiątek jest tak zagmatwana, że wszystkie inne miasta wymiękają przy tym, co w Krakowie 😛
Offline Gkkm
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
01.03.2015 11:58
Ano, nie da się ukryć że przez te czterdzieści lat powstało tyle zamieszania że miłośnik-archiwista może posiwieć przy próbie dojścia który wagon jest/był który 😛
Offline Wypalacz Rafał
Pietrek
Użytkownik

Komentarzy: 177
01.03.2015 18:42
No proszę to w 87r już były wyłupki a tych z wycieraczkami na boku było więcej, bo tu mamy wersje z pojedyńczym ramieniem , a ja kojarzę jeszcze z podwójnym takim jak na przedniej szybie...
Offline Pietrekfaur at gazeta.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
02.03.2015 18:30
Tu też jest podwójne ramie, tyle że jedno zasłania drugie. Przy samej wycieraczce widać ze są dwa. Poza tym gdyby było pojedyncze, to wycieraczka pod takim kontem do ramienia nie miała by sensu.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com