Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Konstal 105Na» Konstal 105Na #469+470+471

Konstal 105Na #469+470+471

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105N-AC#684
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #943+944»

Konstal 105Na #469+470+471

Data zrobienia zdjęcia: 31 października 1993 roku (niedziela)
Opis: Kraków - Rondo Piastowskie.
Słowa kluczowe: Konstal 105Na #469+470+471 linia_16 MPK_Kraków Kraków Nowa_Huta Rondo_Piastowskie 1993 archiwum90
Data dodania zdjęcia: 29.01.2015 12:05, Wyświetleń: 2700, Pobrań: 5, Wielkość pliku: 396.4 KB
Dodał: Dioniz
IPTC Info
Date created: 20.10.2014
Byline: Picasa
EXIF Info
Data utworzenia: 20.10.2014 10:20:55

Ostatnie komentarze

Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
29.01.2015 15:42
Piękne 😁
Offline Sudi
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
29.01.2015 15:54
Ikarusy_na_139 😁
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
hejho20
Użytkownik

Komentarzy: 510
29.01.2015 16:43
M_Szymkowiak napisał(a):
Ikarusy_na_139 😁

Bez przesady 😛
Offline hejho20mat.hejmo at gmail.com
Kuciak
Użytkownik

Komentarzy: 173
29.01.2015 17:17
Moje rejony takie piękne...
Offline Kuciak
Gkkm
Użytkownik

Komentarzy: 80
29.01.2015 18:24
Ale się tu wszystko pozmieniało.... W tygodniu to rondo pęka w szwach.
Offline Gkkm
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
29.01.2015 18:29
A przebudowa właśnie się nie zmieściła do budżetu.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Gkkm
Użytkownik

Komentarzy: 80
29.01.2015 18:47
Obecnie korki jakie tu panują w szczycie i próby wyjazdu, a co za tym idzie wymuszania pierwszeństwa niemal codziennie skutkują stłuczkami lub co gorsza wypadkami. Kiedyś była w planach obwodnica, która odciążyłaby to miejsce...
Offline Gkkm
Klimueres
Użytkownik

Komentarzy: 245
29.01.2015 22:30
Z tymi codziennymi stłuczkami to bez przesady ...
Offline Klimueresgrisha6562 at gmail.com
tophie
Użytkownik

Komentarzy: 390
30.01.2015 10:12
Były tu poważne wypadki, ale wynikały one głównie z brawury i nieuwagi kierujących. Olbrzymie korki są tu przez jedną godzinę rano, zaś popołudniu wzmożony ruch trwa nieco dłużej, ale już nie jest taki intensywny, jak rano.
Jakieś działania tu są konieczne, ale na pewno rozwiązaniem nie jest dodawanie kolejnych pasów ruchu, instalowanie sygnalizacji itp. Takie działania raczej nie zmniejszą liczby samochodów, które tamtędy jeżdżą, a przecież w tym tkwi problem.
Na zdjęciu widać, jak kiedyś było pięknie. Kilka samochodów jedynie, a w zamian trzy wagony na linii 16. Dziś te proporcje są niebezpiecznie odwrócone.
Offline tophie
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
30.01.2015 10:57
Wzmocnienie km z Piastow i Mistrzejowic nie pomoże, bo Piasta Kolodzieja to jest obecnie wazna wylotowka z miasta. To miejsce stalo sie ofiara problemow o bardzo szerokim tle.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
tophie
Użytkownik

Komentarzy: 390
30.01.2015 16:08
Czy naprawdę jest tak poważnie z tym ruchem z poza miasta? Czy naprawdę tak dużo samochodów przejeżdża tędy z Batowic i Węgrzc? Jeśli faktycznie na skrzyżowaniu Piasta Kołodzieja / Kruszwicka - Kleeberga ruch jest zbyt duży, to im dalej w stronę granicy, ruch jest coraz mniejszy. Przy pętli zwykle można swobodnie przejść przez jezdnię. Może też dlatego, że zachowano tam jej normalną szerokość i nie zainstalowano sygnalizacji.
Zdaje się, że to jednak głównie mieszkańcy osiedli generują ten ruch. Choć zaznaczam, że nie wiem jak to wygląda przed ósmą, ale wtedy wszędzie jest ciężko i na to nie pomoże ciągłe odsuwanie krawężników od siebie. Infrastruktura drogowa w mieście już dawno jest przerośnięta w stosunku do liczby mieszkańców. Trzeba znaleźć sposób, by większa liczba mieszkańców mogła zrezygnować z korzystania z własnych samochodów.
Offline tophie
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
30.01.2015 16:25
tophie napisał(a):
Czy naprawdę jest tak poważnie z tym ruchem z poza miasta? Czy naprawdę tak dużo samochodów przejeżdża tędy z Batowic i Węgrzc? Jeśli faktycznie na skrzyżowaniu Piasta Kołodzieja / Kruszwicka - Kleeberga ruch jest zbyt duży, to im dalej w stronę granicy, ruch jest coraz mniejszy. Przy pętli zwykle można swobodnie przejść przez jezdnię. Może też dlatego, że zachowano tam jej normalną szerokość i nie zainstalowano sygnalizacji.
Zdaje się, że to jednak głównie mieszkańcy osiedli generują ten ruch. Choć zaznaczam, że nie wiem jak to wygląda przed ósmą, ale wtedy wszędzie jest ciężko i na to nie pomoże ciągłe odsuwanie krawężników od siebie. Infrastruktura drogowa w mieście już dawno jest przerośnięta w stosunku do liczby mieszkańców. Trzeba znaleźć sposób, by większa liczba mieszkańców mogła zrezygnować z korzystania z własnych samochodów.

Szczególnie po południu bardzo lwią część ruchu generują ludzie, którzy wyjeżdżają w stronę Batowic/Węgrzc. Jest to związane z tym, że bardzo dużo osób z wiosek w obrębie gminy Michałowice dojeżdża do szkół i pracy w Nowej Hucie, co widać np. po napełnieniu busów. Tutaj, żeby podjąć konieczne działania, potrzebne jest wydłużenie II/III osi KST (nie pamiętam która oś była po trasie 52) do Batowic PKP i stworzenie tam P+R. Dodatkowo, potrzebne są zmiany w układzie linii aglomeracyjnych z Prądnika Czerwonego, bo aktualnie dobrą komunikację mają jedynie Raciborowice oraz same Michałowice, a duża część wiosek nie ma ich wcale. Potrzebna by była dodatkowa linia, która obsłużyła by wsie obecnie pozbawione KM, oraz pozwoliła wyprostować 260. Dodatkowo, w tym momencie jedną z tych aglomerek można by w tym momencie wyrzucić na os. Piastów, aby przejąć pasażerów busów i urozmaicić ofertę komunikacyjną.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl